2017-01-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
r vl inte s konstigt? Eller sover du under en sten? I dagslget finns ingenstans att ta kontakt med brudar frutom online, utestllen/krogar r nstan tomma numera pga. Tinder. Dessutom fulla brudar med helt annan personlighet.

Pratar du med en random brud i kassan eller p stan s tror de du r psykisk sjuk alternativ vldtktsmn.

Det vanligaste r genom gemensamma vnner, jobb eller skola. Tinder och instagram r ett komplement till det verkliga livet.
Citera
2017-01-04, 17:51
Medlem
skotittares avatar
Citat:
r vl inte s konstigt? Eller sover du under en sten? I dagslget finns ingenstans att ta kontakt med brudar frutom online, utestllen/krogar r nstan tomma numera pga. Tinder. Dessutom fulla brudar med helt annan personlighet.

Pratar du med en random brud i kassan eller p stan s tror de du r psykisk sjuk alternativ vldtktsmn.

Jag bor i Sthlm och p de barer och klubbar som jag hnger p s r det allt fullt av tjejer. S den dr dr domedagsprofetian kan du lmna hemma.
Citera
2017-01-04, 17:52
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det vanligaste r genom gemensamma vnner, jobb eller skola. Tinder och instagram r ett komplement till det verkliga livet.

Exakt!

Instagram skulle jag sjlv dock aldrig ragga p.
Citera
2017-01-04, 18:03
Medlem
Citat:
Jag jobbar p Tinder som support/mod sedan augusti i r. Stll grna era frgor om ni har.

Citat:
Bara idag och igr har jag med hjlp av "anml" knappen lyckats stnga av 3 personer frn Tinder.

Knns ganska sknt att ha hittat receptet fr att f Tinder banna dessa. Bekrftat fick jag ocks att dessa blivit borttagna frn Tinder var att de hade skapat ny konto och sg de p fldet p nytt igen med en ny Facebook konto d nr du blir bannad s kan du inte lngre logga in igen med gamla fb konto.

Den hemliga receptet fr er fr att stnga av brudar som inte svarar p veckor och r dr fr bekrftelse r att klicka p anml sen vlj annat och dr skriver ni att hon har kontaktat dig via din Facebook eller instagram och frgat om du har drog p dig fr era dejt.

Fr att det ska g snabbare s kan ni ocks stnga av 18 ringar genom anml de som mindre ringar.

Grabbar nu har vi kontroll. Dags och stda undan nu!

Du jobbar allts som support p Tinder och skriver sedan om hur du anmler tjejer p grunder tagna ur rven? S antingen/troligen r du ett troll, eller s borde du f sparken. Rid!
Citera
2017-01-04, 18:07
Medlem
Citat:
Bara idag och igr har jag med hjlp av "anml" knappen lyckats stnga av 3 personer frn Tinder.

Knns ganska sknt att ha hittat receptet fr att f Tinder banna dessa. Bekrftat fick jag ocks att dessa blivit borttagna frn Tinder var att de hade skapat ny konto och sg de p fldet p nytt igen med en ny Facebook konto d nr du blir bannad s kan du inte lngre logga in igen med gamla fb konto.

Den hemliga receptet fr er fr att stnga av brudar som inte svarar p veckor och r dr fr bekrftelse r att klicka p anml sen vlj annat och dr skriver ni att hon har kontaktat dig via din Facebook eller instagram och frgat om du har drog p dig fr era dejt.

Fr att det ska g snabbare s kan ni ocks stnga av 18 ringar genom anml de som mindre ringar.

Grabbar nu har vi kontroll. Dags och stda undan nu!

Haha vad patetiskt. Lt folk gra vad de vill, ingen anledning att bli s krnkt att du anmler deras konton fr att du inte fr svar p dina meddelanden.
Som brud p tinder i en strre stad fr du rkna med minst 15 meddelanden per dag liksom.
Citera
2017-01-04, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Jag har bytt massa stder och r lite ver 25 s drfr blir det ocks svrt o skaffa "vnner". Jobbet jag har r min egen fretag jag kr hemifrn.

Men hller med att gemensamma vnner r bsta valet.
Citera
2017-01-04, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Du jobbar allts som support p Tinder och skriver sedan om hur du anmler tjejer p grunder tagna ur rven? S antingen/troligen r du ett troll, eller s borde du f sparken. Rid!

Jag har inte tillgng till att stnga av personer dremot bara support/utvecklings delen.
Citera
2017-01-04, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freakshowen
Haha vad patetiskt. Lt folk gra vad de vill, ingen anledning att bli s krnkt att du anmler deras konton fr att du inte fr svar p dina meddelanden.
Som brud p tinder i en strre stad fr du rkna med minst 15 meddelanden per dag liksom.

Ingen har sagt till dig att swipa p s mnga, swipa p p s mnga du klarar av att ha en konversation med,. Har hrt att snart kommer det komma ny algoritm som gr att du mste svara/skriva till dina match innan nya kort visas i fldet.
Citera
2017-01-04, 22:13
Medlem
Varfr skickar frresten tjejer superlikes till en fr att sen inte skriva?!
Skert hnt 15 ggr nu, lol.

Tjejer r s lama p tinder s de r sjukt.
Citera
2017-01-04, 22:44
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Varfr skickar frresten tjejer superlikes till en fr att sen inte skriva?!
Skert hnt 15 ggr nu, lol.

Tjejer r s lama p tinder s de r sjukt.

Mnga superlikes r misstag. Det r jkligt ltt att rka svepa s att det blir en superlike nr man egentligen inte alls menade det.
Citera
2017-01-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Mnga superlikes r misstag. Det r jkligt ltt att rka svepa s att det blir en superlike nr man egentligen inte alls menade det.

D tar man i regel bort en superlike.
Skulle knappast sga de vart misstag. Okej om jag var ful.
Men drygt 1400 selektiva matches s skulle jag sga jag nog ligger ver medel fr killar.
Dessutom r superliksen typ 5or, max 6or/10. Mnga ggr har jag endast acceptat fr att se om de skriver ngot kul, men nope.
Senast redigerad av LongTerm90 2017-01-05 kl. 00:00.
Citera
2017-01-05, 00:06
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
D tar man i regel bort en superlike.
Skulle knappast sga de vart misstag. Okej om jag var ful.
Men drygt 1400 selektiva matches s skulle jag sga jag nog ligger ver medel fr killar.
Dessutom r superliksen typ 5or, max 6or/10. Mnga ggr har jag endast acceptat fr att se om de skriver ngot kul, men nope.

Allts, kan ni lgga ner den dr fniga skalan. Fattar ni inte sjlva att det inte finns ngon srskilt allvetande snygghetsskala d smak r ngot sjukt subjektivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in