2016-02-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Hitler satt inte i styrelsen för den tyska delen av IKEA men hade utan tvivel ett stort inflytande på den tyska utvecklingen.

Bill Gates har uttryckt sin roll kryptiskt och delvis mellan raderna-men för oss som är vana att avslöja sanningen är sikten klar hur han gick tillväga för att röstfuska bort Trump;

Du har inte svarat på mina två frågor inlägg 3 denna tråd, tacksam om du gör det.

I det du skriver nu blir jag förbryllad vad du syftar på.

Hitler satt inte i styrelsen för den tyska delen av IKEA [/b]men hade utan tvivel ett stort inflytande på den tyska utvecklingen.

IKEA bildades 1943 och etablerade sig i Tyskland 1974, vad har det med Hitler att göra.
Citera
2016-02-03, 21:21
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
IKEA bildades 1943 och etablerade sig i Tyskland 1974, vad har det med Hitler att göra.
Det förstår du väl att den slutna facebookgruppen kommit fram till att det är 100% nästan säkert att Hitler, genom IKEA, insåg att möbler var mer intressant än världsherravälde och att han 1943 flydde till Älmhult i syfte att dominera möbelindustrin?
Citera
2016-02-03, 21:43
Medlem
Citat:
Hitler satt inte i styrelsen för den tyska delen av IKEA men hade utan tvivel ett stort inflytande på den tyska utvecklingen.

Bill Gates har uttryckt sin roll kryptiskt och delvis mellan raderna-men för oss som är vana att avslöja sanningen är sikten klar hur han gick tillväga för att röstfuska bort Trump;

Dina jämförelser och historiekunskap haltar plågsamt.

Presentera dina bevis för att Microsoft fuskat bort Trump-röster.
Citera
2016-02-03, 21:50
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:
Att både leverera teknologin och dessutom stödja en annan kandidat hade naturligtvis varit belagt med dödsstraff i vilket civiliserat land som helst.

Vår slutna Facebookgrupp har gått igenom det här och kommit fram till att Trump med 100% säkerhet eventuellt kanske råkat ut för rösträkningsbedrägeri från Microsofts sida.

Finns det överhuvudtaget något som talar emot att han skulle ha sänkts av etablissemanget?

Så er slutna facebookgrupp har kommit fram till det? Låt mig gissa: medlemmarna i er grupp tror på ett antal olika konspirationsteorier samt avskyr myndigheter, regeringar och NASA?

Så hur exakt har nu kommit fram till ert resultat? Exakt vad har ni för belägg till detta?
Citera
2016-02-03, 21:58
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LazyBlue
Så er slutna facebookgrupp har kommit fram till det? Låt mig gissa: medlemmarna i er grupp tror på ett antal olika konspirationsteorier samt avskyr myndigheter, regeringar och NASA?

Så hur exakt har nu kommit fram till ert resultat? Exakt vad har ni för belägg till detta?
Lycka till att få reda på hur den där slutna facebookgruppen jobbar. Dom är så hemliga att till och med informationen dom försöker sprida är hemlig för mottagarna.
(FB) Ryssland släpper rymdfotobevis om att 9/11 var ett insidejobb-uppror i USA väntar
Citera
2016-02-04, 12:35
Medlem
Att Bill Gates vill minska världsbefolkningen är känt. Det är förövrigt också ett av FN´s större uppdrag, samtliga länder i världen har skrivit på avtalet.

Det handlar om att fattigfamilj INTE skall skaffa 14 barn (Afrika, Kina och Indien tex) som de inte kan försörja - dvs distribuera kondomer och p-piller. Till allas nytta och nöje.

Det handlar alltså inte om att Microsoft är nazister som åker omkring i bilar om nätterna och stryper småbarn.
Citera
2016-02-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Att Bill Gates vill minska världsbefolkningen är känt. Det är förövrigt också ett av FN´s större uppdrag, samtliga länder i världen har skrivit på avtalet.

Det handlar om att fattigfamilj INTE skall skaffa 14 barn (Afrika, Kina och Indien tex) som de inte kan försörja - dvs distribuera kondomer och p-piller. Till allas nytta och nöje.

Det handlar alltså inte om att Microsoft är nazister som åker omkring i bilar om nätterna och stryper småbarn.

Äntligen någon med koll. Vår världskända Dr Rosling hävdar att det bästa sättet att minska jorden ökade befolkning, är utbildning och arbete som ger en inkomst så man kan köpa sig en cykel och få mat för dagen.
När standarden kommer upp i nivå cykel och både pojkar och flickor får utbildning (samt tillgång till preventivmedel och basal sjukvård) så blir antal barn 2 och samtidigt minskar barnadödligheten. Detta projekt arbetar bla Rosling ihop med Bill G.

Finns massor med spännande föreläsningar med Rosling på nätet om hur man inte bara minskar nuvarande antal utan stabiliserar vid 6 miljader.
Citera
2016-02-04, 13:52
Medlem
Citat:
Äntligen någon med koll. Vår världskända Dr Rosling hävdar att det bästa sättet att minska jorden ökade befolkning, är utbildning och arbete som ger en inkomst så man kan köpa sig en cykel och få mat för dagen.
När standarden kommer upp i nivå cykel och både pojkar och flickor får utbildning (samt tillgång till preventivmedel och basal sjukvård) så blir antal barn 2 och samtidigt minskar barnadödligheten. Detta projekt arbetar bla Rosling ihop med Bill G.

Finns massor med spännande föreläsningar med Rosling på nätet om hur man inte bara minskar nuvarande antal utan stabiliserar vid 6 miljader.

RÄTTELSE.

Svårt när man gör två saker samtidigt kan bli fel då, jag skrev

"När standarden kommer upp i nivå cykel och både pojkar och flickor får utbildning (samt tillgång till preventivmedel och basal sjukvård) så blir antal barn 2 och samtidigt minskar barnadödligheten"

Det avser att insatserna leder till att i genomsnitt föds 2 barn per familj. 2 st föräldrar föder upp två barn, föräldrar dör och kan i någon mening sägas ersätta föräldrarna.
Citera
2016-02-04, 14:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Så du menar att Bill Gates är Hitler och att Hitler dikterar hur Ikea ser ut i Tyskland?

Intressant hypotes men har du någon backning för den?
Citera
2016-02-04, 17:05
Medlem
Citat:
Det är just så Bill Gates resonerade när han gav order om det här.

"Fåren tror inte att vi skulle ta en sådan extrem risk därför gör vi det utan att riskera att bli upptäckta".

Bill Gates kommer aldrig få igenom sitt folkförintelseprogram om han inte lyckas undanröja Trump-det är hans prio nr 1 som han är villig att riskera allt för.

Nu har jag ställt tre frågor inlägg 3 och 13 som du inte svarar på, nu är det andra gången jag påpekar det. Väljer du av egen fri vilja att finnas på FB så får du väl svara i annat fall kan du släcka FB lampan och lägg din tid någon annan stans.
Citera
2016-02-04, 17:24
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Nu har jag ställt tre frågor inlägg 3 och 13 som du inte svarar på, nu är det andra gången jag påpekar det. Väljer du av egen fri vilja att finnas på FB så får du väl svara i annat fall kan du släcka FB lampan och lägg din tid någon annan stans.
Vi är strängt upptagna i min slutna Facebookgrupp så allt jag är tillåten att säga just nu är att du får beväpna dig med tålamod vad gäller att få svar.
Citera
2016-02-04, 17:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vi är strängt upptagna i min slutna Facebookgrupp så allt jag är tillåten att säga just nu är att du får beväpna dig med tålamod vad gäller att få svar.

Vad är ni upptagna med, att diskutera hur man viker origami så snyggt som möjligt?

Du påstår att du tillhör en sluten grupp och att ni sitter på 100% vattentäta bevis men ni publicerar aldrig någonting.

Hur är kopplingen mellan Bill Gates och Trumps valförlust när Bill Gates inte ens sitter i styrelsen för Microsoft?
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-02-04 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in