Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-24, 20:41
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon säger nej, han ja, hon nej och plötsligt har han tagit av henne kläderna..
HUR gick det till?
SEN fryser hon till is och säger inget mer..
Han kan alltså klä av henne utan att hon gör något motstånd. Helt obegripligt.

Ja för dig kanske men det är inte ovanligt se mitt tidigare inlägg. Vad du fattar är liksom totalt ovidkommande och säger man att man ska gå och lägga sig och säger nej två gånger och han säger jo och sen bara våldtar, så har han problem med tolkningsförmågan. Liksom även du har.
Citera
2017-11-24, 20:42
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Vad har du själv bevisa att det äroupppklarade låtsasvåldtäkter man använt sig ut av i forskningsrapporten. Ni svenska feminist kvinnor förstår inte vad som anses vara en våldtäkt i utlandet.
Helt omöjligt för mannen att bli dömd i ett sånt här fall. Därför ingår dem inte i undersökningar.
Men du liknar mannen vid en farlig björn som går till attack i skogen. I så fall ska ni kvinnor inte enskunna bli polisermen det fick vi ju filmbevis bevis på vid flyktingförläggningen.

Du maler ännu, men dina referenser som du pratat om lyser med sin frånvaro. Du har inget att delge mer än privata åsikter och dom är jag inte intresserad av. Sluta referera till andra rapporter som du bevisligen inte har.
Citera
2017-11-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Då ordförande Olsson säger att * förövaren* inte finns inom svensk idrott längre så är sannolikheten stor att det är marockanen..han är rökt efter sin dopingdom..

Han har gjort comeback men det kanske inte Moa vet om..

https://www.marathon.se/nyheter/avst...midnattsloppet
Citera
2017-11-24, 20:46
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Det kommer sannolikt prövas juridiskt. Jag vågar, redan innan, hävda att det är en makthandling. Övergrepp eller våldtäkt får rätten ta ställning till. Din inställning, tycker jag, säger mycket om dig. Men du kan nog ha goda sidor också. Hur som helst - vi avvaktar den rättsliga processen.

Hur ska det prövas juridiskt när hon inte tänker göra en polisanmälan?
Det är ju just därför allt känns som påhittat när hon vaknade upp dagen efter med skuldkänslorna. Och kom på att hon hade ju någon gång faktiskt sagt nej och lite full var hon minsan men det kommer hon ihåg så hon var ju inte helt plakat.
Citera
2017-11-24, 20:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nej, jag behöver inte läsa åsikter i en tråd om du tror det. Jag vet vad som gäller i domstolen och där tas ingen som helst notis om att någon går med en annan till ett rum eller hotellrum.-
Det är brottet i sak som avgörs ingenting annat. Lagstiftningen kommer skärpas för det finns för mycket idioter som inte kan låta bli och tolkar som med på noterna bara för att dom går med till ett hotellrum.
Fattar du inte?:

Ok du är en expert? Vad skrev jag annat än att det är brottet i sig. En person kan vara helt på tills då det verkligen blir allvar har all rätt att ändra sig. Jag gissar att Moa var helt på tills då ruset var borta från en stund och då ändrade sig men då skulle det krävts mer handling som att bara resa sig upp så denna förmodade GM varit tvungen att handgripligen få henne under kontroll = solklar våldtäkt. Nu blir det inte så solklar med att hon frys till av bara frågan om att sova över och gjorde inget mera.
Citera
2017-11-24, 20:48
Medlem
Hon verkar full som ett ägg enligt hennes beskrivning och icke förmögen att ta sig till hotellet för egen hand men konversationerna med mannen och vad som sker i hotellrummet minns hon detaljrikt.
Citera
2017-11-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon säger nej, han ja, hon nej och plötsligt har han tagit av henne kläderna..
HUR gick det till?
SEN fryser hon till is och säger inget mer..
Han kan alltså klä av henne utan att hon gör något motstånd. Helt obegripligt.
Jag undrade också hur man får kläderna av en vuxen och extremt atletisk människa när denne inte samarbetar. Men det var innan jag insåg att det kan bero på kläderna. Typ bara att knäppa upp den enda knappen, och så rasar allt av.
Citera
2017-11-24, 20:50
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Du maler ännu, men dina referenser som du pratat om lyser med sin frånvaro. Du har inget att delge mer än privata åsikter och dom är jag inte intresserad av. Sluta referera till andra rapporter som du bevisligen inte har.

Krävs bara en liten del av en rapport för att förstå att det är bekräftade våldtäkter man tittat på och inte tafsningar på fittan, samt oupplarade låtsasvåldtäkter likt Moas, där hon 6 år senare kommer ut.
Du gör verkligen ingenting för att vi män ska känna något för er feministkvinnor när ni kommer börja massvåltas och tryckas på riktigt,men det är väl det ni egentligen vill?

Tonic immobility in animals is considered an evolutionary adaptive defensive reaction to a predatory attack when resistance is not possible and other resources are not available. Little is known about tonic immobility in humans, however. To investigate, Anna Möller, MD, PhD, of the Karolinksa Institutet and the Stockholm South General Hospital in Sweden, and her colleagues assessed tonic immobility at the time of assault in 298 women who had visited the Emergency Clinic for Rape Victims in Stockholm within one month of a sexual assault. After 6 months, 189 women were assessed for the development of PTSD and depression.
Citera
2017-11-24, 20:50
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok du är en expert? Vad skrev jag annat än att det är brottet i sig. En person kan vara helt på tills då det verkligen blir allvar har all rätt att ändra sig. Jag gissar att Moa var helt på tills då ruset var borta från en stund och då ändrade sig men då skulle det krävts mer handling som att bara resa sig upp så denna förmodade GM varit tvungen att handgripligen få henne under kontroll = solklar våldtäkt. Nu blir det inte så solklar med att hon frys till av bara frågan om att sova över och gjorde inget mera.

Du anser det ja, men det är en helt annan femma. Men jag frågade dig vad med på noterna innebar, och då klargjorde du för detta med något som inte har betydelse för själva rättsprocessen.
Det kan dessutom vara farligt att tolka med på noterna hur som haver så att säga.
Nej, jag utgår ifrån hur hon upplevt detta och vilket förtroende hon hade för vederbörande som ville prata, och att hon säger nej två gånger samt att hon ville gå och lägga sig. Han ville att hon skulle sova hos honom. Trots två nej så säger han jo och begår en våldtäkt. Eftersom råttans version inte finns tillgänglig så finns det inget att diskutera om det-
Citera
2017-11-24, 20:54
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Nej, jag behöver inte läsa åsikter i en tråd om du tror det. Jag vet vad som gäller i domstolen och där tas ingen som helst notis om att någon går med en annan till ett rum eller hotellrum.-
Det är brottet i sak som avgörs ingenting annat. Lagstiftningen kommer skärpas för det finns för mycket idioter som inte kan låta bli och tolkar som med på noterna bara för att dom går med till ett hotellrum.
Fattar du inte?

Ahh, du har inget att referera till alltså mer än din åsikt, men ge fan i att diskutera emot då för helvete om du är så jävla oinsatt.

Lägg av. Inte ens de kvinnliga feministiska åklagarna och domarna förmår dömma män som visat kuken och pissat på ett barn till mer än några månader.
Citera
2017-11-24, 20:54
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Krävs bara en liten del av en rapport för att förstå att det är bekräftade våldtäkter man tittat på och inte tafsningar på fittan, samt oupplarade låtsasvåldtäkter likt Moas, där hon 6 år senare kommer ut.
Du gör verkligen ingenting för att vi män ska känna något för er feministkvinnor när ni kommer börja massvåltas och tryckas på riktigt,men det är väl det ni egentligen vill?

Tja, du skrev överfallsvåldtäkter enbart som räknades enligt dig. Du försöker på nytt med trams om att det är indelat i olika kategorier gällande våldtäkt och tvingar dig utan minsta underlag påstå att detta inte är en riktig våldtäkt. Sök hjälp är mitt råd, och sluta tramsa runt som den bittra stackare du verkar vara. Synd om männen som inte får våldta hur dom vill...

Citat:
Lägg av. Inte ens de kvinnliga feministiska åklagarna och domarna förmår dömma män som visat kuken och pissat på ett barn till mer än några månader.
Lär dig stava först om du ska vara värd att svara. Tramstroll.
Citera
2017-11-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Kan du säga någon i idrottshistorien som blivit med barn 23 år gammal.. Nyss slagit igenom, sprungit på kanontider, vunnit EM-guld.. hon ser bra ut och sponsorerna står på rad.. hon skulle bara casha in under 10 års tid..bli ekonomiskt oberoende.. istället bli det ” Jag är med barn”. Härligt med barn, men herregud..mer korkat och otajmat barnafödande har inte idrottshistorien skådat..

Är det med samma pojkvän? För i så fall kan det bero på att hon vill binda fast honom och verkligen visa att det är de två .. Det dåliga samvetet kan få människan att fatta dåliga beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in