2016-01-20, 10:28
Medlem
fredricomartins avatar
Just nu är det kallt i Sverige och de stackars ensamkommande får begränsa sina övergrepp till inomhusmiljöer såsom badhus etc. Dessutom är de svenska hororna ordentligt påpälsade vilket i någon mån håller TaHarrush horderna lugna.

Till sommaren kommer det hela att förändras, damerna blir lättklädda och de flickor som fortfarande är i skolåldern har sommarlov i kombination med att negrer och araber i större utsträckning kan befinna sig utomhus. Det är som upplagt för en perfekt storm av TaHarrush orgier och idel kulturella missförstånd i den varma, ljusa svenska sommarnatten. Högtider som midsommar med berusade, lättklädda tonårsflickor mitt bland horder av sandapor kan givetvis bara sluta på ett sätt: massövergrepp på en skala som vi aldrig tidigare skådat i vårt land.

Vad tror ni blir vårt mångkulturella facit för sommaren 2016? Hur tror ni PK-etablissemanget kommer hantera det som komma skall?
Citera
2016-01-20, 10:34
Medlem
lossnuss avatar
Det är sånt kvinnor fantiserar om och det är generös flykting politik dom röstar för, så det precis vad dom önskar...och förtjänar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Just nu är det kallt i Sverige och de stackars ensamkommande får begränsa sina övergrepp till inomhusmiljöer såsom badhus etc. Dessutom är de svenska hororna ordentligt påpälsade vilket i någon mån håller TaHarrush horderna lugna.

Till sommaren kommer det hela att förändras, damerna blir lättklädda och de flickor som fortfarande är i skolåldern har sommarlov i kombination med att negrer och araber i större utsträckning kan befinna sig utomhus. Det är som upplagt för en perfekt storm av TaHarrush orgier och idel kulturella missförstånd i den varma, ljusa svenska sommarnatten. Högtider som midsommar med berusade, lättklädda tonårsflickor mitt bland horder av sandapor kan givetvis bara sluta på ett sätt: massövergrepp på en skala som vi aldrig tidigare skådat i vårt land.

Vad tror ni blir vårt mångkulturella facit för sommaren 2016? Hur tror ni PK-etablissemanget kommer hantera det som komma skall?
Citera
2016-01-20, 10:42
Bannlyst
Men det är ju unga kvinnor som ville ha det såhär, läs denna tråden för alla fakta:

(FB) Så förstörde svenska unga kvinnor Sverige

-
Senast redigerad av sodermalmsfeminist 2016-01-20 kl. 11:02.
Citera
2016-01-20, 10:46
Medlem
kakburks avatar
Det kan ju inte sluta särskilt väl. Jag kan redan nu höra hur det kommer att låta om något år:

Regeringen: Jo, det har ju varit vissa problem men vi har tillsatt en utredning och kommer att skjuta till pengar i utsatta områden
Fråga: Men hur ska ni komma till rätta med den ökande kriminaliteten och våldtäkterna?
Regeringen: Nja, vi ska komma ihåg att Sverige generellt är ett tryggt land att bo i. Våldtäkterna och morden ligger på ungefär samma nivå som på femtiotalet.

Jerzy: Ja, det stämmer. Det är endast en marginell ökning av problemen trots att befolkningen ökat via invandring. Främst beror de ökade våldtäkterna på att vita svenska mäns krogvanor förändrats.
Citera
2016-01-20, 10:47
Medlem
GrusNegers avatar
Tror definitivt att situationen till sommaren blir ohållbar. Känns som att i princip alla flyktingar håller sig inne i dessa tider. Precis innan snön och kylan kom blev jag chockad hur extremt många som kommit till vår relativt lilla stad när de drog runt i stora horder på stan och i framförallt mataffärer. I nuläget så är de i princip spårlöst försvunna men befarar det värsta när våren/sommaren kommer.
Citera
2016-01-20, 10:50
Bannlyst
De flesta svenska kvinnor är positiva till islamsk invandring så det torde inte vara något större problem. Börjar undra om inte kvinnor tycker det är spännande helt enkelt, exotiska och "krigsskadade" män i sina bästa år.
Citera
2016-01-20, 10:54
Medlem
retepm.s avatar
Det kommer inte märkas i media iaf. polisen mörkar. Hoppas deras egna döttrar råkar ut för sånt här. Känns det lika kul då?
Citera
2016-01-20, 10:54
Medlem
Det kommer bli värre än på badhusen. Där står ändå en badvakt två meter ifrån dom när dom tafsar. Tänk nästan lika lättklädda och inga vakter utomhus.

Men som sagt, dom har själv röstat fram detta. Kommer inte hjälpa någon tjej om jag ser det. Dom måste lära sig att för, förmodligen, första gången i sitt bortskämda liv ta konsekvenser av sitt handlande.

Hela landet kommer bli som ett enda stort jävla gangbang. Så även i Tyskland.
Senast redigerad av kallamigviking 2016-01-20 kl. 10:56.
Citera
2016-01-20, 10:57
Bannlyst
har ngn koll pa vart stora gratisvenemang kommer hallas?? Midnattsloppet är ju ett exempel. Flera??
Citera
2016-01-20, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
har ngn koll pa vart stora gratisvenemang kommer hallas?? Midnattsloppet är ju ett exempel. Flera??
Liseberg är nog ett säkert kort, vimlar ju av blattar där och lär inte bli mindre detta året.
Citera
2016-01-20, 11:08
Medlem
15minFames avatar
Ja, svenska kvinnor kommer att se hur mesiga våra svenska män är. Hur de sitter och skyller allt som händer i Sverige på kvinnor, hur de skyller gruppvåldtäkterna på kvinnorna själva.
Citera
2016-01-20, 11:09
Medlem
Inte bara kvinnor, dessa negroider och annat pack kommer att ge sig på svenska män också, sanna mina ord. För egen del tänker jag införskaffa en machete och ger sig nån på mig alternativt att jag blir vittne till en våldtäkt så kommer jag med stor glädje att använda den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in