Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Skäms du inte åtminstone litegrann över att anklaga andra för fel som du egentligen själv gör? Du har ju hur många bestämda uppfattningar som helst om Trump trots att han knappt tillträtt. Men du kan vara lugn för att du kommer att få fel. Trump kommer att leverera det han utlovat och kanske mer därtill. Han är ingen politiker utan en resultatinriktad affärsman som alltid åstadkommer resultat ser du.
.
På reddit skrev någon detta!! Hilarious!
"Fragile little orange snowflake in chief"
Denna presskonferensen kommer gå till historien. Hahahaah
https://m.youtube.com/watch?v=Z3c8Fh8FdGI
När det gäller det du säger, kan inte demontera, då jag inser att du gjort det till en egofråga, faller Trump faller ditt ego.
här hittade jag din grundinställning kring psykopati och andra diagnoser. En oerhörd okunskap.
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
BTW du har fel. Ja jag har åsikter/kunskap om Trump då han varit offentlig lääänge, han passar inte som president, en antisocial och narcissist ska man hålla på avstånd, de är egodrivna och destruktiva.
Trump är dessutom mytoman och intellektuellt en pajas.
Hur han kommer vara som president vet jag inte, kan bara gissa baserat på fakta kring hans personlighet. Sen när blev den oviktig för hur en ledare lyckas?
Första presskonferensen och han skickar ut en pressad person för att ljuga rakt upp och ner?!?
Hur fan ska vi tro på saker NÅGOT från en sådan uppenbart lögnaktig individ?