2015-12-09, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Hur fan samlar man companions?

Nr man dismissar en companion fr man vlja vart man ska skicka den. Jag gick runt till alla jag knde till och sg till att skicka dem dit.
Citera
2015-12-09, 08:10
Medlem
Har spelat spelet ngra timmar och gillar verkligen spelet men mkt svrt. Har hittat ett par vapen man inte har vanlig ammo till utan cell och den str alltid p noll hur laddar man sna vapen?...
Citera
2015-12-09, 08:17
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Har spelat spelet ngra timmar och gillar verkligen spelet men mkt svrt. Har hittat ett par vapen man inte har vanlig ammo till utan cell och den str alltid p noll hur laddar man sna vapen?...
Du mste hitta energy cells till den, Synths har sdant, du kommer att stta p dem senare i spelet. Kan rekommendera att du lootar ordentligt s du hittar ammo, stims och junk. Junk kan du scrappa och anvnda fr att modda dina vapen och armour s de blir bttre, spelet blir lttare d.

Utforska mycket, hitta side missions och ha dig, ls upp nya perks och ranka upp de du redan har.
Citera
2015-12-09, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Du mste hitta energy cells till den, Synths har sdant, du kommer att stta p dem senare i spelet. Kan rekommendera att du lootar ordentligt s du hittar ammo, stims och junk. Junk kan du scrappa och anvnda fr att modda dina vapen och armour s de blir bttre, spelet blir lttare d.

Utforska mycket, hitta side missions och ha dig, ls upp nya perks och ranka upp de du redan har.

Ok tack s mkt fr hjlpen, en sak till hittade en power armour nr r det tnkt att man ska anvnda den?. "Batteriet" man fick till den r helt slut, s skiten str bara och skrpar.
Citera
2015-12-09, 09:00
Medlem
Wolfzeits avatar
Citera
2015-12-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfzeit

Svar!

Citera
2015-12-09, 09:44
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Ok tack s mkt fr hjlpen, en sak till hittade en power armour nr r det tnkt att man ska anvnda den?. "Batteriet" man fick till den r helt slut, s skiten str bara och skrpar.
Man hittar (eller kper) batterier till den ganska ofta men jag brukar nstan aldrig anvnda den. Ibland en kort stund nr man hittar en ny och stller jag upp den i min huvudbosttning. Man blir nstan overvinnelig i en power armor s anvnd beroende p spelstil.
Citera
2015-12-09, 10:35
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL

Man behver inte scrappa junket, rcker att samla skiten i workshop bara. S scrappas det automatiskt nr man ska tillverka ngot.
Citera
2015-12-09, 13:55
Medlem
Har nu klarat ut spelet, "lst upp" alla settlements, gjort alla quests jag kan hitta (dom quests som finns kvar r bara upprepningar), upptckt allt p kartan, lagt perks s jag kan modda exakt allt som gr. s vad gr man nu undrar jag? bygga upp alla settlements till jtteborgar ser jag ingen nytta i d det inte ger mig ngot, frutom lite xp.. hur gr ni andra som anser er "klara" ?
Citera
2015-12-09, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Har nu klarat ut spelet, "lst upp" alla settlements, gjort alla quests jag kan hitta (dom quests som finns kvar r bara upprepningar), upptckt allt p kartan, lagt perks s jag kan modda exakt allt som gr. s vad gr man nu undrar jag? bygga upp alla settlements till jtteborgar ser jag ingen nytta i d det inte ger mig ngot, frutom lite xp.. hur gr ni andra som anser er "klara" ?

Vntar p DLC. Jag fr erknna jag r lite av en trophy hunter s har precis ftt platinum trophyn. S gjort alla quests som har med fractions att gra samt upptckt mer eller mindre allt. Det jag har kvar att gra r att gra alla companions quest s har ngra timmar kvar:
Citera
2015-12-09, 14:39
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Spela om med melee-build p "Survival".
Citera
2015-12-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwistOfFate
Vntar p DLC. Jag fr erknna jag r lite av en trophy hunter s har precis ftt platinum trophyn. S gjort alla quests som har med fractions att gra samt upptckt mer eller mindre allt. Det jag har kvar att gra r att gra alla companions quest s har ngra timmar kvar:

Har ocks ett gng companion quest kvar insg jag, utver det r det vl bara att sitta snllt och vnta p dlc.. hoppas p mycket mer nya olika uppdrag, trttsamt att gra samma upprepningar fr railroad och minutemen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in