2016-02-10, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
I så fall borde det inte heller gett rabatt, kan jag tycka.
-Jag mådde dåligt för att hon ville skiljas.
-Stackars dej.
-Jag blev så svartsjuk och arg när jag såg fotografier där hon bar en ärmlös klänning.
-Så klart du blev.
-Jag kunde inte besinna mig.
-Nä, det kan man förstå.
-Hon var min älskade fru, snyft.
-Såja, ta det lugnt. Du kommer att få omedelbar kristerapi för att behandla den tragiska situation du befinner dig i. Inte nog med att du har förlorat din älskade fru, du har även ett långt fängelsestraff att vänta p.g.a hennes tragiska bortgång.
-Snyft, jag är en eländig och lågsint människa. Min bön till Gud är: "Please have mercy on me!"
-Det är ju helt solklart att du om någon, ska ha straffrabatt!

Nå, vi får se hur hårdnackat NB fortsätter att neka och driva sitt försvar vidare. Ett överklagande är att vänta varje fall, något annat vore ju i princip ett erkännande. Detta kommer att bli intressant att ta del av. Blir det samma nonsens som tidigare, eller kommer en annan sida av NB fram där? Kommer han att kontakta pressen, vara angelägen att få ge intervjuer där han bedyrar sin oskuld?
Den som lever få se...

IR kan inte överklaga mer liksom det finns inget mer att lägga fram som kan fria svinet. Det rättsliga är över. Nu väntar ett liv i finkan för mördaren
2016-02-10, 23:51
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
IR kan inte överklaga mer liksom det finns inget mer att lägga fram som kan fria svinet. Det rättsliga är över nu väntar ett liv i finkan för mördaren
IR kan överklaga, och NB kan komma med en förklaring. Hur HD ställer sig till det återstår att se.
2016-02-10, 23:54
Medlem
Vad är det som gjort att man bedömt det som så säkert att motivet är sexualsadistiskt? Att LH:s kläder satt som de gjorde tycker jag bara visar att ngn dragit henne genom att hålla i jackan. Byxorna kan "fastna" i nåt och dras då nedåt, eller bara hasa ner ändå. Och kläderna på överkroppen hasar förklarligt uppåt på kroppen iom att GM drar i dom. Jackan till och med vrängs ut och in och dras till slut av kroppen. Så tycker jag att det ser ut med det man har att bedöma.
Senast redigerad av Shaman2001 2016-02-10 kl. 23:58.
2016-02-11, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shaman2001
Vad är det som gjort att man bedömt det som så säkert att motivet är sexualsadistiskt? Att LH:s kläder satt som de gjorde tycker jag bara visar att ngn dragit henne genom att hålla i jackan. Byxorna kan "fastna" i nåt och dras då nedåt, eller bara hasa ner ändå. Och kläderna på överkroppen hasar förklarligt uppåt på kroppen iom att GM drar i dom. Jackan till och med vrängs ut och in och dras till slut av kroppen. Så tycker jag att det ser ut med det man har att bedöma.

NB hade ju kikat på sexualsadistisk porr på sin dator så då är det ju inte svårt att fatta det
2016-02-11, 00:03
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
NB hade ju kikat på sexualsadistisk porr på sin dator så då är det ju inte svårt att fatta det
Belägg för det? Sex bilder av 1500, som sannolikt kom in oavsiktligt, och några gillande av sidor på Facebook som kanske innehöll intressanta saker. Togs detta öht upp i rättegången?
2016-02-11, 00:06
Medlem
När jag ändå är inne på hur GM förflyttat LH.. Släpats har hon ju gjort, då det väl var släpmärken i byssjan? Åtminstone är det sannolikt att hon släpats in genom dörren där eftersom man kunde se att växtligheten hade "släpats med" genom dörren litegrann. Ett löv hade även fastnat på kroppen. Vad tror ni, är det snabbast och enklast att förflytta en lätt kropp på det viset även om man är stark nog att lätt bära den?
2016-02-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Ska frugans DNA finnas kvar på han kuk i 24 timmar eller? Eller går han och doppar den i mellan åt samtidigt som han gör sitt livs stora brott knappast! Han måste ju vara sexuellt påfrestande när han gör mordet men det gör att han inte är mördaren. För han haft sex dagen innan eller något.

Vad är det som säger att han varit i direktkontakt med frugan så långt innan mordet?

Vad är det som säger att han inte kan begått mordet om han så haft sex med sin fru 45 minuter innan?

Sitter du bara och antar saker nu? Näää hur skulle det se ut....
2016-02-11, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Belägg för det? Sex bilder av 1500, som sannolikt kom in oavsiktligt, och några gillande av sidor på Facebook som kanske innehöll intressanta saker. Togs detta öht upp i rättegången?

Var inte bara bilder det var ju filmer också läs fup och JA det togs upp av åklagaren givetvis.
2016-02-11, 00:10
Medlem
Citat:

Det är väl inte bevisat att han gjorde?! Det fanns 6 st, observera 6 STYCKEN bilder av den karaktären i datorn. Inte nedladdade/sparade av NB direkt, utan bilder som sparas i minnet i datorn från ngn sida man varit på. Både du och jag har förmodligen obehagligt nog "spår" av sådant i datorn.
Hade han haft ett sådant intresse så hade det funnits avsevärt mycket mer sånt i datorn.
Senast redigerad av Shaman2001 2016-02-11 kl. 00:13.
2016-02-11, 00:15
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
När jag ändå är inne på hur GM förflyttat LH.. Släpats har hon ju gjort, då det väl var släpmärken i byssjan? Åtminstone är det sannolikt att hon släpats in genom dörren där eftersom man kunde se att växtligheten hade "släpats med" genom dörren litegrann. Ett löv hade även fastnat på kroppen. Vad tror ni, är det snabbast och enklast att förflytta en lätt kropp på det viset även om man är stark nog att lätt bära den?

Citat:
Det hade han väl inte?! Det fanns 6 st, observera 6 STYCKEN bilder av den karaktären i datorn. Inte nedladdade/sparade av NB direkt, utan bilder som sparas i minnet i datorn från ngn sida man varit på. Både du och jag har förmodligen obehagligt nog "spår" av sådant i datorn.
Hade han haft ett sådant intresse så hade det funnits avsevärt mycket mer sånt i datorn.

Du är lite efter då de gäller byssjan och 74 cm upp sitter ingången.
Sen så har ingen domstol pratat om sexualsadism utan enbart sexuellt motiv.
Han hade inte bara bilder utan gillade även vissa grupper på sin facebook med tejpade unga bundna tjejer. Hans fantasier blir dock svårare att redogöra för. Men det är bedömt och klart att det handlar om mord och i princip en avrättning med sexuellt motiv. Du kanske inte har läst domsluten?
2016-02-11, 00:16
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Var inte bara bilder det var ju filmer också läs fup och JA det togs upp av åklagaren givetvis.
Det finns inga uppgifter om sexualsadistisk porrfilm i NB:s dator. Togs facebookbilderna upp i rättegångarna, eller var det bara de sex bland 1500?
2016-02-11, 00:17
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
IR kan överklaga, och NB kan komma med en förklaring. Hur HD ställer sig till det återstår att se.

Visst kan dom överklaga och lika snabbt får dom svar om att det inte ges prövningstillstånd.
Vad ska du prata om sedan? Resning eller? Hur vore det om du tog till dig att det är kört.

Citat:
Det finns inga uppgifter om sexualsadistisk porrfilm i NB:s dator. Togs facebookbilderna upp i rättegångarna, eller var det bara de sex bland 1500?

Det finns tillräckligt i FU angående hans sk intressen, och med tanke på det här mordet är saken glasklar. Han gillar tejpade hjälplösa tjejer och att överfalla och döda dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in