Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerner
Det stämmer. Jag glömde att tillägga att jag avsåg en allians för gatuprotester. Svenskarna är väl en nationerna där traditionen att demonstrera är som minst. De folkgrupper jag nämnde är dock rätt vana vid gatuprotester

Det är väl bara att ansluta sig till polackernas demonstration. Är det 200 redan i början, så är det snart en stor folkrörelse.
Citera
2016-02-27, 23:08
Medlem
RingRing2014s avatar
Då börjar vi få ett visst underlag och demonstrationsvana i Stockholm. Folkets demonstration och nu detta.

Nästa demo kanske kan bli en gemensam kraftsamling? Då börjar vi närma oss tusentalet säkert och sen kommer det bara fortsätta..

Tack polensvenskarna för att ni står upp mot den förljugna konsensuspöbeln!
Senast redigerad av RingRing2014 2016-02-27 kl. 23:11.
Citera
2016-02-28, 00:24
Medlem
Jag bugar. Tack skall ni ha kära Polacker. Vi behöver sådana som ni.

När citytunneln i Malmö byggdes så var 50% av arbetsstyrkan polacker. Ni reste hundratals mil och bodde i husvagnar och byggde denna tunnel. - Detta skedde 2 km från Rosengård där alla araber bor men där fanns inte kompetensen. Polacker är arbetsamma och kompetenta.
Citera
2016-02-28, 01:13
Medlem
drwaddes avatar
Jag sällar mig till kören här som tackar polackerna.
Jäkligt fint att ni vågar och ironiskt att AFA eller liknande inte vågar när det inte är "tama svenssons".

Det som får mig att känna mig smutsig är att jag i skolålder praktiserade i dendär kåken och nu i vuxen ålder har jobbat i "sweco-huset" framför. Blä.

Sen är min ursäkt för att inte vart där själv idag, en förkylning från helvetet.
Citera
2016-02-28, 01:49
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Smart. Sverige behöver fler östeuropeer, med reservation för u know who...

Så du vill ha hit 200.000 kriminella polacker som dessutom tar våra jobb och inte betalar skatt. Jaha... Så nu passar det med kriminella bidragsparasiter...
Citera
2016-02-28, 02:01
Medlem
Westerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Så du vill ha hit 200.000 kriminella polacker som dessutom tar våra jobb och inte betalar skatt. Jaha... Så nu passar det med kriminella bidragsparasiter...

Polackerna må vara mer kriminella än svenskarna men de är hästlängder ifrån den nivån MENA invandrarna uppvisar.
Citera
2016-02-28, 02:10
Medlem
drwaddes avatar
Citat:

Så du tycker att svenska statens reaktion för de svenskar som fortfarande jobbar här och betalar skatt, att höja skatt till skyarna för att mata asylinvandringen är en bra lösning ?

Polacker jobbar å sliter här för att dom tjänar bättre pengar än vi. Vi får inte behålla så mycket av våra pengar.

Men i mångt och mycket så bidrar polackerna bra mycket mer till samhällsbygge än våra lyxturister på alla "boenden" överallt i landet.

Eller tycker du en demonstration utanför en tidnings lokal i Stockholm är mer läskigt än hur problemen på exempelvis badhus ser ut nu ?

Jag bara blandar äpplen och päron här i samma anda som dina inlägg.
Citera
2016-02-28, 03:13
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Jaha ja! Så nu passar det INTE med invandring? Det är ju bara ett fåtal polacker
som är kriminella. Men det är typiskt för sådana som du, brunskjortade
kommunister. Det enda du gör är att sprida din rasistdynga på Flashback.

Dom är väl som folk är mest. Ska du inte hänga på och starta ett bandylag
så dom kan bli lite svenskare?
Citera
2016-02-28, 03:23
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Varför är inte polackerna i Danzig, Breslau eller liknande städer? Varför demonstrerar utlänningar i Sverige? Varför är inte polackerna och gör sitt land bättre?

Man bör väl hjälpa till där det behövs, istället för där det inte behövs, om man det minsta bryr sig om andra och inte enbart sig själva? Notera att de demonstrerar mot det som sker i Sverige, det är inte som många utomeuropeiska demonstrationer här i Stockholm där man demonstrerar mot händelser och personer på andra sidan jordklotet. Där kan man möjligtvis undra lite över nyttan med det hela.
Citera
2016-02-28, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Det lär inte hända mycket. Vad skulle åstadkommas av detta då?
Ingenting. Polen är ett obetydligt skitland.
Citera
2016-02-28, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Man bör väl hjälpa till där det behövs, istället för där det inte behövs, om man det minsta bryr sig om andra och inte enbart sig själva? Notera att de demonstrerar mot det som sker i Sverige, det är inte som många utomeuropeiska demonstrationer här i Stockholm där man demonstrerar mot händelser och personer på andra sidan jordklotet. Där kan man möjligtvis undra lite över nyttan med det hela.
Skitsnack Polackerna är här för Polen är ett låglöneskitland. Dom demonstrerar för att Aftonbladet skriver emot deras land, men polackerna struntade när Aftonbladet skrev värsta rashatet och stöd till folkmordet på ryssar i Ukraina. Polen sa inte ett ord i FN förra året när USA och England ville få fram stöd till turkiska folkmördare, det satte Rysslsnd stop för med veto och Kina protesterade skarpt mot USAs och Englands omänskliga agerande.
Senast redigerad av Persetan 2016-02-28 kl. 03:48.
Citera
2016-02-28, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Varför är inte polackerna i Danzig, Breslau eller liknande städer? Varför demonstrerar utlänningar i Sverige? Varför är inte polackerna och gör sitt land bättre?

https://www.youtube.com/watch?v=a7xqwm_c1_k

Demonstrationerna i Polen är så stora att jordbävningssensor plockar upp vibrationerna, när polacker i hundratusentals tar till gatorna!

Konstigt att ingen rapporterar om detta, men när två feminister demonstrerar mot Polen så blir det minsann löpsedlar .

Det är därför SVT, AB och Expressen har gått till offensiv, hela västeuropa fruktar att den pro-europeiska revolutionen i Polen ska sprida sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in