Citat:
Ärligt talat: ingen utom du själv förstår vad fan du pratar om; maken till saxande, hoppande och flummande får man leta efter - du lyckas ju inte hålla samman ett resonemang i mer än 2 minuter.
Vad är det du inte fattar nu?
95% av alla styckmord hänger ihop med massiva personliga och sociala problem (fattigdom, missbruk, arbetslöshet, kriminalitet, obehagliga psykdiagnoser etc), och personer som är välbärgade, ovana vid våld, välutbildade, laglydiga och ostraffade är mkt osannolika som styckmördare.
Varken Uffe eller Solnamannen visade någonsin några asociala och obehagliga tecken, och ingen har någonsin påstått att de gjort en fluga förnär, och säkerligen har de inte gjort det heller.
Uffe och Solnamannen är högst osannolika som styckmördare. Punkt.
Styckmördare associeras fö inte med just styckarkunskaper - de kunskaper de har skaffar de sig när de styckmördar. Jägare och slaktare är knappast överrepresenterade i statistiken.
I detta fall finns det däremot tre särskilt intressanta punkter som är värd att lägga på minnet (behandlingen av nyckelbenen, bukens organ samt skulderbladen, vilka angreps på ett mkt ovanligt sätt - och troligen fanns här en vana att hantera döda djur).
Jag gapar och skriker aldrig - och det spelar ingen roll, för du tror antagligen att jag pratar om TA, och du vet nog inte ens vilken gata karln bodde på.
Och vilken planet besöker du nu? Är du ens i samma solsystem som vi andra?
Jag hoppas att du inte tror att TA bodde på Fleminggatan ... det gjorde han inte. Jag pratar om en annan läkare, och du har ju sån koll på utredningens läkare, så du vet nog vem jag menar
Och jag skrev att denne läkare troligen inte var mördaren, men vill du pyssla med hans uppgifter, så varsågod. Läs gärna mina inlägg ordentligt innan du försöker bemöta dom.
*gäsp 2.0* ... shit, du blandar ihop TA med läkaren på F-gatan.
Ja, det är som jag trodde, du vet ju inte ett skit om dessa läkare, som du tjatar om ...
Vad jag vet bodde TA på K***gatan på Kungsholmen på 80-talet, och han bor troligen bor kvar.
Vad är det du inte fattar nu?
95% av alla styckmord hänger ihop med massiva personliga och sociala problem (fattigdom, missbruk, arbetslöshet, kriminalitet, obehagliga psykdiagnoser etc), och personer som är välbärgade, ovana vid våld, välutbildade, laglydiga och ostraffade är mkt osannolika som styckmördare.
Varken Uffe eller Solnamannen visade någonsin några asociala och obehagliga tecken, och ingen har någonsin påstått att de gjort en fluga förnär, och säkerligen har de inte gjort det heller.
Uffe och Solnamannen är högst osannolika som styckmördare. Punkt.
Styckmördare associeras fö inte med just styckarkunskaper - de kunskaper de har skaffar de sig när de styckmördar. Jägare och slaktare är knappast överrepresenterade i statistiken.
I detta fall finns det däremot tre särskilt intressanta punkter som är värd att lägga på minnet (behandlingen av nyckelbenen, bukens organ samt skulderbladen, vilka angreps på ett mkt ovanligt sätt - och troligen fanns här en vana att hantera döda djur).
Jag gapar och skriker aldrig - och det spelar ingen roll, för du tror antagligen att jag pratar om TA, och du vet nog inte ens vilken gata karln bodde på.
Och vilken planet besöker du nu? Är du ens i samma solsystem som vi andra?
Jag hoppas att du inte tror att TA bodde på Fleminggatan ... det gjorde han inte. Jag pratar om en annan läkare, och du har ju sån koll på utredningens läkare, så du vet nog vem jag menar
Och jag skrev att denne läkare troligen inte var mördaren, men vill du pyssla med hans uppgifter, så varsågod. Läs gärna mina inlägg ordentligt innan du försöker bemöta dom.
*gäsp 2.0* ... shit, du blandar ihop TA med läkaren på F-gatan.
Ja, det är som jag trodde, du vet ju inte ett skit om dessa läkare, som du tjatar om ...
Vad jag vet bodde TA på K***gatan på Kungsholmen på 80-talet, och han bor troligen bor kvar.
Nej, det vore det sista jag skulle göra om jag vill få relevant fakta om daCosta att ta kontakt med dig.
Jo, jag kopplar ihop FP1 och misstänkte läkaren som bodde på Kungsholmen. Helt klart. Om det var TA eller någon annan spelar ju ingen roll. Att det sannolikt kunde vara TA pekar på att han ingick i styckningskunniga polarna som hade nyckel till den mest perfekta styckningslokalen som dessutom låg i mitten av fyndplatserna som du envisas med att inte ligga mitt emellan.
För femhundraelfte gången så är det samma mördare/styckare som placerat säckarna på FP1 och FP2 , men eftersom det är ologiskt att en åkte med säckarna till båda platserna, så delade man på jobbet och tog med sig varsin säck som ligger i färdriktningen mot hemadresserna.
Ingen av de andra misstänkta är i närheten av så hög sannolikhet som läkarna jag misstänker.
Misstankegraden leder dom med 99 mot 1 eftersom alla faktorer pekar exakt in på deras handhavande, styckutbildade, rättsmedicin där den ene jobbade mitt emellan fyndplatserna. Säckar och container som luktade lik som stod utanför Rättsmedicin.
Ingenting bevisar att dom inte kunde vara gärningsmännen annat än att klantskallar i rättegångarna frikände dem.
Varför lägger du inte fram ett enda ynka bevis på att dina älsklingar TH och TA är oskyldiga. Gör det och jag vill ta en ny funderare.