Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Knarket och anabolas har jag snappat upp av andra i tidigare trådar om Bechir. Homospåret är mitt eget.
Ah, spännande! Du kan väl vara snäll att lägga ut källorna till oss andra?
Citera
2017-12-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Tiggare? Till skillnad från dig så hade han ett arbete. Han arbetade med unga flyktingar. Vad gör du dumpsterdiver?

Han hade inget hederligt arbete utan hela hans FB-sida gick ut på att tigga pengar av godtrogna högerextrema fanatiker med för många kromosomer. Du kanske tillhör den skaran?
Citera
2017-12-15, 17:17
Medlem
Lao Tzus avatar
Mina källor är till 100% säkra på att det kanske är Mossad som ligger bakom detta, eventuellt på direkt order av fru A*******g.

På sitt sätt skulle det kunna vara en ganska exakt kopia av hur det gick till när man waistade snubben i Dubai förutom en del detaljer.

https://m.youtube.com/watch?v=LnQ_hv6_ZjY
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-12-15 kl. 17:22.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Om det är sant att Bechir Rabani från Megafonerna är avliden så visar det hur långt brödraskapet är villiga att gå för att skydda sina intressen.

Det är sant, och Aschberg har utpekats som delaktig. Konspiration eller inte, låter jag vara osagt. Upp till var och en att spekulera i. Jag kan dock bekräfta med 100% säkerhet att Bechir Rabani är avliden.
Citera
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakrensarolof
Kan ni vänstertroll sluta bajsa ned tråden med era nedsättande kommentarer. Kom med info eller håll tyst.

Bechir må ha köpt gräs för länge sedan men att han skulle aktivt bruka droger eller att det har någonting med hans död att göra stämmer inte. Dödsorsaken är tillsvidare okänd, Hjärtinfakt är som andra poängterat, en samlingsbenämning, känns inte heller sannolik då han inte haft hjärtproblem tidigare.
Hur vet du att droger inte var inblandat då? Vid en opiatöverdos lägger hjärtat av tillslut, det är så många dör
Citera
2017-12-15, 17:18
Medlem
Givet lönnmord. Man bråkar inte ostraffat med världsjudenheten.

Aschberg är en solklar terrorist-ulv i illa sittande prutt-TV-fårakläder.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Inte alls. En nobody som försökte sig på seriös journalism men misslyckades fatalt. Tiggare med Swish.

Precis, en bekräftelsesökande fjant som vill mopsa upp sig inför fjortisföljarna på Youtube, men som inte lyckades med nånting av sina hembesök och dyl. Inte en enda vettig intervju fick han ihop, för ingen ville prata med fjanten/wannabe-journalisten.

Hade han haft en seriös agenda kanske nån velat snacka med honom. Han "ödmjuka" hatretorik var uppenbarligen en rätt värdelös metod att åstadkomma nåt med, men han lärde sig inget av det faktumet. Och nu är han ev död om man får tro fjortisföljarna, så nu är det för sent.
Citera
Medlem
InternetTuffings avatar
Är det inte lite väl misstänksamt att detta händer efter hans video om juden Haschberg? Och självklart är det en hjärtattack också. Solklart tecken på att detta är zionistbankirerna som ligger bakom, Roberts kompisar med andra ord, Robbans farfar tjänade grova pengar på det judiska folkmordet på ryska kristna. Nu blev lilla flintisen rädd och beställde ett mord på en oliktänkare som avslöjar hans judesläkt.
Citera
2017-12-15, 17:19
Medlem
elbrujos avatar
Beklagligt detta. Alla tankar går till hans barn som nu måste växa upp utan sin pappa och hans kvinna som blivit lämnad ensam. I övrigt så blir jag äcklad över Von Oben äckelattityden och moraliserandet som uppvisas gentemot en människa som ni inte känner och inte har en aning om vilka mentala spöken som fanns där!

Vila i frid och all lycka till familjen!
Citera
Medlem
Johan på Granskning Sverige är en klippa. Han har en enorm känsla när det gäller att finna krackeleringar i PK och vänsterpackets ständiga logner.
Att det finns ugglor i mossen och att det finns hundar begravna i Arselets familj vet nog alla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du kanske bör vänta på vad obduktionen kommer fram till innan du går bananas. Vad säger du om det?
Och du, jag har ingenting med Bechirs död att göra. Inte heller med hans liv.

Obduktion eller "obduktion"? Vi får hoppas att hans kropp inte obduceras av läkare från Sverige och statens lakejer som sätter sina riggade orsaker till dödsorsak.
Citera
2017-12-15, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Mina källor är till 100% säkra på att det kanske är Mossad som ligger bakom detta, eventuellt på direkt order av fru A*******g.

På sitt sätt skulle det kunna vara en ganska exakt kopia av hur det gick till nä man waistade snubben i Dubai förutom en del detaljer.

https://m.youtube.com/watch?v=LnQ_hv6_ZjY

Rabani är palestinier så det vore inte första gången i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in