Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Inte bara påstår Niklas Lindström sådant som inte är sant, han säger också att NB:s fru, som NB älskar, är självmordsbenägen. Detta är skandalöst. Niklas Lindström borde ställas till svars om varför han gör så här. Han har uppenbarligen inga hinder för hur lågt han kan sjunka som polis och tvekar inte att framtvinga ”bekännelser” genom att göra NB mycket ledsen och orolig. Var och en kan föreställa sig, som är det minsta empatisk, hur det måste kännas för NB att höra detta. Han kan inte göra något för att hjälpa sin fru och han vet inte om polisen verkligen skulle skydda henne eller låta henne ta livet av sig. Hur skulle han kunna veta det? Hur ska han kunna lita på svensk polis överhuvudtaget nu?
Det skandalösa är att det finns folk som tar parti för en vidrig person som i en
förmodat utdragen process berövat livet på en blott 17-årig svensk flicka.
Det är skandalöst att mörda dessutom ifall du inte visste det.
Att inte du har några hinder för hur lågt du kan sjunka demonstreras på tydligaste sätt
genom slutraderna från ett annat av dina mastodontinlägg i onsdagsaftonen:
Citat:
Jag konstaterar att Niklas Lindström och Andreas Schüler uppträdde mycket illa mot IB under förhören i Vilnius när de visade bilder på Lisas kropp. Det fanns ingen anledning till det mer än att knäcka henne. De ville förmodligen förhindra att hon skulle klara av att vittna trovärdigt under rättegången i TR. Detta var sista chansen att bryta ner henne inför den. Som sagt elakt och även sadistiskt av Niklas Lindström&co. Faktum är att jag funderar också på om han faktiskt njöt lite av att visa dessa bilder för en kvinna. Kanske ett sexuellt uppsåt alltså?
Rätt sjukt faktiskt.
Sedan har det knappast skett någon "tortyr" avseende den överbevisade mördaren Nerijus
eller hans fru och bror. Hur du än klipper och klistrar bland förhören så tror jag inte den
bilden låter sig framträda av något sånt.