Citat:
Ursprungligen postat av
CAM016
Jag kan säga till 200% att ingen av Lindströms bröderna har vart på nått polisförhör! Dom är inte inblandade i nått av det här som har hänt!!! Ni snackar bara en massa skit här inne! Allt ni gör är att spekulera tro döma och smutskasta folk! Lägg ut fakta i stället! Om du Richkid är så inne i allt detta så borde du veta så mycket mer och då inte lägga ut en massa skitsnack!
Fast som jag förstår så var det just Lindström som polisen slog stopp på vid Klostergatan/Törnerosgatan i den vita BMW. Folk har sett det med egna ögon. Sen om det har något med skjutningen i Årby att göra vet jag inte.
Nu är du ju på Flashback, ett forum som är till för just spekulationer och yttrandefrihet så det är bara gilla läget!
Sen kan jag hålla med dig om Richkid. Där är det mycket snack och lite verkstad. H*n säger sig veta det mesta men har inte tillfört ett dugg i någon tråd vilket får mig att tvivla. Om man inte öppnar käften och "pratar" på fb så kan man lika gärna hålla käften. Det duger liksom inte med en användare så ropar: "jag vet men jag tänker inte säga något"!