2014-04-11, 16:21
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Nu raseras min världsbild, hur kan en man(?) med Swedins yttre ha fått en såpass söt tjej på kroken?

Någon anledning måste det ju finnas......

Att sedan äpplet sällan faller långt från päronträdet är ju allom bekant.
De är skrivna på samma bostad, behöver inte betyda att de är tillsammans.
Citera
2014-04-11, 19:03
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Nu raseras min världsbild, hur kan en man(?) med Swedins yttre ha fått en såpass söt tjej på kroken?

Någon anledning måste det ju finnas......

Att sedan äpplet sällan faller långt från päronträdet är ju allom bekant.

Hon kanske gillar killar som ser ut som en välgödd julegris och har en liten grispitt till penis.
Citera
2014-09-29, 19:17
Medlem
King Pins avatar
Finns det inget riktigt skvaller?
Citera
2014-09-29, 19:58
Medlem
Fast nu har han äntligen gjort en klockren analys om varför Björn Söder blir andre vice talman, fast det kanske inte var så svårt? Historien är full av idioter som offrat allt för sitt parti och belönats med hedervärda positioner där de inte kan göra mer skada! Men grattis ändå swedin, du bekräftar tesen om den där blinda hönan som till slut hittar det där kornet! ,fast du har väl snott slutsatsen från någon i din närhet som vanligt!
Senast redigerad av lejfgeve 2014-09-29 kl. 20:06.
Citera
2016-03-29, 10:46
Medlem
Enydrions avatar
Ska han byta jobb? Han skriver idag att
Citat:
Många är på helt fel jobb
Citera
2017-01-19, 00:09
Medlem
Enydrions avatar
Såg någon nämna honom i mediekrigstråden, kom då på att jag inte sett hans namn på länge, när jag sökte så verkar han inte ha skrivit nåt sista halvåret (senaste var i sept -16), har han äntligen fått kicken? Vore ju trevligt om nåt positivt äntligen händer på Aftonbladet!

Eller var han anställd av LO?
Citera
2017-01-19, 00:46
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Såg någon nämna honom i mediekrigstråden, kom då på att jag inte sett hans namn på länge, när jag sökte så verkar han inte ha skrivit nåt sista halvåret (senaste var i sept -16), har han äntligen fått kicken? Vore ju trevligt om nåt positivt äntligen händer på Aftonbladet!

Eller var han anställd av LO?
Han är, hör och häpna, föräldraledig!
Citera
2017-11-06, 19:15
Medlem
Fettot Daniel Swedin har bökat ur sig en ny artikel i våldtäktsmagasinet Aftonbladet: "Rasisterna bryr sig inte om de gamla"
Citera
2017-11-06, 20:17
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Fettot Daniel Swedin har bökat ur sig en ny artikel i våldtäktsmagasinet Aftonbladet: "Rasisterna bryr sig inte om de gamla"
Den lille tönten med sitt babyface försöker axla manteln från sina kollegor som
sitter i karantän p.g.a. sitt kvinnohat. Han tror säkert att han kommer få ryggdunkar
av chefen om han skriver riktigt ilsket om "rasisterna".

Lindberg, Kadaverhammar, Swedin och de andra ännu inte befläckade jornalisterna
jobbar hårt för att täcka upp för Rohypnol Virtanen och Oisin Cuntwell.
Undrar hur länge det kommer att hålla innan det blir parodiskt?
Citera
2017-11-11, 08:47
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Den lille tönten med sitt babyface försöker axla manteln från sina kollegor som
sitter i karantän p.g.a. sitt kvinnohat. Han tror säkert att han kommer få ryggdunkar
av chefen om han skriver riktigt ilsket om "rasisterna".

Lindberg, Kadaverhammar, Swedin och de andra ännu inte befläckade jornalisterna
jobbar hårt för att täcka upp för Rohypnol Virtanen och Oisin Cuntwell.
Undrar hur länge det kommer att hålla innan det blir parodiskt?
Det här inlägget ligger i tråden: (FB) Journobomben - Pressetisk härdsmälta - Soran-Oisin-Fredrik-Ehsan uthängda i Arbetaren i M&J

Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Daniel Swedin känner Tommy Sundvall privat. Skulle inte förvåna mig om det är Daniel som läckt infon om Oisin till Tommy så att Daniel blir av med ytterligare en svår konkurrent på AB. Daneil har f.ö. smeknamnet Kladdkakan bland de yngre tjejerna på AB.

Blir det nästa man till rakning? Kanske inte i hans fall dock när jag tänker efter. Räcker nog med en grov handduk i hens fall.
Citera
2017-12-04, 08:07
Medlem
ponnylover99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Om Anders i Danderyd betalar in fem miljoner i skatt, och jobbar en del övertid. Ska han då inte kunna dra av några tusenlappar på att få läxhjälp till sina barn, jämfört med Ali i Botkyrka som inte har jobb, går på bidrag och inte betalar skatt. Men som är hemma och har tid att hjälpa sina barn. Är det orättvist mot Ali att Anders får tillbaka lite av sina skattepengar?

Hihi. http://archive.is/xwwbT
Citera
2017-12-04, 17:18
Medlem
Inte ens när de andra faller bort lyckas Swedin få något särskilt följe. Hans twitterkonto är patetisk. Där skall han tydligen ha närmare 27,000 följare men det är nästan aldrig mer än 2-3 som trycker gilla på hans inlägg. Vi vet ju också hur dessa journalisters följare ordnats. Köpt någon databas av en indier på Fiver. Var inne och kollade på hans twitter nyss och det är mediokert.

Intressant ändå att han retweetade detta för någon dag sedan:
Någon frågar "saker man kan säga i både sängkammaren och vid julbordet"
Någon okänd komiker svarade "vad kul det är att knulla"

Aftonbladet verkar vara en uppfostringsanstalt för män som bara skall ha knull i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in