Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 11:41
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Jag är själv inte vän med hans bror på FB, en släkting visade mig det. Tror inte han har någon andledning att ljuga direkt om en sådan sak. Det kommer nog en bra uppdatering eller något snart.

Så kan det va, men nu är detta flashback och trollen flockas här så därför borde ett bevis sitta på sin plats innan du kan bli trodd
Citera
2017-12-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Så kan det va, men nu är detta flashback och trollen flockas här så därför borde ett bevis sitta på sin plats innan du kan bli trodd

Precis, det är trolleri tills motsatsen är bevisad.
Citera
2017-12-15, 11:43
Medlem
AishaAlTamilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Han sysslade inte med droger. Han har väl haft det kanske jävligt stressigt nu senaste tiden och mycket hat/hot mot sig från vänstern.
Mord?
Vanligt om man utsätter olika statsapparater i världen för stress.
Citera
2017-12-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Vandringssägen... Jag tycker att MOD ska låsa denna tråd tills/om vi får en uppdatering.

Håller med.
En i min familj sa för några år sen att hans bästa kompis kört Lennart Svahn till sjukhuset i likbil.
Det var inte sant trots den korta sträckan som gått till mina öron.
Citera
2017-12-15, 11:51
Medlem
OvissFramtids avatar
Jag vill inte spekulera för mycket, men det är extremt konstigt att han avlider strax efter att han fått hela Expo och alla vänsterextremister att svettas. Jag tror bestämt att ifall det stämmer, är det mer än en hjärtinfarkt bakom (mord). Ännu ett bevis på att hatvänstern tar till odemokratiska metoder för att tysta meningsmotståndare. Ondskan själva som i slutändan måste besegras.

Hoppas inget av detta stämmer däremot och att han lever.
Citera
2017-12-15, 11:53
Medlem
DoungAs avatar
Någon som har ett konto på Vkontakt? Han har konto där har jag för mig.
Citera
2017-12-15, 11:53
Medlem
Verkar tyvärr som att det stämmer. Flera vänner till han som har skrivit om det på Facebook bland annat.
Citera
2017-12-15, 11:59
Medlem
Vad fan är det som händer.. detta får inte vara sant.
Citera
2017-12-15, 12:00
Medlem
Har ingen aning om vem människan är men djupt tragiskt ändå självfallet. Verkar tyvärr stämma att han är död.
Citera
2017-12-15, 12:02
Medlem
Facebacks avatar
Är det sant så är det självklart judefalangen med deep state som ligger bakom.

Hoppas det görs en ordentlig obduktion nu.
Citera
2017-12-15, 12:04
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinden
Verkar tyvärr som att det stämmer. Flera vänner till han som har skrivit om det på Facebook bland annat.

Kan du länka?
Citera
2017-12-15, 12:04
Medlem
Jag har skrivit till megafonerna och frågat, men jag får inget svar. Hoppas verkligen att detta inte stämmer nu!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in