Har kört iptvking ett år nu och skall förnya, funderar på att pröva camd, tycker det har lagat en hel del under hockeyn nu på kungen, hur har det fungerat på camd? Och har ni några tips på resselers på camd eller rapid
vilka mer appar är bra för android tv? kör med appen "Smart IPTV" men den bara laddar om kanalen och det man ser på hoppar tillbaka 1-5 sec efter en stunds tittande, det sker ofta i mellanåt. har fiber så min uppkoppling är det inte fel på. köpte en månad på geniptv.com
vilka mer appar är bra för android tv? kör med appen "Smart IPTV" men den bara laddar om kanalen och det man ser på hoppar tillbaka 1-5 sec efter en stunds tittande, det sker ofta i mellanåt. har fiber så min uppkoppling är det inte fel på. köpte en månad på geniptv.com
Perfect player brukar funka bra. Men kör inte wifi, använd kabel!
Vilken iptv är bäst mellan king, rapid, gen eller camd?
Beror nog på vem som svarar...jag tycker Camd har bäst bild på Viasat...GenIPTV har varit stabilt... Rapid har en kanallista som passar min MAGbox bäst...Kingen tycker jag var för ostabil...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!