Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Jag är inte kommunist utan liberal. Med islamofob rörelse menar jag PEGIDA och liknande organisationer i andra länder, samt vissa politiska partier, t.ex. brittiska
Britain First som diskuteras i en annan tråd:
http://www.flashback.org/t2702047
Horst Mahler var däremot kommunist innan han blev nazist, vilket illustrerar hur nära dessa totalitära rörelser egentligen står varandra.
Du får kalla dig vad du vill men du är likförbannat bara en av marxisternas nyttiga idioter.
Det finns inget liberalt i att jaga folk för deras åsikter hur obekväma de än är för dig eller etablisemanget.
Människor som du gör att jag verkligen förstår varför Tyskland kunde genomföra alla brott mot människor som de utförde mellan 1936-45 och ha i stort sett hela befolkningens stöd.
Fobi är en sjuklig och irrationell rädsla för något t.ex. små rum, stora öppna platser, diverse djur m.m. men det finns inget sjukligt eller irrationellt i att vara rädd för en ideologi som spränger oskyldiga i luften, halshugger personer och lägger ut videon på youtube, strävar efter sharia lagar i vårt samhälle, anser att konvertiter ska dödas m.m.
Du borde nog ta en rejäl funderare på vad "liberal" betyder i stället för att köra ner dina PK åsikter i halsen på alla som inte tycker som du.