Citat:
Ursprungligen postat av
sisotalo
Dina intryck om en annan debattör saknar intressen, men varför tror du att jag skulle ha läst FU, som är faktiskt min svaga punkt ja hittar inte där.
Däremot har jag börjat med Hurtigs 72 punkter, som fick berömd i TV4. Visserligen anser jag att han gjorde fel när han sökte bevisa att Neirius hade burit kroppen från ladan till gömstället.
Sedan har jag gått baklänges HR och TR. Jag läser inte handlingar rent av utan löser problem efter problem. Senast har jag tagit del i åklagarens slutplädering, han trodde sig veta att Neirius onanerade samtidigt som han mördare LH. Hela sexfrågan är påklistrat, det var inget sexmord.
Jag söker se saken utifrån till vilket jag har god grund efter att har studerat många liknande mystiska rättsfall, vetenskaplig logik är ett starkt verktyg när FU är bristfällig och enkelriktad.
Du gör bort dig finfint här genom att berätta att du inte läst FUP men ändå anser att den är "bristfällig och enkelriktad."
Varifrån får du alla dina djupa kunskaper inom juridiken då, är det av alternativteoretikerna på Flashback?
Hurtigs 72 punkter har redan betats av och totalsågats, du kanske har missat det?
Du skriver att du "inte läser handlingar rent av utan löser problem efter problem."
Vilka problem är det du har som du löser?
Vari ligger "mystiken" i detta rättsfall?
Det enda mystiska är ju dessa typer här som vägrar acceptera sanningen om Nerijus, de som INTE VILL att han ska vara skyldig.
Vad är det hos Nerijus som gör att du aldrig kommer att acceptera sanningen om honom?