Citat:
Bethesda har ndrat systemet fr Power Armour rtt ordentligt i Fallout 4 s istllet fr att det r typ den sista sortens rustning man kan hitta och/eller att det krvs S.P.E.C.I.A.L och perks fr att kunna anvnda r det nu bara att tuta och kra men nu mste man hitta Fusion Cores fr att driva dem. Intressant.S, vad gra? Du kan hitta Fusion Cores lite hr och dr nr du lootar, ofta i kllare dr det finns generatorer, en del av dem som fortfarande r igng drivs av Cores (precis som den frsta du hittar). Repair Bobblehead kar energinivn med 10% och max Nuclear Physicist kar den med 100%.
Rustningen i sig kan du dessutom modda ordentligt och uppgradera med allsknans stuff, jag har ingen aning om hur lngt fr jag r inte s lngt in i spelet.
Nr anvnder man den d? Ok, frst br man veta att det som drar mycket energi frn en Fusion Core r allt mer n att g i den eller skjuta frn hften. V.A.T.S, springa, jet pack, dyka, hlla andan nr man siktar, allt det drar mer energi. Fljdaktligen brukar jag anvnda min Power Armour nr det r en ordentligt svr boss man skall dda och d brukar jag anvnda Fat Man och minigun.
tl;dr:
Scrappa abslout inte din Power Armour, den drar Fusion Core energi men du kan hitta nya. Modda den och anvnd den i bossfighter
![Yes](https://static.flashback.org/img/smilies2/yes.gif)
Det visste jag inte, tack fr tipset!