Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-04-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hrymr
Hur unga flickor? Pedofili r ett brott och ska anmlas till polisen.

Flickorna som gick med de vuxna mnnen var i kanske 12-13 rs ldern, de sg fortfarande ut som barn bakifrn men framifrn sg man att de hade byst.
Flickorna verkade imponerade av mnnen som gick omkring som kungar i grupp. Antagligen fick de ngon form av uppmrksamhet av mnnen, som gjorde att de knde sig speciellt utvalda.
Barnen som blev ofredade (den ena, ldre blev misshandlad) var pojkar 9 och 11 r.
Detta skedde i den sk "Turbinen" dr strmt vatten fldar och barn r speciellt utsatta, d de sveps med starka strmmar.
Jag skulle vilja att badhuset stort basunerar ut att frldrar ska passa sina barn i "Turbinen".
Ocks att media skulle informera om hndelsen - s att frldrar blev uppmrksammade p detta och kunde skydda bde sina egna och andras barn frn att bli antastade.
Jag mr illa bara jag tnker p att frldrar i god tro ker dit, att barn blir ofredade utan att ngot sker...hur mnga barn rkar ut fr detta - men som inte kan stta ord p det som skett...Jag vill uppmana alla frldrar och vettiga vuxna - ha stenhrd koll och skydda barnen!!!
Citera
2016-04-05, 17:56
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Om vi skall vara petiga s r inte 2 personer en grupp.

Dessutom s handlade det om missbrukare och "knda av polisen" som det heter.. Brukar intrffa sdant dr lite d och d.
Citera
2016-04-05, 17:59
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Fel, pedofili r inte ett brott. Det r en sexuell lggning (vidrig enl mig) om man ska vara noga
Utlevd pedofili r dock ett brott och ska beivras det grvsta

Fantisera fr man, s lnge man inte gr ls p andra mnniskor eller djur. Men vidrigt r det givetvis. Finns skert mnga som gr omkring och har tankar om allt mjligt som skulle vara brottsligt om dom kommer till "skott".
Citera
2016-04-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Dessutom s handlade det om missbrukare och "knda av polisen" som det heter.. Brukar intrffa sdant dr lite d och d.

Missbrukare och missbrukare... var ju vanligt white trash av det slag som ibland terfinns ute i byarna. "Knd av polisen" brukar i sdana sammanhang innebra att Klas-Gsta slog Ove p kften p logdansen -99, right? Den ena grningsmannens 16-riga son var med p noterna (dock oskert om han ven vldtog), s tre personer var de totalt.

Om man ser till lokal statistik tvivlar jag p att invandrare str fr merparten av sexbrotten. Inget illa menat mot arbetarklassen (som Vilhelmina nstan uteslutande bestr av), men den r minst lika verrepresenterad i brott som invandrare.
S att med klena premisser hoppa till slutsatsen att en invandrare begtt brottet r dumt tycker jag. Knns som en max 50/50 chans imo.
Citera
2016-04-05, 21:49
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingtart
Missbrukare och missbrukare... var ju vanligt white trash av det slag som ibland terfinns ute i byarna. "Knd av polisen" brukar i sdana sammanhang innebra att Klas-Gsta slog Ove p kften p logdansen -99, right? Den ena grningsmannens 16-riga son var med p noterna (dock oskert om han ven vldtog), s tre personer var de totalt.

Om man ser till lokal statistik tvivlar jag p att invandrare str fr merparten av sexbrotten. Inget illa menat mot arbetarklassen (som Vilhelmina nstan uteslutande bestr av), men den r minst lika verrepresenterad i brott som invandrare.
S att med klena premisser hoppa till slutsatsen att en invandrare begtt brottet r dumt tycker jag. Knns som en max 50/50 chans imo.
Var ocks inne p lokal norrlndsk wt "knd av polisen" sen tidigare, men fick mnga phopp s jag lmnade trden.
Citera
2016-04-06, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veritas7
Flickorna som gick med de vuxna mnnen var i kanske 12-13 rs ldern, de sg fortfarande ut som barn bakifrn men framifrn sg man att de hade byst.
Flickorna verkade imponerade av mnnen som gick omkring som kungar i grupp. Antagligen fick de ngon form av uppmrksamhet av mnnen, som gjorde att de knde sig speciellt utvalda.
Barnen som blev ofredade (den ena, ldre blev misshandlad) var pojkar 9 och 11 r.
Detta skedde i den sk "Turbinen" dr strmt vatten fldar och barn r speciellt utsatta, d de sveps med starka strmmar.
Jag skulle vilja att badhuset stort basunerar ut att frldrar ska passa sina barn i "Turbinen".
Ocks att media skulle informera om hndelsen - s att frldrar blev uppmrksammade p detta och kunde skydda bde sina egna och andras barn frn att bli antastade.
Jag mr illa bara jag tnker p att frldrar i god tro ker dit, att barn blir ofredade utan att ngot sker...hur mnga barn rkar ut fr detta - men som inte kan stta ord p det som skett...Jag vill uppmana alla frldrar och vettiga vuxna - ha stenhrd koll och skydda barnen!!!
D handlar det ju INTE om pedofiler.... En pedofil tnder p barn innan dom kommit in i puberteten, dvs ca upp till barn p 10r. Det handlar snarare om heberfiler i s fall.
Citera
2016-04-07, 14:51
Medlem
Tjottahejtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
r den kulturelle berikaren neger eller arab? Vad menar du med frfljare, stalkade han dig?

Japp. Det var en arab som stalkade mig ngra gnger p badhuset och frfljde mig hemma.
Citera
2016-04-07, 18:23
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjottahejti
Japp. Det var en arab som stalkade mig ngra gnger p badhuset och frfljde mig hemma.

Hemma? Mste ha varit jobbigt att ha en galen arab hemma i vardagsrummet. Skmt sido, hoppas du satte dit aset.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in