Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Ditt lilla Mossad-troll, var har du fått det ifrån?

Robban är en söderkis.

Har du sett när han åker hem till Robban i slutet av denna video där han f.ö. exponerar skiten ur juden? https://youtu.be/w4cJzKvKCfc

Frugans sista ord är väl nog för att de ska vara misstänkta. Allt annat är mörkande och ovillighet från polisens sida att gräva i ett hot som lett till dödsfall kort därefter.

En söderkis kan väl flytta ut på landet?

Tvivlar starkt på att det var hans fru som öppnade dörren. Finns säkert många A-berg i Stockholm och jag misstänker att kusinknullaren har ganska dålig koll. Jag menar arab....vem litar på en sådan?
Citera
2017-12-16, 21:08
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Jag kan väl själv hoppa in och säga att jag inte hoppas Robert får ta skit för detta tror faktiskt inte ens att det var han som står för dessa grejer. Det är betydligt större grupper som håller i kontrollen gällande detta.
Men att bara blunda för verkligheten och vilja tysta ner de som säger obekväma saker lärde oss Bechir att man inte ska göra. Trodde inte han var så hatad men ser själv hur hatad jag blir av att skriva i tråden, flera som skickar PM om att jag ska dö och skit

Att komma med väldigt grova anklagelser pga något är "skumt" är bara idiotiskt.
Bara som lite information, 350-450 unga svenskar dör varje år i plötsligt hjärtstopp.
Majoriteten till synes helt friska.

Hoppas RA stämmer skiten ur de som anklagar honom.
Citera
2017-12-16, 21:10
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp
Bara som lite information, 350-450 unga svenskar dör varje år i plötsligt hjärtstopp.

Det du skriver är falskt. Det dör inte ens 20 personer av plötslig naturlig död... Tro mig om någon dör som är 30 år vet du om det.
Citera
2017-12-16, 21:13
Medlem
Citat:
Låt oss hoppas att det uppdagas vad som egentligen har hänt och att du för en gångs skull kan känna med andra

Att jag för en gångs skull skall känna med andra?

Vad vet du om det? Inte ett dugg.

Och ja hoppas verkligen att sanningen kommer fram.

Har du talat om för familjen att du sitter här och skriver och talar om deras tro gällande detta?
Att dom tror/vet att det ej "bara" var en infarkt.

Märkligt att media är helt tyst om teorin att han skulle blivit mördad. Varför är det så tror du?

Och du snälla. Kom inte och påstå att Aschberg har något med tystnaden i media att göra.
Citera
2017-12-16, 21:17
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Att jag för en gångs skull skall känna med andra?

Vad vet du om det? Inte ett dugg.

Och ja hoppas verkligen att sanningen kommer fram.

Har du talat om för familjen att du sitter här och skriver och talar om deras tro gällande detta?
Att dom tror/vet att det ej "bara" var en infarkt.

Märkligt att media är helt tyst om teorin att han skulle blivit mördad. Varför är det så tror du?

Och du snälla. Kom inte och påstå att Aschberg har något med tystnaden i media att göra.

Jag talar inte om vad familjen tror och säger, det är nog bara de som vet vad du tänker. Ingen ska angripa dem. Skrev ju det den enda som verkligen vet vad bechir gjorde var han själv, varför tror du att han filmade sig själv sittande i garaget? precis.. tänk efter innan du anklagar familjen, för det han gjorde var smart han skyddade sin familj. Det finns människor på Facebook som är rädda för sina liv nu men de pissar du också på.

Ingen som är 33 år och klarar pissprover, är vältränad och synligt hälsosam dör
Senast redigerad av Muhammadjude 2017-12-16 kl. 21:21.
Citera
2017-12-16, 21:18
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp

Om du istället tar och läser igenom tråden som vi andra så finns det länkar som bekräftar att år 2016 så dog 16(!) personer i hjärtinfarkt. Och nu talar vi om individer ifrån 34 och neråt.

Din trovärdighet är noll i tråden.
Senast redigerad av motarbetar 2017-12-16 kl. 21:21.
Citera
2017-12-16, 21:19
Medlem
ninjablommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Som jag frågade tidigare i tråden, vilka spår tror du man hittar om ren koldioxid eller kvävgas användes, även om hela lägenheten eller bilen fylltdes med det plus snabb utvädring efteråt?

Det borde ha varit svårt för hans flickvän och spädbarn att överleva det.

Spekulationerna här är helt ofattbara.
Citera
2017-12-16, 21:21
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjablomman

Bevisa att de är ofattbara då. Nä precis håll käften då
Citera
2017-12-16, 21:22
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Det du skriver är falskt. Det dör inte ens 20 personer av plötslig naturlig död... Tro mig om någon dör som är 30 år vet du om det.

Haha va!!!!
Vem säger att hjärtinfarkt är en naturlig död? Dessutom på en sub-50 människa som vad vi *känner till* är frisk...
Du drar så mycket skit ur röven nu att tarmarna snart trillar ut på dig.
Citera
2017-12-16, 21:23
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjablomman

Har du några uppgifter på att de va hemma? jag har följt det hela sen han dog, men har inte fått någon info om det!
Citera
2017-12-16, 21:29
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
En söderkis kan väl flytta ut på landet?

Tvivlar starkt på att det var hans fru som öppnade dörren. Finns säkert många A-berg i Stockholm och jag misstänker att kusinknullaren har ganska dålig koll. Jag menar arab....vem litar på en sådan?

Vilken värdelös existens du är.

Robban har själv uttalat sig i artiklar, TV osv om hans landställe. Han bor på Söder. Vart han håller till mest är irrelevant.

Hans fru är känd sen tidigare och har t.om haft ett eget TV-program. Vadå "Tvivlar starkt på att det var hans fru"? Är du efterbliven?
Citera
2017-12-16, 21:30
Medlem
Citat:
Jag talar inte om vad familjen tror och säger, det är nog bara de som vet vad du tänker. Ingen ska angripa dem. Skrev ju det den enda som verkligen vet vad BEchir gjorde var han själv, varför tror du att han filmade sig själv sittande i garaget? PRecis.. TÄnk efter innan du anklagar familjen, för det han gjorde var smart han skyddade sin familj. Det finns människor på Facebook som är rädda för sina liv nu men de pissar du också på.

Ingen som är 33 år och klarar pissprover, är vältränad och synligt hälsosam dör

Men va? Vad yrar du om? Och dom vet vad jag tänker? Hur tänker du nu?

Såhär svara du i ett inlägg för ca 1 Tim sedan :Har varit i kontakt med människor som känner hans familj det var INGEN naturlig död.

Det är DU som först tar upp vad hans familj säger. Sedan i ett annat inlägg säger du att du skall dit imorgon för att beklaga sorgen. Ingen som angripit dem.

Jag ifrågasätte dig gällande det uttalandet. Frågade dig om hur du tror familjen skulle känna/tycka om det du skriver. Om dom. Det är ju sjukt synd om dom. Dom har förlorat en älskad son.

Har aldrig sagt att han inte var smart. Det han gjorde är modigt gjort. Inte många skulle våga det han gjorde.
Klart han skyddar sin familj. Vem skulle inte?

Och att folk på Facebook är rädda för sina liv. Är sjukt fel. Men vart har jag sagt att jag skiner i det? Detta handlar ej om dom.

Och även om man klarar pissprov och är vältränad och hälsosam. Så KAN man dö. Vad får dig att tro att man inte kan?
Kom med fakta. Som säger att man ej kan.

Och sluta kom med fantiserade anklagelser.
Blir tråkigt då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in