Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-28, 15:47
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Hller helt med!
De borde ta hjlp av Dr Brasa, s att det blir lite fart p eldandet...

Ja! Var r Dr. Brasa nr man mest behver honom?

Fast andra sidan, han kanske lider av samvetskval efter den giriga brasa han skapade, nu vill han ge tillbaka till samhllet p sitt alldeles egna speciella stt.

Det blir intressant att flja Djursholm nu. Eftersom det gick s fort kan det tyda p ett underliggande bastant motstnd, snart r det helg, man undrar om den gamla skolan klarar sig d.
Citera
2015-10-28, 16:17
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Man r inte ndvndigtvis en rasist fr att man inte vill ha ett asylboende i nromrdet, ej heller om man bestmmer sig fr att frska brnna upp det.

Jag sa bara att de flesta av mina klasskamrater p Danderyds gymnasium frra ret var rasister.

S jag r inte frvnad att man eldat p just det boendet.

Sen kanske man eldat av nn annan orsak som du sger, jag vet inte.
Citera
2015-10-28, 16:28
Bannlyst
Kan det vara ngon rik djursholmsbo som gjorts sig en frmgenhet p lite halvskumma affrer som beordrat detta. Betalningen har skett frn ntt osprbart konto p Cayman islands. Grningsmannen r skert ngon halvkriminell lirare frn Kongo, med kontakter i vapensmugglings-och oljebranschen. Handlar skert om att det dr dagiset lg nra nn villa dr det frsiggr ntt fuffens, och de inte vill ha ngon som snokar runt dr. Vad det vill dlja kan man ju bra spekulera om. Snygga, lttkldda damer som dansar till ntt satanistiskt. Ntt snt hr kan jag tnka mig, frn eyes wide shout https://www.youtube.com/watch?v=JTwRRwUb4IE
Citera
2015-10-28, 17:13
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bird-is-the-word
Kan det vara ngon rik djursholmsbo som gjorts sig en frmgenhet p lite halvskumma affrer som beordrat detta. Betalningen har skett frn ntt osprbart konto p Cayman islands. Grningsmannen r skert ngon halvkriminell lirare frn Kongo, med kontakter i vapensmugglings-och oljebranschen. Handlar skert om att det dr dagiset lg nra nn villa dr det frsiggr ntt fuffens, och de inte vill ha ngon som snokar runt dr. Vad det vill dlja kan man ju bra spekulera om. Snygga, lttkldda damer som dansar till ntt satanistiskt. Ntt snt hr kan jag tnka mig, frn eyes wide shout https://www.youtube.com/watch?v=JTwRRwUb4IE

Ojd, du har lst mnga spnnade bcker tror jag. (sg filmlnken nu, den med Tjompa Krusse).

Ka nog g o leja nn pundare fr en lax, verkar ju varit ett elitfrband p plats enl dig.

Dessutom mste dom kkat svamp eller nt, hur kan man misslyckas?
Senast redigerad av Kakksakker 2015-10-28 kl. 17:18.
Citera
2015-10-28, 17:29
Medlem
Det r vl nn granne som surnade till nr han mrkte att villan droppat 4-5 miljoner i vrde bara sdr.
Senast redigerad av what-the-puck 2015-10-28 kl. 17:34.
Citera
2015-10-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Man r inte ndvndigtvis en rasist fr att man inte vill ha ett asylboende i nromrdet, ej heller om man bestmmer sig fr att frska brnna upp det.

Nej, men det gr en till kriminell. Mordbrand brukar vara brottsrubriceringen.
Citera
2015-10-28, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
vem kan ha tnt p d?varfr frbannade?ni r vl moderater och lite exotiska inslag r vl bara bra.
Jag tror det r ngra ungdomar frn Djursholm som har gjort det med tanke p att det var mnga som var arga. Ja, det r lite kul att de blev frbannade. Jag sjlv r ju Sverigedemokrat men majoriteten av mina vnner som r upprrda ver boendet r moderater, men efter det hr r dem Sverigedemokrater!
Citera
2015-10-28, 17:46
Medlem
Wal1bergs avatar
Det mste verkligen vara klpare i farten som inte lyckas stakomma mer n lite sotskador eller ocks vill de bara visa sitt missnje. Det fattar vl vem som helst att man borde langa in en ppnad bensindunk genom fnstret om det ska ta eld ordentligt.
Citera
2015-10-28, 18:14
Medlem
D3adMau5s avatar
Roligt att polisen nu tydligen ska brja bevaka asylboenden med helikopter, men grnsen den lmnar vi vidppen... Ja man ser vilka staten tjnar i frsta hand, inte r det svenskarna iallafall.
Citera
2015-10-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5
Roligt att polisen nu tydligen ska brja bevaka asylboenden med helikopter, men grnsen den lmnar vi vidppen... Ja man ser vilka staten tjnar i frsta hand, inte r det svenskarna iallafall.

Undrar vad kostnaden fr det r? 25-30 000kr per flygtimme?
Men det tjnar snart kompetensregnet som vller in ver grnserna ihop t pappa staten...
Citera
2015-10-28, 18:40
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5

Hur kan dom bo med en helikopter surrande ver huset, tnk krig oljefatsbomber, traumatiserade, inget frtroende fr myndigheter poliser och andra auktoriteter. Flyktingarna kan f flashbacks, bli apatiska, tappa aptiten och behva akut psykvrd dygnet runt. Barnen kommer att behva livslng vrd efter polisens terrorflygningar.
Citera
2015-10-28, 18:59
Medlem
santos_devilles avatar
Finns detta boende p Ekeroths lista eller r det frilansare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in