Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag har inte kollat upp vilken porr han tittade på. Men angående det andra: dessa mäns arbetsmiljö var ju rätt speciell. De arbetade så mycket, och ensamma utan andra arbetskamrater eller chef (jo en chef hade de ju, men han var vanligen inte närvarande när de arbetade menar jag), och nära de utrymmen där de sov. Jag kan tänka mig att arbete och fritid, hem och arbetsplats flöt ihop för dem.
Jag är i 20 års åldern. Jag är inte "kristen" eller har någon moral eller etik, i viss mån då... givetvis.
Men den porren, GM tittade på, om min syster eller morsa fann det. Det hade nog varit sista gången vi pratade och min syrras barn hade aldrig fått träffa mig heller, likaså
Återigen, jag bryr mig inte om GM gillade porr- eller runkade- han gjorde det på en vägg, en vägg med ett fönster rakt emot ett kaffé där kvinnor brukade fika på dagtid.
Det är sjukt. Den här mannen har porr, i hemmet, den här mannen kan gå ut och runka i skogen bakom en buske- men något gjorde han så uppspelt att han var tvungen. Likaså att han BAJSADE på golvet. Något är fel i huvudet på GM. Jag har också blivit sexuellt upphetsad, haft dålig mage, jag runkar inte på väggar eller bajsar på golv. Stod även i FUP att vissa GM efter de torterat/dödat sina offer har haft sådant adrenalin i kroppen att de tömmer tarmen emot sin vilja - detta låter mer troligt för mig.
Och nej, det han tittade var inte porr förresten. Jag har tittat på sjuka saker,men hans porr? det går inte att få erektion över att se dessa kvinnor slagna, strypta, fastbudna och män som onanerar i deras ansikte.
Det går inte. försök inte ens normalisera det. jag är en pervers 20 åring och det där handla ej om sex, det handla om maktspel och att förnedra.