Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-21, 05:20
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Vet inte om du har rätt. Antingen är Sveriges värsta skithåla en blatteställe nära stortstan eller total obygd med risk för inavel.

Hellre inavel än mångkultur som sprider sig som cancer ...
Citera
2016-09-21, 05:22
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Hellre inavel än mångkultur som sprider sig som cancer ...

Om vi ska vara sakliga så är det som pest eller kolera men det är offtopic.

Eller inte! Värsta skithålan bestäms av dålig stämning, arbetslöshet, kriminalitet och allmän uppgivenhet. Inavel och mångkultur delar liksom alla aspekter när det gäller det.
Senast redigerad av Lunkan99 2016-09-21 kl. 05:24.
Citera
2016-09-21, 05:25
Medlem
Vimmerby,på grund av usla politiker!
Citera
2016-10-04, 22:19
Medlem
flaess avatar
Rospiggarna må vara nyblivna guldmedaljörer i speedway, men det avhjälper inte det faktumet att Hallstavik är ett redigt jävla skitställe. Massor av WT-tattare, ett stinkande och döende pappersbruk, jävligt mycket knark, DDR-arkitektur och ett mycket isolerat geografiskt läge. Hålan ligger i Stockholms län, men till huvudstaden är det 10 mil och över halva vägsträckan består av en smal och krokig pissväg som passerar ett otal samhällen och byar. Uppsala ligger lite närmare (6 mil) men dit går det nästan inga bussar och det tar omkring 1 timme att köra till "lärdomsstaden".

Norra Upplands kloak tillsammans med Tierp, Söderfors och Skutskär.
Senast redigerad av flaes 2016-10-04 kl. 22:45.
Citera
2016-10-04, 22:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akehodell
Stockholm, fullt av inflyttade lantisar som tror de är supercoola bara för att de bor i vad de tror är en storstad.
Så sant som det är sagt. Riktiga Stockholmare är ok, men de inflyttade ängsliga medelklassidioterna drar verkligen ner intrycket fullständigt. Mobbade kufar från landsorten som inbillar sig att dom gjort en klassresa bara för att dom blivit bolånetorskar i Enskede.
Citera
2016-10-06, 01:03
Medlem
Linköping.Totalt meningslöst ställe, dryga typer, väldigt fula tråkiga hus. Tom de gamla husen är riktigt fula och tråkiga. Kullarna runtomkring är ingen höjdare heller.
Citera
2016-10-16, 12:43
Medlem
sonicyouthzs avatar
Någon vart i Norsborg?
Citera
2016-10-30, 16:38
Medlem
Fiskfjolls avatar
Som någon redan nominerat så är Broby en grådaskig a-lagarhåla som blivit kraftigt berikat. Åker hellre på industrisemester än att tillbringa en dag där. Människorna är ju jävligt dryga också.
Citera
2016-11-17, 11:48
Medlem
KaptenFotsvetts avatar
Blev för några dagar påmind om en dag jag spenderade i Sjöbo i Skåne. Mitt besök råkade sammanfalla med den årliga marknaden som hålls på orten, och jag kan väl inte påstå att jag blev speciellt imponerad över invånarna i denna håla.

Feta skåningar, bärandes på typiska 'marknadskläder' (dvs foppatofflor och en t-shirt med texten 'Det tog 40 år att bygga denna kropp') som lite småsluddrigt bräker fram något oförståbart på sin eländiga dialekt. Speddekauga! Ropade någon ungdom, och sprang dit med sina lika sketna små vänner, bärandes på en ryggsäck fyllda med Björnebrygg och Koppabergs 7,5% Cider.

Äcklades lite av att befinna mig där, och bestämde därför att snabbt ta mig ut från orten så snabbt jag kunde.
Citera
2016-11-17, 12:50
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFotsvett
Blev för några dagar påmind om en dag jag spenderade i Sjöbo i Skåne. Mitt besök råkade sammanfalla med den årliga marknaden som hålls på orten, och jag kan väl inte påstå att jag blev speciellt imponerad över invånarna i denna håla.

Feta skåningar, bärandes på typiska 'marknadskläder' (dvs foppatofflor och en t-shirt med texten 'Det tog 40 år att bygga denna kropp') som lite småsluddrigt bräker fram något oförståbart på sin eländiga dialekt. Speddekauga! Ropade någon ungdom, och sprang dit med sina lika sketna små vänner, bärandes på en ryggsäck fyllda med Björnebrygg och Koppabergs 7,5% Cider.

Äcklades lite av att befinna mig där, och bestämde därför att snabbt ta mig ut från orten så snabbt jag kunde.
Kanske OT, men till denna orts försvar kan nämnas:
1. Det finns ytterligare några orter i den kommunen som är ännu mindre...
2. Sjöbo marknad brukar ha runt 100.000 besökare och orten har ca 7.000 invånare.
Citera
2016-11-17, 15:27
Medlem
KaptenFotsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Kanske OT, men till denna orts försvar kan nämnas:
1. Det finns ytterligare några orter i den kommunen som är ännu mindre...
2. Sjöbo marknad brukar ha runt 100.000 besökare och orten har ca 7.000 invånare.

Det spelar egentligen ingen roll, de invånare som uppmuntrar en sådan här tillställning är i min mening förtappade själar i vilket fall.
Citera
2016-11-17, 15:38
Medlem
Mest känsla av "håla" i förhållande till ortens storlek av alla de platser jag besökt i Sverige är Nässjö a.k.a. Smålands rövhål.

Mest känsla av "håla" oavsett ortens storlek: Åstorp a.k.a. Sveriges rövhål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in