Någon som testat Glow IPTV? Är ute efter liknande IPTV som IPTV king har men vill gärna betala den månadsvis och inte en stor klumpsumma.
Rapid IPTV hittar jag inget på heller då sidan verkar vara nere? Hittar inga resellers heller för den delen. Är ute efter sporten i HD och enda alternativet till IPTV king verkar vara Glow IPTV. Förslag? Har ni provat den och har ni respons att ge?
Någon som testat Glow IPTV? Är ute efter liknande IPTV som IPTV king har men vill gärna betala den månadsvis och inte en stor klumpsumma.
Rapid IPTV hittar jag inget på heller då sidan verkar vara nere? Hittar inga resellers heller för den delen. Är ute efter sporten i HD och enda alternativet till IPTV king verkar vara Glow IPTV. Förslag? Har ni provat den och har ni respons att ge?
Släpp fotbollen och hockeyn och utforska lite kanaler, hittade en helt underbar igår, bikini kitchen.
jep bikinibrudar som lagar mat, en hel kanal med det
Smart IPTV har stöd för text efter senaste uppdateringen som gjordes denna vecka.
Märkte själv att det var undertext när jag zappade igår på min LG Smart TV.
Har också uppdaterad Smart IPTV på min LG Smart TV, men inga undertexter går att hitta på Viasats och Cmores filmkanaler. Har du undertexter på dessa kanaler? Måste man göra något mer än att bara uppdatera appen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!