Hej
Har ljud problem och inte lyssnat p ngot i ver 2 veckor nu! Man lngtar efter sin musik ju #spotify #youtube #gaming inget funkar bara ett bip ljud (eller menar standard windows ljudet nr man ndrar volym i volymkontroller dr nere i hger) nr man ndrar volymen frn windows och i uppspelningsenheter har jag ingenting i listan varfr r det s? Det ska vl vara ngot dr?
Jag undrar nu om det finns fretag som erbjuder fjrrhjlp allts de styr ens dator och ser vad problemet r, har testat detta med microsoft men tydligen mste man betala frst 799kr fr att f premium support vilket snack va? Allts visst om man frekvent behver support men detta r det nda som jag behver hjlp med och vill inte lgga ner pengar i flera hundra p grund av denna lilla grej det kanske ocks kan fixas med en ominstallation av windows fr jag har uppdaterat alla drivrutiner och windows uppdateringar det finns och allt men fortfarande detta problem men om man ska ominstallera och terstlla windows p nytt s kommer jag frlora ganska mycket som kommer ta ngra dagar att f tillbaka och vill inte lgga pengar p extern hrddiskar eller ngot fr jag knner att detta problem kan enkelt av en kunnig lsas med teamviewer eller liknande varfr hlla p dra ut p det nr det kan fixas p ett mycket snabbare och enklare stt?
S r det ngon som vet ett legit fretag (inte microsoft) som gratis kan hjlpa mig med detta problem med fjrrstyrning? Vill ha med fretag att gra fr vem vill att en random privat person ska ta ver ens dator bara sdr?
Har heller inga kompisar s kan inte f hjlp s heller
Snlla hjlp!