Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Några saker som man kan konstatera är, Mattias är en syltrygg som inte vågar stå för sina artiklar, det finns uppenbarligen starka band mellan Avpixlat och SD eller i vart fall framträdande SD-medlemmar, samt att Avpixlat uppenbarligen är en djupt opålitlig produkt eftersom man maskerar inskickade artiklar som sina egna. Egentligen är knappast något av ovanstående någon överraskning men det är kul att få det bekräftat
Enligt expressen så står ju MK för det han skrivit i artikeln.
Dock borde SD lära sig att aldrig ge efter för deras försök till uthängning och guilt by association.
När David Baas säger till MK:
-"Jag har bevis för att du skrivit artiklar i Avpixlat"
så ska MK svara:
-"Jaha, det är det många som gör, jag skriver iallafall inte i Expressen som är Sveriges näststörsta lögnaktiga skvallerblaska. Var det något mer du ville?"
-"I de här artiklarna använder du otroligt hård retorik.."
-"Ja, det händer man blir minst sagt förbannad när regeringen förstör Sverige, om du vill hänga ut mig för min hårda ord så är det OK för mig att du publicerar alla mina artiklar oförkortade i din egen tidning i ett stort uppslag så får svenska folket själv avgöra. Men ni brukar inte vilja ta emot våra invandringskritiska artiklar."
typ.