2016-11-21, 09:56
Medlem
wurhans avatar
Den hr texten handlar delvis om Peter Jusztin.

https://www.nordfront.se/ett-klargor...g-koppling.smr
Citera
2016-11-22, 10:28
Medlem
wurhans avatar
Varfr var s mnga maskerade under demonstrationen? Enligt det fr bestmda reglerna s var det vl frbjudet, om jag minns rtt.
Citera
2016-11-22, 17:15
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Vnster-feminismen r det absolut strsta hotet emot vst-vrldens civilisation sedan andra vrlds-kriget.
Nu har vi, TACK O LOV ftt in en vettig gubbe i Vita Huset. Obama var ju ett skmt!
Om Trump och Putin kan komma verrens plus att vi (vilket jag inte tror) kan f vettigt folk i EUs ledning, frst d kan vi bemstra hotet emot vrt stt att leva. Och stlla frrdarna till svars.
Lfven, Merkel, Hollande, med flera.
Ni HBTQ, Kommunister, Feminister, Stalinister, Pol-Potister, Maoister, Castroister, det vill sga, ni som bara snyltar p andra, ta er i akt! Klockan klmtar fr er. Ju lngre pendeln svingar t ert hll, desto brutalare blir det nr den vnder. Minns Paris 1789 och Moskva 1919.
Den som inte passar sig nu kommer att landa i en kttkvarn, och jag skter grna veven.
Hur kan hbtqtnk vara ett hot mot civilisationen?
Citera
2016-11-22, 20:27
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Hur kan hbtqtnk vara ett hot mot civilisationen?
Frklara grna varfr det "tnket" inte r ett hot och presentera sen allt det, enligt din uppfattning(?), goda som perversiteterna ger vra barn (den framtida civilisationen)!

Hr kan du lsa dig till varfr hbtq inte gagnar oss:
https://www.nordfront.se/nordiska-mo...homolobbyn.smr
Senast redigerad av nobbens 2016-11-22 kl. 20:46.
Citera
2016-11-24, 02:08
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Varfr var s mnga maskerade under demonstrationen? Enligt det fr bestmda reglerna s var det vl frbjudet, om jag minns rtt.

Du menar hos vnstern? Sg nog ingen egentligt maskerad i NMR ven om det skert fanns ngra sdana ocks.

Och det finns ingen allmn lag mot maskering. Det finns regleringar men de fljs aldrig, om de gjorde det skulle ju vnstern inte kunna visa sig.
Citera
2016-11-24, 03:08
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du menar hos vnstern? Sg nog ingen egentligt maskerad i NMR ven om det skert fanns ngra sdana ocks.

Och det finns ingen allmn lag mot maskering. Det finns regleringar men de fljs aldrig, om de gjorde det skulle ju vnstern inte kunna visa sig.

Nej, jag menar i NMRs demonstrations tg. Kan du aldrig ngonsin hlla dig till mnet, s fort man nmner ngot r din och mnga andras argument "men vnstern d!".

Jag har redan konstaterat att det fanns maskerade individer i tget, jag undrar varfr i.o.m att man innan ppekat att det inte r nskvrt.
Citera
2016-11-24, 03:16
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Nej, jag menar i NMRs demonstrations tg. Kan du aldrig ngonsin hlla dig till mnet, s fort man nmner ngot r din och mnga andras argument "men vnstern d!".

Jag har redan konstaterat att det fanns maskerade individer i tget, jag undrar varfr i.o.m att man innan ppekat att det inte r nskvrt.

Ja i NMR:s var det vl inte mnga som var maskerade. Jag kan inte minnas att jag sg en enda, men det kanske fanns ngra stycken.

Sedan r det ju klart att motdemon, dr ver hlften var maskerade, r relevant d den riktade sig mot NMR:s marsch och mte. De var en del av underhllningen, en roll de som vanligt sktte utmrkt (i den mening i att man misslyckade med precis allt de tog sig fr som vanligt de senaste c:a 15 ren).
Citera
2016-11-24, 03:21
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ja i NMR:s var det vl inte mnga som var maskerade. Jag kan inte minnas att jag sg en enda, men det kanske fanns ngra stycken.

Sedan r det ju klart att motdemon, dr ver hlften var maskerade, r relevant d den riktade sig mot NMR:s marsch och mte. De var en del av underhllningen, en roll de som vanligt sktte utmrkt (i den mening i att man misslyckade med precis allt de tog sig fr som vanligt de senaste c:a 15 ren).

Har sett massvis med bilder p maskerade personer i NMRs demonstration, nr jag skummade igenom bilder kunde jag rkna till ltt ver 20 individer, det r inte det jag diskuterar, inte heller frsker jag vertala dig om att det var X eller Y antalet maskerade.

Frgan r allts, varfr dessa var maskerade och varfr man frn NMR hll inte upprtthll sina egna fr bestmda regler.
Citera
2016-11-24, 04:00
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Har sett massvis med bilder p maskerade personer i NMRs demonstration, nr jag skummade igenom bilder kunde jag rkna till ltt ver 20 individer, det r inte det jag diskuterar, inte heller frsker jag vertala dig om att det var X eller Y antalet maskerade.

Frgan r allts, varfr dessa var maskerade och varfr man frn NMR hll inte upprtthll sina egna fr bestmda regler.

Jo om det nu var 20 pers som jag som var p plats missade s pverkar det ju inte mitt konstaterande mycket, 20 pers av c:a 700 r ju mycket riktigt "ngra stycken". Jag har dock inte sett ngra sdana bilder, men jag har inte ngot behov av att leta heller.

Sedan har jag inte sett ngra krav frn arrangren p frbud av maskering, men jag har inte letat dr heller. Intressant om de skulle haft det dock, med tanke p att mtet p Sergels Torg av SSU och diverse vnsterextrema sekter inte hade ngra sdana krav.
Senast redigerad av Y2W 2016-11-24 kl. 04:02.
Citera
2016-11-24, 04:07
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Jo om det nu var 20 pers som jag som var p plats missade s pverkar det ju inte mitt konstaterande mycket, 20 pers av c:a 700 r ju mycket riktigt "ngra stycken". Jag har dock inte sett ngra sdana bilder, men jag har inte ngot behov av att leta heller.

Frgan var inte riktad till dig, den var till ngon eller ngra som mjligtvis har ngorlunda insyn, du verkar inte ens ha sett freteelsen. Irrelevant ven vad du m ha uppmrksammat eller inte, min frga gllde inte det.

S nnu en gng, ngon som vet varfr vissa demonstrationsdeltagare valde att maskera sig fast det uttryckligen var sagt flera veckor innan att det var frbjudet av NMR de sjlva och varfr NMR inte upprtthll sina egna regler.
Citera
2016-11-24, 04:50
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Frgan var inte riktad till dig, den var till ngon eller ngra som mjligtvis har ngorlunda insyn, du verkar inte ens ha sett freteelsen. Irrelevant ven vad du m ha uppmrksammat eller inte, min frga gllde inte det.

S nnu en gng, ngon som vet varfr vissa demonstrationsdeltagare valde att maskera sig fast det uttryckligen var sagt flera veckor innan att det var frbjudet av NMR de sjlva och varfr NMR inte upprtthll sina egna regler.

1. Du vet tydligen inte hur ppna debattforum fungerar, men hr kan vem som helst kommentera vad de vill.

2. Nu har jag letar ett tag p NMR:s sida efter ett Frbud mot maskering p demon men jag hittar inget. Uppenbarligen letar jag p fel stllen, kan du lnka till vart de skriver om detta Frbud?
Citera
2016-11-24, 08:12
Medlem
wurhans avatar
Citat:
1. Du vet tydligen inte hur ppna debattforum fungerar, men hr kan vem som helst kommentera vad de vill.

2. Nu har jag letar ett tag p NMR:s sida efter ett Frbud mot maskering p demon men jag hittar inget. Uppenbarligen letar jag p fel stllen, kan du lnka till vart de skriver om detta Frbud?

1. Ls det jag skriver, skiter fullstndigt det du vljer att skriva om, gr det bst du vill. Pongterar endast att du inte verkar frsttt det jag efterfrgar.

2. Ordningsreglerna fanns p sidan 12november.se som nu redirectar till nordfront.nu

Dessa var liknade ordningsreglerna man hade fr demonstrationen frsta maj i r med vissa justeringar.
Senast redigerad av wurhan 2016-11-24 kl. 08:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in