2015-11-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
www.forensicpathologyonline.com/e.../hanging
Kan någon här öppna denna sida?
2015-11-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi

Nej.
2015-11-04, 11:30
Medlem
peerons avatar
Citat:
Inte jag, men sök på hanging på sajten så hittar du.
2015-11-04, 11:31
Medlem
nerdrages avatar
Nej man kan inte fastställa dödsdagen genom magsäckens innehåll. Dels för tillståndet liket var i och dels för att hon kan ha varit fången utan att fått mat.
2015-11-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
www.forensicpathologyonline.com/e.../hanging
Hänvisa gärna till källa som funkar😄
2015-11-04, 11:34
Medlem
Citat:
Var hennes lik i framskriden förruttnelse?
Du är på det klara med vad termerna innebär va?
2015-11-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Nej man kan inte fastställa dödsdagen genom magsäckens innehåll. Dels för tillståndet liket var i och dels för att hon kan ha varit fången utan att fått mat.
Precis😎
2015-11-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Du är på det klara med vad termerna innebär va?
Absolut, är du?
2015-11-04, 11:40
Medlem
Citat:
Absolut, är du?
Jovars, men du är det helt uppenbart inte. Förruttnelse framskrider så fort en cell dör.
2015-11-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Jovars, men du är det helt uppenbart inte. Förruttnelse framskrider så fort en cell dör.
Hehe... Är det din seriösa tolkning av "Framskriden förruttnelse", hur uttyder du "Måttlig förruttnelse?
2015-11-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage

Jo det är ju precis det jag menar- är systemet tomt kan man ju flytta fram dödsdag. Och partiklar från maginnehåll går att analysera trots framskriden föruttnelse, det är inget hinder i sig.
2015-11-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleSEO
Förutom att han tar en silvergrå bil hittar den enda silvergrå byggnaden han kan hitta och sedan hittar in kroppen i ett silvergrått skåp menar du?

-eller har du ett klyftigt gensvar inom räckhåll?
http://urbotainskrankthet.spotlife.s...yn-och-gloria/

Eller syftar du på de silvergrå fyrkanterna som formats till en ring på toppen som den pyramidala spiralen in mot tunnelsyn med silvertejp? Eller menar du Den kalejdoskopiska encyklopedins tunnelsyn som i dot com posting? Timestamp. Selfis in cell fish - titta in i det svarta hålet?

Man ska inte hänga upp sig på ekot från ett svart rör som koniskt för en evig tunnelsyn. Alla går och ser kalejdoskopiska mönster nuförtiden. Är det inte en spegling av silver i tidens tecken? Nej så är det inte han köper ju kexchoklad drar av silvret och trycker rutorna mot gomtaket. Då har du nog gått in i ML molnet av hans smokescreen grått och lite silver & curlar den liknelsen. Det är nog bara ett halsbloss för en vanligt nolla. Folk speglar sig för mycket i tidens mönster & bokstavslogik nuförtiden

Elle mmmm no o o

För många frågor inga svar? Keramiskt inrutat tunnelsyn, vad menar du?
Vänd chipspåsen ut och in och vad ser du? Bara tzatzikirester utmed knölarna eller en väv så som juten?
Jag har nog fått nog av den nu
Sanna min ord, jag har sannerligen aldrig nämnt "Keramiskt inrutat tunnelsyn" Vad har du fått det ifrån?😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in