Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 13:22
Medlem
Bechir blev säkert mördad av sionisterna. Hur lite hans stora engagemang betydde för etniska svenskar är uppenbart, en nyttig svartskalle som blev mördad för svenska intressen.

Etniska svenskar visar överlag ytterst lite respekt för honom. Enda rätta är att skita i västerlänningarna och låta dom känna välförtjänt helvete som dom med sionisterna gett åt andra i världen, för västerlänningar och dess marionetter är inte bättre än sionisten.

Sionisterna ger sig inte på muslimerna i ex Malmö som skrek skjut judar, Malmö är deras stad. Bechir var utan stöd och sionisterna vet att ingen hämnd kommer, därför Bechir dödad utan att sionisterna tvekade.

Gudskelov så fräts dom flesta västländer sönder inifrån av mångkulturen.
Citera
2017-12-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag visste inte att den här personen var "en kändis". Jag hade aldrig hört talas om honom innan läste tråden. Det är alltid väldigt sorgligt när en ung människa helt oväntat dör i sömnen. Kanske hade han tränat för mycket och ignorerat att han hade en pågående infektion i kroppen eller kanske hade hade ett medfött hjärtfel eller svaghet som inte upptäcktes i det landet där han föddes men som utan att ge av sig symtom ändå fanns där som en tickande bomb. Enligt Ratsit hade han en sambo och kanske hade han även barn. Mina tankar går nu till dem. Era konspirationsteorier om en gasattack, förgiftning etc är bara så ovärdiga och kränker hans sörjande anhöriga. Så lägg av!

Du spekulerar själv vilt. Utför till och med en tafflig psykoanalys på familjen.. Vad ger dig ensamrätt att spekulera kring orsaken till hans bortgång? Att tillskriva människor känslor får somliga nissar att framstå som lite tappade...
Citera
2017-12-16, 13:29
Medlem
Judarna är i krig mot Sverige och resten av västvärlden medan den naive Svensken ser på som en blind åskådare på en teaterföreställning.

R.I.P Bechir.

/ Kurden

Edit: stavfel
Citera
2017-12-16, 13:30
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Så sant, spekulerar bara.
Fast mina spekulationer har ändå lite bäring till skillnad mot andras helt vilda. Det var nämligen någon som jag tyckte verkade sansad som skrev i tråden att han dog preliminärt av hjärtstillestånd, detta preliminära var kanske från ambulanspersonalen?
Låter vettigt, hjärtat gav upp.
Nej! Dina konspirationsteorier är inte bättre än någon annans i tråden, vilket påtalats dig ett flertal gånger, men som du inte låtsas om. Vi vet inte ens om dödsorsaken var hjärtstillestånd! Teorin om mord har betydligt större verklighetsanknytning än dina obefogade påståenden om överdos, på grund av hans undersökande, och i fallet Aschberg väldigt avslöjande, journalistik.
Citera
2017-12-16, 13:34
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Bechir blev säkert mördad av sionisterna. Hur lite hans stora engagemang betydde för etniska svenskar är uppenbart, en nyttig svartskalle som blev mördad för svenska intressen.

Etniska svenskar visar överlag ytterst lite respekt för honom. Enda rätta är att skita i västerlänningarna och låta dom känna välförtjänt helvete som dom med sionisterna gett åt andra i världen, för västerlänningar och dess marionetter är inte bättre än sionisten.

Sionisterna ger sig inte på muslimerna i ex Malmö som skrek skjut judar, Malmö är deras stad. Bechir var utan stöd och sionisterna vet att ingen hämnd kommer, därför Bechir dödad utan att sionisterna tvekade.

Jag tror att du har rätt i Bechir mördades eftersom han stod på västerlänningarnas sida.

Din slutsats att det är rätt åt västerlänningar kanske du borde fundera på ett par varv till. Vad är det som gör västländer så trevliga att bo i? Hög materiel standard, högt kunnande, hög empati, väldigt lite våld, förlitar sig på en oberoende rättsapparat, hög välfärd, ett fungerande civiliserat samhälle som låter medborgarna ägna sig åt sådant som är roligt och ger dem på ett högre plan inre tillfredsställelse. Sjukvård, utbildning, möjlighet till utveckling. Inte att hela livet ska bestå i att ständigt jaga efter mat och skydda sig mot kriminella och själv stå upp mot tjuvar och mördare.

Att västerlänningar har lång startsträcka att ta till våld är dåligt när vi håller på att bli ockuperade, men ur ett civiliserat perspektiv så är det så klart önskvärt. Att startsträckan är lång betyder inte att en reaktion kommer utebli. Man får vara rätt korkad om man tror det. När dessa krafter på allvar väcks över hela Europa så kommer vi få ett armageddon, sanna mina ord.
Citera
2017-12-16, 13:41
Medlem
Han höll på att växa, besökte Almedalen iår. Ställde jobba frågor, blev bortförd av säkerhetsvakter/säpo. Det skulle komma ett val 2018. Jag tror han skille vara mycket aktiv och försökt med mycke. Zionisterna äger Sverige. Dom har satt agendan via median att vi skall ha massinvandring. Förlvrigt finns en mycke bra intervju med Bechir här. https://lassewilhelmson.wordpress.co...se-wilhelmson/
Citera
2017-12-16, 13:42
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause

Hederskulturen talar.

Utan västerlandet skulle större delen av Europa tillhöra Saudiarabien och du inte vara här.
Citera
2017-12-16, 13:44
Medlem
Dofternas avatar
Hur var det nu med den här mannen, hade han inte barn och fru? Om så, borde inte frun märka om Mossad klampade in?
Citera
2017-12-16, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParfotaKreatur
Du spekulerar själv vilt. Utför till och med en tafflig psykoanalys på familjen.. Vad ger dig ensamrätt att spekulera kring orsaken till hans bortgång? Att tillskriva människor känslor får somliga nissar att framstå som lite tappade...
Jag spekulerade inte. Ville bara säga att det inte är så väldigt ovanligt att även yngre personer dör av att hjärtat stannar. Vad hans familj beträffar så kollade jag bara Ratsit och såg att hade en sambo. Jag inte heller gjort någon psykoanalys på familjen som jag inte känner utan antar bara att de är ledsna för att han är död.
Citera
2017-12-16, 13:46
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Så sant, spekulerar bara.
Fast mina spekulationer har ändå lite bäring till skillnad mot andras helt vilda. Det var nämligen någon som jag tyckte verkade sansad som skrev i tråden att han dog preliminärt av hjärtstillestånd, detta preliminära var kanske från ambulanspersonalen?
Låter vettigt, hjärtat gav upp.
Om dina spekulationer har lite bäring kan kanske diskuteras...
Hur dör man preliminärt?
(Synonymer till preliminär. förberedande, inledande, tillfällig, temporär, provisorisk, osäker)
Du spekulerar i att han dog provisoriskt av hjärtstillestånd då?
Snälla gör oss den tjänsten att be din gode man att läsa dina inlägg innan du postar igen.
Citera
2017-12-16, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 227
Ja, vi vet ju egentligen bara vad segrarna sagt om Nazi-Tyskland! Så på det sättet har du flera poäng!
Men jag tycker att det är en stor komik att denna Robert Aschberg år efter år ksn bete sig exakt som de allra värsta karikatyrer över en fet äcklig rasist- och fascist-apa i 3:e Rikets tjänst.
SAMTIDIGT som han säger sig jaga "Nazister", vilket i hans sjuka värld är lika med precis alla med civilkurage och förmåga att undersöka och ta reds på.
Ytterligare komik att familjen blivit rika på stöldgods från mördade ryssar. Något ytterst snarlikt med jävuls-jämförelserna med de som övertog tillgångar till judar i 3:e Rikets dagar.
Han är egentligen en ren spegelbild av de allra värsta Nazisterna på 1930-40-talet, samtidigt som han är jude.
Får nu se om polis och läkare lägger sig platt som en pannkaka för Vänsterns Nazi-liknande hotelser?
Förmodligen gör de det, de fega o korrupta svinen!

Dubbelheten du beskriver är en gammal beprövad strategi i deras rörelse. Anklaga motståndaren för att göra det som de själva gör...

Nja.. Han utgör ett fasansfull karikatyrportrett av Hollywoods version av någon dödsknarkarnazist. Någon slags objektiv bild att jämföra med finns inte förutom hos dem själva. De projicerar... Vår regims media framställer sina motståndare som monster då som nu...
Citera
2017-12-16, 13:48
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Finns gifter som gör att hjärtat inte pallar med. Låter osannorlikt i sverige men ryssarna har väl förgiftat folk tidigare så nån kanske blivit inspirerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in