Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-28, 13:46
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Ett antal inlägg om Polen och polacker raderade; tråden befinner sig i Medier och journalistik och handlar om en protestdemonstration mot Aftonbladet.

/Moderator

Ytterligare inlägg raderade; påminner om ovanstående. /Moderator
Citera
2016-02-28, 14:32
Medlem
Men varför har det inte lags ut några fotografier? Rör det sig om en ren bluffdemonstration, eller hade arrangörerna ingen egen personal som tog bilder? Därför att PK-media i Sverige har som absolut vana att tiga ihjäl all kritik av den egna korrupta verksamheten.
Citera
2016-02-28, 14:37
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Jag har sett bilder så jag vet att dom hade halsdukar.

Du är också medlem...

Vad skojsigt! Kan du länka till bilderna någonstans så alla får se? Eller är det från
researchgruppens/AB's/Expressens privata arkiv? Vilka firmor var det?

Japp jag är medlem men det var inte jag som refererade till låg IQ-nivå, det var
du som gjorde det. Så skyll inte på mig för att du ser både dig själv och mig som
idioter.
Citera
2016-02-28, 14:50
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungbyxlos
Men varför har det inte lags ut några fotografier? Rör det sig om en ren bluffdemonstration, eller hade arrangörerna ingen egen personal som tog bilder? Därför att PK-media i Sverige har som absolut vana att tiga ihjäl all kritik av den egna korrupta verksamheten.
Du hittar bilder i inlägg #88 och #90.
Citera
2016-02-28, 14:54
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Vad skojsigt! Kan du länka till bilderna någonstans så alla får se? Eller är det från
researchgruppens/AB's/Expressens privata arkiv? Vilka firmor var det?

Japp jag är medlem men det var inte jag som refererade till låg IQ-nivå, det var
du som gjorde det. Så skyll inte på mig för att du ser både dig själv och mig som
idioter.

Hade du läst hela tråden så hade du med sett bilderna...
Citera
2016-02-28, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anoon
Snubben med texten du nämner i bild 4 liknar en kille som är med i Nordisk Ungdom, någon som vet om det är samma snubbe? NU samarbetar ju med polacker också så det är ingen omöjlighet att de är på plats.

Ja det är Christian från NU. Han är ju "polack", så inget konstigt med att han närvarade.

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Så du vill ha hit 200.000 kriminella polacker som dessutom tar våra jobb och inte betalar skatt. Jaha... Så nu passar det med kriminella bidragsparasiter...

Inte betalar skatt och går på bidrag? Du hittar väl inte på nu?
Senast redigerad av En.Sann.Neger 2016-02-28 kl. 16:49.
Citera
2016-02-28, 17:14
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fyra bilder från demonstrationen idag, hämtade från Twitter, inte tagna av mig:
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
"en halv sanning är en hel lögn" ..aldrig hört förut. riktigt bra

Från bild Bild 4
All heder åt polackerna för initiativet och genomförandet mot propaganda-apparaten som kallar sig journalister!

Ja, mycket bra budskap och ett bra initiativ.

Jag fick intrycket att polackerna var i upplösningstillstånd då Aftonbladet lät skolmordet där en arab högg ihjäl en polsk pojke bli en manifestation för hur synd det var om mördaren.

Det var ju skönt att det blev en fredlig demonstration utav det. Sådan tur har kanske inte Aftonbladet nästa gång.
Citera
2016-02-28, 17:59
Medlem
Har nån 08-media skrivit/rapporterat om detta. Nån som sett något? - Det blir väl lite kulturmarxistisk kortslutning när polacker demonstrerar.
Citera
2016-02-28, 18:29
Medlem
Aftonbladet mörkar att polacker demonstrerar mot Aftonbladets mörkning av invandrarbrott
Citera
2016-02-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Aftonbladet mörkar att polacker demonstrerar mot Aftonbladets mörkning av invandrarbrott

Bra jobb av polackerna,
Sverige är landet där andra nationella grupper demonstrerar mer än svenskarna!
Citera
2016-02-28, 20:06
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Hade du läst hela tråden så hade du med sett bilderna...

Japp nu har jag också sett bilderna. Du som verkar ha koll på detta med
fotbollssupportrar och huliganer kanske kan tala om vilket lag dom håller på?
Jag känner inte igen halsdukarna.

Var det måhända sportbladet dom demonstrerade emot?
Citera
2016-02-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerner
Du har rätt i att polackerna i Sverige blev väldigt upprörda av det mordet. Fallet fick stor uppmärksamhet i polsk media. Killen som blev mördad var förvisso från Litauen men länderna har ju nära relationer sedan länge och dessutom delade killen efternamn "Pileckas/Pilecki" med en polsk Krigshjälte från WW2.
Som om det har någon betydelse att polackerna blev upprörda, dom är i allmänhet sura och narcissistiska. En obetydlig demonstration utfördes av obetydliga polacker mot Aftonbladet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in