Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-09, 19:54
Medlem
Trffade en kvinna i 40 rs ldern i slutet p juli. Det klickade direkt och efter 3 minuter hamnade vi i sngs. Vi hade pratat ett tag om vad vi ville och bda hade en del frberedelse eller vad ska man ska sga, visste vad vi gav oss in p.

Sexet var det bsta i hela mitt liv, utan tvekan. Jag har fr det mesta

Dagen efter skriver hon ett meddelande och vill ses s vi stmmer trff en vecka senare. Vi hrs dagen innan och det knns bra. Till den trffen gr jag i ordning tv desserter. Men hon kommer inte. Ingen trff blir av och jag hr inget frn henne. Efter ytterligare en vecka skriver hon ett meddelande och ber om urskt.

Eftersom jag inte vill g miste om henne s ger jag det hela en chans till, men ven den skiter hon i och meddelar infr andra trffen att hon tror att hon r gravid.

Jag undrar vad hon hller p med som inte kommer nr vi stmmer trff. S jag ger henne en chans till och nr hon inte kommer den hr gngen heller s blockerar jag henne. Vid det hr laget har hon enligt egen utsago gjort ett tillfrlitligt graviditetstest och r inte gravid.

S jag blockerar henne.

5 min senare ringer hon upp och och r ledsen ver att jag blockerat henne. Och nu fattar jag ingenting.

Kan ngon ge lite input, var hon intresserad eller inte?
Varfr ville hon inte ses nr vi hade bestmt det? Kvinnan bor 2 km ifrn mig och det tar 15 min att g till henne.

Nu har hon visserligen fattat att jag ngrat men kan man verkligen vara s hr velig?

Och varfr har kvinnor generellt s svrt att frlta?

I vrigt r hon helt fantastisk och passar mig perfekt.
Senast redigerad av normallekman 2017-09-09 kl. 20:10.
Citera
2017-09-09, 20:34
Medlem
Matsu-sans avatar
Fr du r en idiot och verkar ha noll koll p vart du slpper din "krleksss".

Och vem fan sitter och gr desserter infr en dejt? r det hr nn krukfabrik?
Du kan ju i alla fall skicka recepten till din dejt nsta gng.

Och du undrar varfr hon inte dyker upp, du svarar ju sjlv p din frga genom att hon skriver att hon tror att hon blivit gravid.
Citera
2017-09-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Fr du r en idiot och verkar ha noll koll p vart du slpper din "krleksss".

Och vem fan sitter och gr desserter infr en dejt? r det hr nn krukfabrik?
Du kan ju i alla fall skicka recepten till din dejt nsta gng.

Och du undrar varfr hon inte dyker upp, du svarar ju sjlv p din frga genom att hon skriver att hon tror att hon blivit gravid.
S infr dejter fr man inte gra desserter. Ok...

Om hon r gravid kan man ses och prata.
Citera
2017-09-09, 20:52
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
S infr dejter fr man inte gra desserter. Ok...

Om hon r gravid kan man ses och prata.

Vem fan gr desserter infr andra dejten? r du en chubby chaser?

Eller gra som du gr och blocka s blir det inget samtal verhuvudtaget.
Citera
2017-09-09, 21:00
Medlem
Om du tycker om henne s borde du kmpa fr henne, det kan finnas hur mnga anledningar som helst till varfr hon inte dykt upp till era dejter, men att hon trodde hon var gravid r vl den mest sjlvklara? Vldigt mycket knslor och hormoner som tuggar igng vid en graviditet och ven nr en kvinna inte vet om hon r gravid eller inte, det innebr en enorm press som vi mn ofta har svrt att relatera till. D r det vldigt viktigt att visa sitt std och visa att man respekterar den andra individen, som alltid nr ngon i ens nrhet har det svrt.

Vidare verkar det uppenbart att hon r intresserad av dig, hon har ju velat trffa dig flera gnger och blir ledsen nr du tar avstnd.

Att hon inte dyker upp nr ni bestmt trff tar frmodligen hrt p henne med, hon kanske blir s nervs ver att trffa dig att hon inte vgar (kan ju vara fjrilar, om du har tur).

Ditt jobb som hennes potentiella partner r att f henne att knna sig trygg med sig sjlv och med dig, f henne att frst att du r seris och har sjlvklart ingenting emot att tills hon knner sig redo.

Inga prestationskrav nu, ni ska lra knna varandra och mste vara ppna infr varandra.
Citera
2017-09-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar
Om du tycker om henne s borde du kmpa fr henne, det kan finnas hur mnga anledningar som helst till varfr hon inte dykt upp till era dejter, men att hon trodde hon var gravid r vl den mest sjlvklara? Vldigt mycket knslor och hormoner som tuggar igng vid en graviditet och ven nr en kvinna inte vet om hon r gravid eller inte, det innebr en enorm press som vi mn ofta har svrt att relatera till. D r det vldigt viktigt att visa sitt std och visa att man respekterar den andra individen, som alltid nr ngon i ens nrhet har det svrt.

Vidare verkar det uppenbart att hon r intresserad av dig, hon har ju velat trffa dig flera gnger och blir ledsen nr du tar avstnd.

Att hon inte dyker upp nr ni bestmt trff tar frmodligen hrt p henne med, hon kanske blir s nervs ver att trffa dig att hon inte vgar (kan ju vara fjrilar, om du har tur).

Ditt jobb som hennes potentiella partner r att f henne att knna sig trygg med sig sjlv och med dig, f henne att frst att du r seris och har sjlvklart ingenting emot att tills hon knner sig redo.

Inga prestationskrav nu, ni ska lra knna varandra och mste vara ppna infr varandra.
Intresserad r hon skert, det sg jag i hennes gon under trffen. Glittrande och glad frn frsta stund och det var njutning hela tiden.

Tror du ag har sumpat chansen sen jag blockerade henne? Hon kan kontakta mig men jag kan inte kontakta henne. Hon har mitt mobilnummer men jag har inte hennes.

Enligt mig r det hon som tar avstnd. Den veckan hon hade en kompis hos henne s sa hon att hon stannar till sndag, men sndag blev mndag som blev torsdag. Hela tiden skt hon upp det.

Till slut orkade jag inte med det och blockerade henne.

Mycket mjligt att hon har fjrilar fr det var en trff utan dess like. Jag nskar bara att jag kan f tag i henne.

Dock en sak, i telefon nr jag samtalade med henne sa hon att hon ven pratar med andra men r frsiktig i sina trffar. Varfr sga att hon pratar med andra om hon gillar mig? Tror hon att jag blir glad av att hra henne drmma om andra mn?
Citera
2017-09-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Intresserad r hon skert, det sg jag i hennes gon under trffen. Glittrande och glad frn frsta stund och det var njutning hela tiden.

Tror du ag har sumpat chansen sen jag blockerade henne? Hon kan kontakta mig men jag kan inte kontakta henne. Hon har mitt mobilnummer men jag har inte hennes.

Enligt mig r det hon som tar avstnd. Den veckan hon hade en kompis hos henne s sa hon att hon stannar till sndag, men sndag blev mndag som blev torsdag. Hela tiden skt hon upp det.

Till slut orkade jag inte med det och blockerade henne.

Mycket mjligt att hon har fjrilar fr det var en trff utan dess like. Jag nskar bara att jag kan f tag i henne.

Dock en sak, i telefon nr jag samtalade med henne sa hon att hon ven pratar med andra men r frsiktig i sina trffar. Varfr sga att hon pratar med andra om hon gillar mig? Tror hon att jag blir glad av att hra henne drmma om andra mn?

Du behver inte ha sumpat det, men du verkar vara i behov av lite skademinimering. Det bsta du kan gra r att helt rakt och rligt tala om att du har blockat henne fr att du knde dig srad ver att hon inte kom p er dejt, du ngrar dig och vill be om urskt d du knner att det var dumt gjort. det behver inte vara komplicerat, raka rr och korten p bordet r det bsta sttet att bygga lngvariga relationer.

Att du knner dig nobbad och sviken r inte konstigt, det r ok att vara besviken nr dejten inte dyker upp. Dremot ska du inte lta i ondan eller ta fr hrt p det, se det som en utmaning i stllet, att gra henne trygg med att trffa dig genom att vara en reko kille som visar empati och frstelse infr hennes oskerhet.

Frsk glmma det dr med vems fel olika saker r, ingen blir lyckligare av att vare sig ta eller ge skuld, det bygger bara p oskerheten och ger er strre problem. fokus borde istllet ligga p att ha det s najs som ni kan tillsammans, vare sig ni pratar I telefon eller hnger face to face. Det kan du stadkomma genom att leva i nuet, inte ta henne fr givet och att alltid komma ihg ditt jobb; f henne att knna sig trygg och bekvm med dig. Du vill ju ha ngon att lska, inte ngon att tjafsa med men samtidigt inte bygga upp frustrationer som du inte fr utlopp fr frrn det brister, drfr r det viktigt med stndig dialog.

Nr hon berttar om att hon talar med andra s gr hon det av respekt till dig, det hade varit lttare fr henne att ljuga och sga att du r den enda hon vill dejta men hon r hellre rlig och lgger korten p bordet. Det r enbart en positiv egenskap, hon vet att serisa relationer mste byggas p tillit och ppenhet. Hon verkar vara en riktig toppentjej med andra ord!

S om det inte gr att hva blockeringen av hennes nummer fr du helt enkelt ta reda p numret p annat vis, skriv till henne p Facebook, det kanske till och med knns lttare fr dig att uttrycka dig i text. Finns inte den mjligheten kan du ju alltid kolla Eniro eller om ni har ngon gemensam bekant kan du ju frga denne?

Hoppas det gr bra fr er!

Jag kan ju tillgga att jag sjlv hade behvt ta till mig av liknande rd, det r inte ovanligt att man ser brister hos andra men r blind fr sina egna. Vissa beteendemnster man har frstr man kanske inte ens sjlv att de existerar, det kan ta tid att frndra sdana mnster.

Man mste ha i tanke att ens partner str sig precis lika mycket p ens mindre charmiga sidor som man sjlv str sig p dennes. Om man sjlv tycler att ens partner r dum men sllan fr hra snt om sig sjlv s har man frmodligen slagit sig ihop med en riktig guldklimp. Krlek visar man genom att acceptera sin partners alla egenskaper, att stdja sin partners strvan att n individuella ml och att lyssna och ta till sig av sin partners kritik.
Citera
2017-09-11, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar
Du behver inte ha sumpat det, men du verkar vara i behov av lite skademinimering. Det bsta du kan gra r att helt rakt och rligt tala om att du har blockat henne fr att du knde dig srad ver att hon inte kom p er dejt, du ngrar dig och vill be om urskt d du knner att det var dumt gjort. det behver inte vara komplicerat, raka rr och korten p bordet r det bsta sttet att bygga lngvariga relationer.

Att du knner dig nobbad och sviken r inte konstigt, det r ok att vara besviken nr dejten inte dyker upp. Dremot ska du inte lta i ondan eller ta fr hrt p det, se det som en utmaning i stllet, att gra henne trygg med att trffa dig genom att vara en reko kille som visar empati och frstelse infr hennes oskerhet.

Frsk glmma det dr med vems fel olika saker r, ingen blir lyckligare av att vare sig ta eller ge skuld, det bygger bara p oskerheten och ger er strre problem. fokus borde istllet ligga p att ha det s najs som ni kan tillsammans, vare sig ni pratar I telefon eller hnger face to face. Det kan du stadkomma genom att leva i nuet, inte ta henne fr givet och att alltid komma ihg ditt jobb; f henne att knna sig trygg och bekvm med dig. Du vill ju ha ngon att lska, inte ngon att tjafsa med men samtidigt inte bygga upp frustrationer som du inte fr utlopp fr frrn det brister, drfr r det viktigt med stndig dialog.

Nr hon berttar om att hon talar med andra s gr hon det av respekt till dig, det hade varit lttare fr henne att ljuga och sga att du r den enda hon vill dejta men hon r hellre rlig och lgger korten p bordet. Det r enbart en positiv egenskap, hon vet att serisa relationer mste byggas p tillit och ppenhet. Hon verkar vara en riktig toppentjej med andra ord!

S om det inte gr att hva blockeringen av hennes nummer fr du helt enkelt ta reda p numret p annat vis, skriv till henne p Facebook, det kanske till och med knns lttare fr dig att uttrycka dig i text. Finns inte den mjligheten kan du ju alltid kolla Eniro eller om ni har ngon gemensam bekant kan du ju frga denne?

Hoppas det gr bra fr er!

Jag kan ju tillgga att jag sjlv hade behvt ta till mig av liknande rd, det r inte ovanligt att man ser brister hos andra men r blind fr sina egna. Vissa beteendemnster man har frstr man kanske inte ens sjlv att de existerar, det kan ta tid att frndra sdana mnster.

Man mste ha i tanke att ens partner str sig precis lika mycket p ens mindre charmiga sidor som man sjlv str sig p dennes. Om man sjlv tycler att ens partner r dum men sllan fr hra snt om sig sjlv s har man frmodligen slagit sig ihop med en riktig guldklimp. Krlek visar man genom att acceptera sin partners alla egenskaper, att stdja sin partners strvan att n individuella ml och att lyssna och ta till sig av sin partners kritik.
Bra inlgg, jag har inte ftt kontakt med henne p 4 veckor nu och r rdd att hon vntar p att det rinner ut i sanden. Jag har ingen mjlighet att kontakta henne och vet varken var hon bor eller har fr nummer.

Sist ringde hon mig frn hemligt nummer och hon syns inte till p ntet.

Varfr har kvinnor s svrt att frlta. Jag ville trffa henne men hennes stt att ta mig frgivet och stlla in trffarna gjorde mig besviken. Och nr jag blockerade henne blev hon riktigt ledsen.

Hon har lst att jag ngrar men ignorerar mig. Jaja jag fr vnta och jag har ingen aning om hon var gravid p riktigt eller om hon sa s fr att behlla mig och nr jag blockerade henne s insg hon att jag inte r en ordentlig mnniska som bryr sig och visar frstelse fr hennes eventuella graviditet.

Kan ha varit s.
Citera
2017-09-11, 07:30
Medlem
Skit i henne. En mnniska som inte respekterar avtal r en mnniska med lg trovrdighet. r man sedan tillrckligt respektls att man inte orkar ta 2 minuter och knappa ihop ett sms som sger att man har ftt frhinder kan man dra t helvete.
Citera
2017-09-11, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klemme242
Skit i henne. En mnniska som inte respekterar avtal r en mnniska med lg trovrdighet. r man sedan tillrckligt respektls att man inte orkar ta 2 minuter och knappa ihop ett sms som sger att man har ftt frhinder kan man dra t helvete.
Exakt som jag sjlv tnker.

Jag ska helt enkelt g vidare, vrdelsa krring.

Saker och ting hade kunnat vara fint men s frstr hon allt genom att boka tre trffar och inte hra av sig. En vecka tidigast ber hon om urskt. Idiot egentligen men knslor r knslor. Nu har jag dock bestmt mig.
Citera
2017-10-18, 10:36
Medlem
Gick t skogen. Hon verkade inte frst att hon beter sig dligt. Frst ignorerar hon mig genom att inte komma upp p en avtalad trff och senare meddelar hon att hon r gravid fr att ignorera mig i ytterligare drygt en vecka.

Hur gr tankarna hos henne?

Nu blev jag otrevlig och sa att hon r en idiot som beter sig som hon gr och att hon borde lra sig kommunikation. Trodde hon att jag tar hennes info om en eventuell graviditet som en klackspark?

Sa till henne att hon beter sig som en idiot som inte respekterar andras tid. Och d blir istllet hon ledsen, man undrar tankarna gr. Ebligt samtalet har jag gjort avtryck p henne och hon ville ses igen, men d kan hon vl fr fan skta kontakten lite snyggare?
Citera
2017-10-18, 12:17
Medlem
Jag har grymt dligt samvete och vill bara gottgra allt och eventuellt ha tillbaka henne.

Fan, jag visste inte att hon gillade mig. Mycket mer n jag trodde dessutom.

Vad ska man gra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in