Citat:
Ursprungligen postat av
gsfriends
Det är ingen som försöker tysta JÄH utan det är flertalet personer som försöker stoppa er från att tysta andra personer. Alltså raka motsatsen mot vad du skriver. Menar du alltså att om man står upp mot åsiktsförtryck så försöker man "tysta åsiktsförtryckarna" och det är just detta som blir det centrala för dig? Du låter lite som en lägervakt....
Sen förstår jag inte varför ni beordrar massanmälningar från
www.jagarhar.com på det sättet. Räcker det inte med era slutna och dolda grupper eller?
Hur kan du veta om JÄH är brottsligt eller inte? IRM och liknande sidor som skriver artiklar är i alla fall inte det. IRM gör det pga av politisk åskådning. GRS efter bevisade opolitiska attacker mao handlar inte om "åsikter" utan deltagande i aktioner mot yttrandefrihet och inget annat.
Att öppet "bryta, störa och massanmäla" för att stänga ner eller blockera andras yttranden är givetvis ett grundlagsbrott. Frågan är vad man får be 75.000 personer att utsätta en JÄH medlem för? Får man be 75.000 personer att ringa och ställa frågor varje dag på jobbet i ett helt år?
Men hallå... jagärhär.com har ingenting med jagärhär.se att göra. Ingenting. Jagärhär.se är den adressen som. Ingen från jagärhär har nånting med jagärhär.com att göra.
Hur kan det vara svå svårt att fatta det????
Jagärhär.com tillhör inte gruppen jagärhär. INTE.
Jag vet inte vad du yrar om, förmodar att du inte har läst nånting av vad jag skrivit förut.
Vaddå yttrandefrihet? Vad FB tillåter eller inte får ni väl ta med fb då?
Att hänga ut människor offentligt från ett egenskapat register men namn, bild adress mm och kalka dom terrorister är ett försök till att tysta ner. Brottsligt också.
Ett fegt ynkligt sätt att göra det på också...
Tillsist, gruppen jagärhär har INGET med jagärhär.com att göra. Försök förstå detta.
Det kanske är för mycket begärt vad vet jag. Den adressen har samma innehåll som gangrapesweden har. Så lägg ner..
Jagarhar.se är den adressen som gruppen jagärhär har. Elker ska jag behöva förklara det igen?