Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-22, 02:09
Medlem
trumpenskutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag upprepar: Om du nu tvunget ska snka medel-IQ:n i trden genom ditt deltagande s kan du ju vara vnlig och peka ut vilken regel som Hanif Bali har brutit mot, hur och huruvida det var motiverat eller ej.

Lt hra: Vilken regel har Hanif Bali brutit mot? Hur har han brutit mot regeln? Var det motiverat eller ej att blocka honom?

Hur str det till med ditt eget IQ.
terigen, ls regelverket som gller fr Facebook. Eller varfr inte frga Hanif Bali sjlv?. Han borde ju veta.
Citera
2017-10-22, 02:24
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpenskutt
terigen, ls regelverket som gller fr Facebook. Eller varfr inte frga Hanif Bali sjlv?. Han borde ju veta.

Jag upprepar frgan: Vilken regel har Hanif Bali brutit mot? Hur har han brutit mot regeln? Var det motiverat eller ej att blocka honom?

Att du inte klarar av att svara p en vldigt enkel frga r vldigt talande.
Citera
2017-10-22, 02:38
Medlem
Rabarberpaj1066s avatar
Citat:
Du kan ju prova att lsa p regelverket som gller p Facebook s kanske du lr dig ngot.
Hanif Bali har tydligen inte gjort det i alla fall, han kanske ocks behver lra sig lite mer.
Vad gller IQ-nivn s har det inget att gra med rubriken i trden, hll dig till mnet.

Fr den oinvigde av Facebook och deras regelverk. Frklara grna kortfattat vad Hanif Bali har gjort fr fel fr att bli censurerad av Facebook utan att klistra in meterlnga facebook-paragrafer p engelska eller ngot liknande. Beskriv med dina egna ord vad han gjort fr fel s att det enkelt kan frsts av vem som helst.
Citera
2017-10-22, 04:23
Medlem
Djupfryss avatar
Jag vet ingenting om Facebook men sklart vill folk som r fr dumma i huvudet fr att argumentera fr sin sak f tyst p meningsmotstndare.
Trden har ju begvats med ett alldeles eget exemplar av denna personlighetstyp. Ett litet tips till alla idioter. Inte ens ett geni kan argumentera fr en sak som i grunden saknar argument. andra sidan mste man ju vara idiot fr att ens frska.
Citera
2017-10-22, 04:31
Medlem
Nyckelaktoers avatar
Vlkommen till Facebook-verkligheten 2017 - dr "terrorntverket" #jagrhr styr och stller - Facebook gr det som #jagrhr bestmmer....

Givetvis r det #jagrhr-masspsykos-ntverket som ligger bakom hatattacken mot Hanif Bali och bortplockandet av hans inlgg p Facebook.

#jagrhr-rrelsen har helt enkelt spammat rapportknappen, massanmlt Bali.

Eller som Politikfakta skrev p Fejan igr: Nu har ven Hanif Bali drabbats av #jagrhr-aktivisternas goda fascism...

Vansinne att Facebook tillter denna galna skit som #jagrhr-drarna hller p med!

Tidigare har ju ven t.ex. Katerina Janouch, Ann Heberlein och En Arg Blatte Talar V2.0 stngts av via #jagrhr-ntverkets spamrapportering.

Ledande #jagrhr-figurer r allts...:
Citat:
Mina Shourangiz Jannica Dennert - 19750922
Magnus Dennert - 19740923
#jagrhrs "ntterrormanualer" r skrivna under ledning av Mina Shourangiz Jannica Dennert, enligt uppgift.

Hanif Balis inlgg (det som Facebook tog bort) kan ses via Maria Halkiewicz (Facebook), det r verst p Hanif Balis FB-sida just nu:
Citat:
Maria Halkiewicz
19 tim

Hanif Bali

Socialdemokraternas fd favoritprofessor knner att han ligger i l efter att Henrik Arnstad tagit ver rollen som Rrelsens intellektuella gunstling. Masoud ingen skakade hand p 80-talet Kamali kompenserar s oerhrt, helt i ondan.
Ingen kan ju p ngot stt konkurrera med mannen som fick ett utredningsuppdrag frn Mona Sahlin och kom fram till att behovet av att invandrare lr sig svenska var rasistiskt och drefter kvaddade hela intagningen till socionomlinjen p Mittuniversitetet dr han r verksam.
Jag menar, husblatte-retoriken sidan, jag har blivit anklagad fr mycket - men att vilja utrota hela mnskligheten r nytt. Imponerande.
11 av 10 Arnstad. Min Arnstad-o-meter gick snder efter att lst hans inlgg
Citat:
Masoud Kamali

Moderaterna har nu samlat sina krafter fr att locka tillbaka rasistiska vljargrupper som har lmnat dem och gtt ver till SD. Och som brukligt anvnder svenska politiker personer med invandrarbakgrund som alibi fr sin rasistiska politik. Den stndiga tjnaren Hanif Bali anvnds flitigt fr att legitimera rasismen inom Moderaterna. Den hr gngen kallar han "asylrtten" fr "hyckleri". Avskaffandet av rtten att ska asyl vid Sveriges grnser som en del av Moderaternas nya "migrationspolitik" knns igen i andra europeiska lnder dr rasistiska partier vinner mark i maktens korridorer och tvingar mainstream-partier att anpassa sig till deras partiprogram fr att inte tappa, eller locka tillbaka, sina rasistiska och frmlingsfientliga vljare. Historien brukar inte upprepas p samma stt, sgs det. Men likheterna med 1930-talets politiska turbulens och sidosttande av alla mnniskors lika vrde r skrmmande. Med Trump som den "demokratiska vrldens ledare" som undergrver internationella organs fredsarbete och frsvar av mnskliga rttigheter, anvnds demokratiska spelregler fr att undergrva demokratin. Dessa stora generaler och deras smsoldater och springpojkar som Bali frstrker rasism och uppmuntrar till nnu fler konflikter och "smkrig" eller kanske rent av ett stort krig som utplnar mnskligheten fr gott, vem vet.
Problemet med det hr r sjlvklart att om inte Facebook rttar till detta, dvs att "sociala" terrorntverk som #jagrhr inte har mjlighet att hlla p och styra Facebook, vilka inlgg som ska st kvar och vilka andra som ska plockas bort - s kommer vi f se mngder av liknande "terror"-ntverk vilka kommer massanmla och slcka ner allt mjligt, bara fr man tycker de har fel agenda...
Senast redigerad av Nyckelaktoer 2017-10-22 kl. 04:36.
Citera
2017-10-22, 06:20
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Kanske r mnga som anmlt inlgget s Facebook tnker inte sjlva utan frlitar sig p anmlarna.

Hmm... s vilken stor grupp mnniskor som helst med tillrcklig organisation kan f bort poster genom att anmla oavsett innehll. Fick precis en lysande id.
Citera
2017-10-22, 07:05
Medlem
ENTPs avatar
Citat:

S du har inte lst inlgget, regelverket eller ngonting om det alls men knner nd att du borde vga in i trden och frskra alla om att regelbrott har begtts? #rduhr?
Citera
2017-10-22, 07:30
Medlem
Huntsmans avatar
Alla vettiga borde lmna Facebook s fr de som vill leva dr i en bubbla & skicka hjrtan & styrkekramar till varandra.

Jag genomskdade Facebook frn allra frsta brjan, den r skickligt designad fr att trigga igng jagsvaga mnniskors bekrftelsebehov, avsluta era konton dr & titta aldrig tillbaka...
Citera
2017-10-22, 08:51
Medlem
Innerfittefetts avatar
Ja jvlar vad korkade terroristerna i #jagrhr r!
Snacka om att vara valarbetare fr SD...
Citera
2017-10-22, 08:57
Medlem
Herostratoss avatar
Frmodligen har Hanif Balis inlgg spamanmlts av #bratnk-poliserna i #jagrhr. Skrmmande uselt av Facebook.
Citera
2017-10-22, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Bra om han blir knd fr ngot vettigt d, till skillnad frn dig som bara blir knd som idiot.

Om du nu tvunget ska snka medel-IQ:n i trden genom ditt deltagande s kan du ju vara vnlig och peka ut vilken regel som Hanif Bali har brutit mot, hur och huruvida det var motiverat eller ej.

Jag tycker denna lnken r rtt talande;
https://pbs.twimg.com/media/DMqxDjsW0AInAdB.jpg:large

Det r ju uppenbart att Hanif hnger ut tv personer hr som handikappade! Det r emot Facebooks regelverk att hnga ut handikappade, s man fr helt enkelt inte skriva negativt om downy-Henrik och svagbegvade Masoud.
Citera
2017-10-22, 09:45
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Tack vare marxistiska journalister och redaktrer s har ett pbelvlde skapats dr straff dms ut av en skock okritiskt tnkande innehavare av konton p sociala media. Jag blir frbannad fr att Birro blev av med sin frsrjning pga av lunch med en SD:are. Jag blir glad nr marxistiska gubbar hngs ut som de snuskiga svin de r. Allas lika vrde - men tydligen gller det inte unga kvinnor.
Men det hr r ett frsk att tysta en "normal" debattr och dr facebook inte kunnat hlla sig neutrala nog fr att gra en sansad bedmning. Vi kanske inte kan ha kommersiella jttefretag som sjlva gr sdana bedmningar.
Facebook kontot ska avslutas och sen ska jag skaffa ett twitter konto och se till att Hanif, Janusch och Heberlein fr en fljare till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in