Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-23, 13:42
Medlem
Kibombos avatar
Kollade lite till. Det antyds kraftigt i Hjelmers inlägg att personen som våldtog henne också ska ha varit berusad. Därmed kan kanske J*ng avföras eftersom han enligt egen utsago inte dricker alkohol.

N*klas Arr*enius är gift sedan 2004 med spjutkastaren Tiffany Rasmussen. I övrigt var det klent med info.
Citera
2017-11-23, 13:43
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Källa?
Blev nyfiken eftersom du tar med EN finsk deltagare...
Klåpare.
Och fårskocken litar på klåparen.
Bodde finnarna på samma hotell?

Sorry, Mikka ska inte vara med. Det blev en miss i sorteringen

Jag har tagit fram en ny lista. Dessa är mer än 5 år äldre än Moa. Dock kan säkert några av dessa också tas bort då alla inte var gifta då.

Robert Kronberg
Fredrik Uhrbom
Adil Bouafif
Alhaji Jeng
Gabriel Wallin
Johan Wissman
Mattias Jons
Niklas Arrhenius
Daniel Lundgren
Niklas Larsson
Citera
2017-11-23, 13:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Källa?
Blev nyfiken eftersom du tar med EN finsk deltagare...
Klåpare.
Och fårskocken litar på klåparen.
Bodde finnarna på samma hotell?

Det var en fest för att fira den svenska segern. Tror inte finnarna var såpass glada att fira. Men såklart aktiva och kanske speciellt finnarna missar inte möjligen att fira och supa till när tillfälle ges. Då tillkommer även hela den finska truppen med äldre män som är gifta.

Citat:
Jag var 21, det var slutet på säsongen och vi hade precis vunnit över Finland i Finnkampen. Alla var glada, humöret på topp och vi firade på banketten och senare på klubb.

Banketten kanske är öppen för bägge lagen och de kom att prata med varann där. Ha då blir det ännu svårare.
Citera
2017-11-23, 13:47
Medlem
bobrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja exakt som du beskriver är det i verkligheten. En kvinna som är velig är verkligen inte ett nej. Har själv fått bassning när jag backat från veliga damer att jag inte tog för mig mer efteråt då hon ansett att hon absolut inte direkt sade "Nej" med stort N.

Allting kring våldtäkter har börjat spåra ur helt. Och det är kvinnorna som står för problemen numera där många förstör för verkliga offer genom att haka på trenden "att ångra sig efteråt".

Då lever vi i olika verkligheter du och jag. Hur jävla svårt ska det vara att ta ett "nej" för ett "nej"?

Hellre går man väl hem o drar en handtralla än man riskerar göra nåt som efteråt kan kännas fel för motparten..?
Citera
2017-11-23, 13:48
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postgrinder1
Om hon inte anmält så har det inte hänt. Trött på alla jävla kvinnor som säger sig blivit våldtagna hit och dit i ett desperat försök att jaga sympati. Anmäl skiten då om det har hänt.

Håller absolut med om, anmäl, anmäl, anmäl. Även om det läggs ned på grund av att ord står mot ord. Det hamnar i registren och sänker grisarnas trovärdighet om de återkommande dyker upp i sådan situationer.
Verkar hämmande på grisarna och leder definitivt till att supergrisar som J-C Arnault inte kan hålla på med grova övergrepp åratal. Tror ända att kulturetablissemanget och deras mörkanden är oöverträffat alla kategorier.
Citera
Medlem
Fred*ik Uh*bo* tillhör spårvägen, alltså
samma klubb som Moa.

Kanske är något iaf.
Citera
Medlem
PimPimOriginals avatar
Nikl*s Arrh*niu* tillhör också Spårvägen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A5rv%C3%A4gens_FK
Senast redigerad av PimPimOriginal 2017-11-23 kl. 13:51.
Citera
2017-11-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobrov
Då lever vi i olika verkligheter du och jag. Hur jävla svårt ska det vara att ta ett "nej" för ett "nej"?

Hellre går man väl hem o drar en handtralla än man riskerar göra nåt som efteråt kan kännas fel för motparten..?

Nu var det ju det jag beskrev att jag gjort många gånger, och sen fått skit för det.

Verkligheten, oavsett vart du bor, är tyvärr att en stor andel av kvinnorna är undergivna och vill att mannen tar för sig.
Om du inte förstår det så är du inte gammal nog, eller haft speciellt många olika partners i världen. Simple as that. Har inget med åsikter att göra.

Många svenskar växer upp med en skenhelig bild av hur det funkar. Vilket absolut inte är konstigt med klimatet vi lever i.

Feminismen handlade en gång om jämställdhet mellan könen. Idag är allting kidnappat av kvinnor som är förbannade över att de själva är helt oattraktiva för män.
Citera
2017-11-23, 13:53
Medlem
Nik*as Arrh*nius är mormon och dom
brukar väl gifta sig med flera?

Mormoner och hormoner kanske inte
funkar så bra
Citera
2017-11-23, 13:58
Medlem
Igni-ferroques avatar
Skrämmande läsning. Tydligen finns det massor av personer på fb som tycker våldtäkt är ok. Säger hon nej så är det så. Vad är nästa steg?

Jo alltså jag trodde han ville boxas asså, han sa nej men jag kände att han ville ju...

Jag tog pengar ur nns plånbok, för jag vet ju att han är så generös...

Ja är ja och nej är nej, och är man osäker så får man fråga är det så jävla svårt?

Stämmer det att han var gift borde han väl hålla sig till sin fru dessutom?
Citera
2017-11-23, 13:59
Medlem
Fan vet om det egentligen var hon som sa ja och han som sa nej inledningsvis.
Citera
2017-11-23, 14:00
Medlem
Hon ångrade sig eller fick inte karriärslyftet hon föreställde sig. Låter som hon passar bra i #metoo tåget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in