Det r kaos p avpixlat nu.
John Gustavsson skrev en krnika mycket negativ mot rasister, frintelsefrnekare och liknande.
Massor av anvndare och ven moderatorer rasar:
Frn moderator:
Vad innebr detta?
Ingrid Carlqvist vs John Gustavsson, vem vinner?
Sjlv har jag liten sympati fr frintelsefrnekare. Visst kan de f lov att yttra sig, men de br ej ha samrre med SD. Positivt att ven Avpixlat har en lgstaniv man inte vill sjunka ner under.
John Gustavsson skrev en krnika mycket negativ mot rasister, frintelsefrnekare och liknande.
Citat:
P samma stt s kan inte rasisterna acceptera att de flesta svenskar inte (likt NMR) lngtar efter ett raskrig som skulle bli den slutgiltiga uppgrelsen med de ondskefulla kebabteknikerna. De r visserligen missnjda med invandringspolitiken, men SD:s mjuka linje r mer i svenskarnas stil. Drfr br SD fortstta p inslagen linje och rensa bort de extremistiska ogrsen s att resten av trdgrden kan f vxa.
http://avpixlat.info/2017/05/03/lang...-splittringen/
http://avpixlat.info/2017/05/03/lang...-splittringen/
Massor av anvndare och ven moderatorer rasar:
Citat:
John Gustavsson r patetisk med sina utfall mot Ingrid Carlqvist i Avpixlats spalter. Var en man och ta ett snack direkt med Ingrid i hennes podd, du har blivit inbjuden. Ta med dig Sjunne ocks vettja, om du inte vgar gra det ensam.
Citat:
Personer man tidigare haft stor respekt fr, och trodde att de frsvarade yttrandefriheten, har nu visat sitt rtta ansikte, de vrsta fienderna i den hr kampen r bakom ryggen p dig, och gr inte att lita nr det blser storm.....
Frn moderator:
Citat:
Hej John!
D du, frutom att vara krnikr, ocks r hr i egenskap av kommentator, har jag som moderator synpunkter p det du skriver.
Du skriver att Ingrid Carlqvist r frintelsefrnekare och drfr antisemit (lngre ner i trden) Det r allvarliga anklagelser och personangrepp. Drfr vill jag att du styrker dina pstenden med kllhnvisningar.
Mvh
Vendela
D du, frutom att vara krnikr, ocks r hr i egenskap av kommentator, har jag som moderator synpunkter p det du skriver.
Du skriver att Ingrid Carlqvist r frintelsefrnekare och drfr antisemit (lngre ner i trden) Det r allvarliga anklagelser och personangrepp. Drfr vill jag att du styrker dina pstenden med kllhnvisningar.
Mvh
Vendela
Vad innebr detta?
Ingrid Carlqvist vs John Gustavsson, vem vinner?
Sjlv har jag liten sympati fr frintelsefrnekare. Visst kan de f lov att yttra sig, men de br ej ha samrre med SD. Positivt att ven Avpixlat har en lgstaniv man inte vill sjunka ner under.