Citat:
Ursprungligen postat av
Muhammadjude
Jag talar inte om vad familjen tror och säger, det är nog bara de som vet vad du tänker. Ingen ska angripa dem. Skrev ju det den enda som verkligen vet vad BEchir gjorde var han själv, varför tror du att han filmade sig själv sittande i garaget? PRecis.. TÄnk efter innan du anklagar familjen, för det han gjorde var smart han skyddade sin familj. Det finns människor på Facebook som är rädda för sina liv nu men de pissar du också på.
Ingen som är 33 år och klarar pissprover, är vältränad och synligt hälsosam dör
Men va? Vad yrar du om? Och dom vet vad jag tänker? Hur tänker du nu?
Såhär svara du i ett inlägg för ca 1 Tim sedan :Har varit i kontakt med människor som känner hans familj det var INGEN naturlig död.
Det är DU som först tar upp vad hans familj säger. Sedan i ett annat inlägg säger du att du skall dit imorgon för att beklaga sorgen. Ingen som angripit dem.
Jag ifrågasätte dig gällande det uttalandet. Frågade dig om hur du tror familjen skulle känna/tycka om det du skriver. Om dom. Det är ju sjukt synd om dom. Dom har förlorat en älskad son.
Har aldrig sagt att han inte var smart. Det han gjorde är modigt gjort. Inte många skulle våga det han gjorde.
Klart han skyddar sin familj. Vem skulle inte?
Och att folk på Facebook är rädda för sina liv. Är sjukt fel. Men vart har jag sagt att jag skiner i det? Detta handlar ej om dom.
Och även om man klarar pissprov och är vältränad och hälsosam. Så KAN man dö. Vad får dig att tro att man inte kan?
Kom med fakta. Som säger att man ej kan.
Och sluta kom med fantiserade anklagelser.
Blir tråkigt då.