Citat:
Ursprungligen postat av
zascha
Det blir lite långsökta funderingar nu. Tror du att någon DNA-dammsugit ladan och annat från Aivars DNA, eller vad menar du? NB:s DNA fanns på hennes kläder samt mordplats, på snören och röret där hon hängdes. Det är för att han är mördaren. Är inte konstigt alls att en "ond" sexualsadist verkar "normal och duktig" utåt sett, tvärtom så är det det vanliga. Ofta har de familj, jobb och en helt "normal" fasad. Det är vanligare med sexuella sadister bland hantverkare och chaufförer, varför har jag ingen aning om, men forskning visar det.
Nä, det är inte konstigt att de letar efter dna. Aivars borde också varit rätt frekvent förekommande på platsen. Såvitt inte platsen städats (och ändå kan se rörig ut om det är en byggarbetsplats).
Ja de flesta dömda sexualsadister är män (ibland med bistånd av kvinnor som Detroux där hans fru även dömdes) och de flesta synes inte plocka ut sina offer i närheten där de bor eller arbetar. Jag ifrågasätter heller inte att sådana som är välordnade utåt kan vara GM, men man är knappast välordnad om man gör arbetsplatsen nära bostaden till brottsplas och dessutom dumpar saker tillhöriga offret alldeles utanför bostaden. Såvitt man inte vill åka dit (det var det jag menade med att göra något brottsligt i det fördolda...i detta fallet ligger spåren av brottet fullt synliga på farstukvisten så att säga.. Det är ju logiskt om GM vill åka dit/torska av något skäl men i såfall verkar det obegripligt att han inte börjar prata. Såvitt inte orsaken till mordet är något annat som han föredrar att inte prata om..