Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför har just denna person så stor trovärdighet?

Sa inte att den personen har någon trovärdighet. Visade att det är det där som syns.
Citera
2017-12-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LortBerra
Sa inte att den personen har någon trovärdighet. Visade att det är det där som syns.
Om man går igenom fakta som Bechir presenterade så är bilden klar. Han hade på fötterna han visste vad han talade om. Han var ett hot mot överheten. Tvivlar ni se hans videos eller det han skrev. Innan ni yttrar er tack!
Citera
2017-12-15, 13:25
Medlem
Om detta verkligen är sant, vilket tyvärr verkar bekräftas från många håll i detta nu på Facebook-Flashback-Twitter etc, och någon vet, den begravningen vill jag gå på och den borde många gå på. Så den som vet dela gärna den informationen här.

Jag kände aldrig Beche personligen, vi träffades aldrig trots att jag alltid sagt ett hem stod öppet för honom om han besökte min stad. Jag hittade honom av en slump på Facebook, älskade hans genuina engagemang och vi har utbytt en hel del intressanta samtal privat. Han har alltid varit en kraft, en att beundra och få människor har jag någonsin önskat få sitta ner med träffa, som jag önskat träffa honom. Och då trumfar han idoler man haft i livet, rockstjärnor, för han var viktigare för Sverige.
Citera
2017-12-15, 13:26
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Aschberg tillhör makteliten precis som hans farfar gjorde.

De som utfört själva mordet är troligen Säpo-agenter (Mossad)
Det är foliehattar som du som förstör den här typen av trådar. Du har redan skrivit 32 gånger att han blev mördad men det räcker tydligen inte. Ge dig nu för fan!

Istället för att spekulera tycker jag att vi kan avvakta information från anhöriga om hur hans hälsa var.
Citera
2017-12-15, 13:29
Medlem
OliverCromwells avatar
Kom ihåg att Lotta Aschberg kom med hotelser mot Bechir Rabani senast.

https://twitter.com/EdvinBauer/statu...46044500291584
Citera
2017-12-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ingen hållhake? Snubben försökte sälja mirakelolja till en cancersjuk tjej. Det är en hållhake.
Megafonerna har 10 000 följare på facebook, det är inte jättemycket. Bechir var en fis i rymden.

Rent skitsnack. Hur orkar ni sitta och hitta på sånt skräp?
Citera
2017-12-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Sionisterna slår till igen. Så genomskinligt. Så genomskinligt. Aschberg är han vidrigaste i landet? Ja utan tvivel!

Ja, detta är ett klassiskt judiskt giftmord.
Citera
2017-12-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Det är foliehattar som du som förstör den här typen av trådar. Du har redan skrivit 32 gånger att han blev mördad men det räcker tydligen inte. Ge dig nu för fan!

Istället för att spekulera tycker jag att vi kan avvakta information från anhöriga om hur hans hälsa var.

Han blev mördad och detta ska skrivas miljoner gånger till av flera andra också.
Det är sådana hasbaratroll som dig som vill tysta ned och förstöra med era falska "RIP".

Jag hoppas hans anhöriga inte låter myndigheter och läkare i Sverige obducera hans kropp, för de kommer att ljuga om dödsorsak och hur det gått till. Flytta kroppen till hemlandet där makteliten inte kan göra något och låt oebroende experter undersöka dödsorsak.
Citera
2017-12-15, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Rent skitsnack. Hur orkar ni sitta och hitta på sånt skräp?

Lyssna inte på den idioten. Den där tjejen var ganska sjuk och döende, hennes egen syster kom fram dementerade allt, förklarade att medicineringen påverkade henne så att hon näst intill hallucinerade och andra bekräftade att medicinen påverkade elakt.
Citera
2017-12-15, 13:45
Medlem
VinskaBinnens avatar
Aschberg har precis som Weinstein i USA användt Mossad till att utföra mordet. Lite väl genomskinligt dock?
Citera
2017-12-15, 13:45
Medlem
Raglefants avatar
Kan fortfarande vara bara ett rykte, vänner som skrivit kondoleanser på Fejsbok är inget bevis utan kan också ha hört ryktet och förhastat sig. Men det blir ju mer osannolikt för varje timme som går utan att någon dementerar det.

Om han faktiskt dött SAMMA DAG som han skulle publicera ett större avslöjande om Aschberg känns det ytterst misstänkt. Vi snackar en gubbe med massor av pengar och kontakter, som poserar med basebollträn i samband med hembesök hos dissidenter. Behövs ingen konspirationsteoretiker för att ana ugglor i mossen.
Citera
2017-12-15, 13:49
Medlem
Bergis överdos. Många av hans gamla barndomsvänner som har berättat om hans drogvanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in