Citat:
Ursprungligen postat av
Fioreen
Du hvdar att det r du som blir utnyttjad och att du har preferenser vad gller antal tidigare sexpartners bland dina tinderligg. Jag tycker inte att du kan frvnta dig annat n vad du bddar fr. Du br se ver din egna roll i det hela. Du var vl skillad p att "screena bort folk"?
Och varfr skulle man g ut med antal sexpartners p tinder? Eller verhuvudtaget? Ingen har med mitt tidigare liv att gra s lnge jag inte vljer att ing i en seris relation med personen.
Nu ska vi ser hr. S jag har en preferens om tjejer med lgt partnersantal sen tidigare och du tycks ha en preferens fr killar som inte redan har ngonting mer serist p G med en annan brud sedan tidigare.
Du sjlv fr tydligen lirka p sanningen och behver inte bertta om ngot som mycket vl skulle kunna vara en varningsflagga eller i vrsta fall en dealbreaker fr mnga mn, men det r dremot jttehemskt och fullstndigt oacceptabelt ifall jag inte basunerat mina egna direkt. Det trots att jag svarar rligt p frgor. Det trots att jag inte ger brudar ngra strre illusioner om att det skulle bli ngonting serist i slutndan s till vida hon sjlv inte r en pangtjej. Det trots att det ligger betydligt mer i mannens natur att inte vara monogam n vad det gr fr dig att ha skaffat dig massa olika sexpartners.
Logisk inkonsekvens, kallas det.
Du har nu ftt g helt off-topic fr att frska hoppa p och skambelgga mig, sen s visar det sig bara att det r du sjlv som r en ren hycklare. S nu r det nog dags att du skrper till dig och frsker hlla dig saklig i fortsttningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Blir vl lite offtopic hr men rycker loss detta spnnande stycke lite! Har du ngon modern statistik p skillnad i reproducerande mellan knen?
Hittade inget bttre n det hr, s det r vl lite mer utjmnat, iaf i USA. 87 % kvinnor mot 81 % mn.
P American Association of University Professors str det i alla fall.
"Eighty-seven percent of women become parents during their working lives."
" Similarly, 81 percent of men become fathers at some point in their lives."
https://www.aaup.org/report/statemen...cademic-work#5
Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
r ju knappast den snyggaste heller och fortfarande 21 r och oskuld. Frhoppningsvis blir jag av med den p mndag s jag kan terf mitt sjlvfrtroende. Fr er som lst min tidigare trd s tnkte jag bli av med den hos en prostituerad vid julhelgen men frhoppningsvis behver jag inte gra det efter mndagens slut.
Ljligt. Saken r ju att du kommer vara exakt samma loser som du var frut oavsett om du lyckas dra in pitten och gra ngra juck innan du kommer efter en halvminut. Det kommer inte frndra ngonting mer n att du kommer kunna veta att du faktiskt inte r en person som har ngon integritet utan mer av ett fr. Du vill flja flocken och prompt knulla frsta bsta kvinna drfr att samhllet har sagt t dig att konceptet om "oskuld" tydligen r s viktigt och ngonting du ska knna press ver oavsett om det innebr att du ska knulla en ful, fet och lsaktigt brud eller en kvinna av kvalitet.
Du har ju bara svagt psyke ifall du inbillat dig att ditt vrde som mnniska hnger p ifall du har knullat en jvla skankbrud som du desperat spenderat pengar p att ta tget ver till. Bygg dig ett sjlvfrtroende och en sjlvknsla som inte hnger p huruvida du har lyckats tr in kuken i vilken random fitta som helst och ta reda p vilka egna vrderingar du har och lev i enlighet med dem istllet.
D lr du paradoxalt nog faktiskt ha chans p att f en aura av att du br dig sjlv med stolthet, som vackra kvinnor blir attraherade av nog fr att vilja ligga med dig. Sen kan du inse att 95% av alla snubbar, som till skillnad frn dig har frlorat oskulden, nd bara har haft ihop det medelmttiga kvinnor. Ska du vara s pass tragisk s k tminstone till Amsterdam och kp bort den, d kommer du i alla fall veta hur det knns att ligga med en 10:a.