2017-02-20, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Du vet väl om att Viasatkanalerna har sändningsuppehåll mellan 12-17? Det är bara Camdserver som inte kör online sändningen under dessa tider, inte att det har slutat fungera.

Jo jag vet, men dem brukar ju sända kanalen även under sändningsuppehållet, som jag skrev innan så fungerar action som inte är i HD
2017-02-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaman92
Jo jag vet, men dem brukar ju sända kanalen även under sändningsuppehållet, som jag skrev innan så fungerar action som inte är i HD
Action HD funkar nu för mig iaf..
2017-02-20, 19:19
Medlem
sylvester2016s avatar
Latest email from Rapid IPTV:
19:30
Due to some technical problems, the website does not up anymore.
Because of that, we can support you by this email:
rapidiptvcustomerservice@gmail.com

Please leave us your ticket by that email.

And please note at the moment we cannot provide new orders or credits.

Rapid IPTV administrator do apologize again for all the problems you have encountered

and pledge to provide you a very strong and robust service with a wonderful new website which

will be accompanied by a special offer very soon.
2017-02-20, 19:46
Medlem
NickLidstroms avatar
Om någon funderar på att köpa camdserver pga kunna se viasat NHL kanalerna, så gör inte det.

De finns i utbudet men de är så dåliga att det knappast går att kolla på, fryser exakt hela tiden.

Så gör inte samma misstag som mig.

Camdserver är väl medvetna om det här, men annonserar om dom ändå.
2017-02-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
Action HD funkar nu för mig iaf..

Såg nu att min fungerar nu igen!
Så nu fungerar nog alla kanaler som låg nere innan!
2017-02-20, 20:14
Medlem
Är det bara jag som inte får kanalerna från rapid att fungera? Kanallistan laddar i VLC men det står bara och tuggar efter att jag valt en kanal.

Fel, kanallistan laddar inte alls när jag öppnar den direkt från rapid. Kör med xtream-editor, min kanallista där laddas men då det verkar vara stopp hos rapid händer inget.
Senast redigerad av Wowboy 2017-02-20 kl. 20:22.
2017-02-20, 20:23
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Om någon funderar på att köpa camdserver pga kunna se viasat NHL kanalerna, så gör inte det.

De finns i utbudet men de är så dåliga att det knappast går att kolla på, fryser exakt hela tiden.

Funkade skitbra för mig igår iallafall Har bara haft trubbel i typ 15 minuter, men då var det alla kanaler som laggade sönder. Annars har allt flytit på utan minsta problem
2017-02-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom

Du verkar inte så förtjust i camdserver 😬 Lär väl vara hos dig problemet är eftersom dom andra verkar nöjda
2017-02-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylie.J
Köpt 12 månader Camdserver av Sikerim nu för 1100kr + 40kr Paypal avgift.

Bildkvalitén på Camdserver är superb. Saknar dock fullständigt EPG samt funktion för att spela in program (finns på kingen). Samt så är listorna huller och buller, hela norden på samma lista, 18 sidor lång att scrolla. Kör via TVIP S-box och MAC address så kan ej redigera listan.

Overall, väldigt nöjd. Lite overkligt att man kan få så många kanaler, sådant utbud för lite under 100kr per månad, helt sjukt!

Varför inte köpa direkt av camdserver om det skiljer 100kr? 😆
2017-02-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Varför inte köpa direkt av camdserver om det skiljer 100kr? 😆

Well, du sparar 100kr, du kan få svar på frågor vid strul på svenska, samt så gick allting bokstavligt talat på 5 minuter! Direkt från att jag betalade så var det aktiverat på 1 minut. Ser inte att det skulle vara något problem med det
2017-02-20, 20:51
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
Funkade skitbra för mig igår iallafall Har bara haft trubbel i typ 15 minuter, men då var det alla kanaler som laggade sönder. Annars har allt flytit på utan minsta problem
Då menar du kanalerna NHL 1-7?
2017-02-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowboy
Är det bara jag som inte får kanalerna från rapid att fungera? Kanallistan laddar i VLC men det står bara och tuggar efter att jag valt en kanal.

Fel, kanallistan laddar inte alls när jag öppnar den direkt från rapid. Kör med xtream-editor, min kanallista där laddas men då det verkar vara stopp hos rapid händer inget.

Mitt fel. Jag hade använt IP-adressen i länken till min m3u byte till clientportal.link:8080 så fungerar det igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in