Citat:
Ursprungligen postat av
Sudharma
Hon sa - Kanske han jobbar åt hennes svärfar Arne Jönsson.
Fråga är - vilken idiot skulle vilja anfalla sin arbetsgivarens svärdotter?
och hur vet du att han varit ute efter den sortens kvinna?
Men om du påstår det, vet du varför han inte körde efter henne, hans bil var säker snabbare än hon. Han hade möjlighet att köra efter, köra om och anfalla henne. Det var inga människor i närheten. Varför tror du han inte följde efter?
Det kan vara förklaring, att den man bara ville fråga vägen och ingenting annat.
Om NB hade lyckats fånga in detta potentiella offer, Adriana, på lördagen och lustmördat
henne, tror du han hade tyckt det var tillräckligt för denna helgen eller hade han ändå
gått vidare och dödat Lisa dagen efter?
Vad tror du om detta?
Det hade förstås blivit ett jävla sökpådrag även efter AB så Nerijus hade nog kanske
inte vågat mörda igen redan på söndagen.
Jag tror för övrigt att det var extra lockande att få mörda just arbetsgivarens svärdotter.
Jag tror nämligen han inte var särskilt glad i bygdens tongivande herre som han behövde
jobba åt. Jag tror han riktigt hatade sin livssituation. Att behöva vara mer eller mindre
"livegen". Styrd av en gammal rik knös med hårda nypor. NB tvingades agera underdånigt
men i själva verket var han kanske full av hat, förbittring och avundsjuka.
Han skändade sin arbetsplats genom att bespruta väggar och golv med sin sädesvätska.
Han valde att mörda Lisa på sin arbetsplats. Han satte sig att bajsa på arbetsplatsen.
"
Titta vad jag gör i dina förbannade lokaler, din gamle utsugare."
Snömos, jo men visst kan det vara det, men det bjuder jag på i så fall.