Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Nej, det är det inte. Läkaren är bara skyldig att kontakta polisen om denne har anledning att tro att sjukdom inte har orsakat dödsfallet.
Citat:
Till Polismyndighetens uppgifter hör att utreda onaturliga och misstänkt
onaturliga dödsfall i syfte att bl.a. upptäcka eller utesluta brott. Sådana
dödsfall har ofta orsakats av yttre påverkan, exempelvis genom skada eller
forgiftning.
Vilket det slarvas med enligt denna artikel.

Citat:
Varje år inträffar ca 90 000 dödsfall i Sverige, varav ca 5 000 är »onaturliga«, dvs till följd av yttre påverkan [1]. Det åligger läkare att konstatera dödsfall och att utfärda dödsbevis och dödsorsaksintyg [2]. Hur konstaterandet av dödsfall ska gå till och vilka dödsfall som ska anmälas till polis framgår av en rad författningar [2-6]. Trots detta uppstår ofta fel vid läkares dödsfallshandläggning, t ex att onaturliga dödsfall inte anmäls till polis och att dödsbevis och dödsorsaksintyg ifylls felaktigt (se originalstudie i detta nummer).
http://www.lakartidningen.se/Klinik-...g-av-dodsfall/

Om det finns en sjukdomshistoria att han hade ett dåligt hjärta är det naturligtvis rimligt och helt korrekt att fastställa dödsorsaken som total hjärtinfarkt. Om inte så ska han obduceras två gånger.
Citera
2017-12-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParfotaKreatur
Håller med om att en naturlig död i tidig ålder är osannolikt. Dessutom är sannolikheten för en onaturlig död högre om man trampar mäktiga kommunister på tårna...

Vet inte om jämförelser med andra regimer och då i synnerhet tredje riket med den mest mytomspunna förvanskade historieskrivningen är särskilt meningsfull..

Vi lever i en kontinuitet av historien och vår regim är utformad av sådant patrask som Hess, Marx, Trotskij, Lenin och Frankfurtskolan med mera. Retorik från dessa används konstant. Har mycket ofta varit förknippat med politiska mord och mord i allmänhet... När regimens makt hotas är frånvaron av våld ytterst osannolikt.

Ja, vi vet ju egentligen bara vad segrarna sagt om Nazi-Tyskland! Så på det sättet har du flera poäng!
Men jag tycker att det är en stor komik att denna Robert Aschberg år efter år ksn bete sig exakt som de allra värsta karikatyrer över en fet äcklig rasist- och fascist-apa i 3:e Rikets tjänst.
SAMTIDIGT som han säger sig jaga "Nazister", vilket i hans sjuka värld är lika med precis alla med civilkurage och förmåga att undersöka och ta reds på.
Ytterligare komik att familjen blivit rika på stöldgods från mördade ryssar. Något ytterst snarlikt med jävuls-jämförelserna med de som övertog tillgångar till judar i 3:e Rikets dagar.
Han är egentligen en ren spegelbild av de allra värsta Nazisterna på 1930-40-talet, samtidigt som han är jude.
Får nu se om polis och läkare lägger sig platt som en pannkaka för Vänsterns Nazi-liknande hotelser?
Förmodligen gör de det, de fega o korrupta svinen!
Citera
2017-12-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Som jag frågade tidigare i tråden, vilka spår tror du man hittar om ren koldioxid eller kvävgas användes, även om hela lägenheten eller bilen fylltdes med det plus snabb utvädring efteråt?

Har för mig att det går att spåra koldioxid vid obduktion, saken är att koldioxid trycker bort syre OCH förgiftar, så det går att se.
Kvävgas går även det att spåra genom kvävehalten i blodet.

Att sådant inte går att se är en ren myt.
Citera
2017-12-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advers
Mycket tråkigt, men inte förvånande. Bechir hade en fungerande moralkompass och saknade spärrar i sin bärsärkagång mot etablissemanget. Han var en riktig journalist och systemkritiker, till skillnad från alla självutnämnda #metoo-revolutionärer. Alltså inte konstigt om någon ville ta kål på honom, eftersom han avslöjade det parasit-befrämjande "goda" samhället.

Givetvis kan det vara så att Aschberg och vänstern i vidare bemärkelse mördade Rabani, men jag utesluter inte heller en naturlig dödsorsak.

Extroverta media-personligheter utsätts för mycket stress, iom att de fläker ut sig till tusentals människor 24/7. I Rabanis fall, eftersom han var i öppet krig mot ondskan själv, så måste stressfaktorn varit tämligen hög. Jag fick intrycket att han var hyperaktiv, och i längden är det påfrestande att exponera sig som han gjorde. Om han dessutom hade hjärtfel, är det inte konstigt om det brast i detta kritiska läge. Helt enkelt utbränd och överarbetad.

Hur som helst var han en modig man och en hjälte. Om han inte var associerad med vänsterextrema nordiska motståndsrörelsen, så kunde han nått ut till en större publik, men samtidigt icke förvånande då han trots allt var palestinier, och förmodligen innerst inne drevs av utpräglad anti-semitism.

Nej,det var han inte alls!
LÄS (länken nere) intervju med honom.Mycket värtläst!
Han var en otroligt klok kille och mycket begåvad.Sååå tråkigt😢

https://lassewilhelmson.wordpress.co...se-wilhelmson/
Citera
2017-12-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Snälla lägg ihop 2 och 2 någon gång då!

Nazisterna blev inte rika på att döda judar. De blev rika på att göra sig fri från de judiska bankerna.

När Hitler står och gapar om judar så pratar han om exakt den typ av personer som Aschberg är. De hade fullständigt demoraliserat Tyskland under 20-talet till samma nivå som vi befinner oss i Sverige idag.

Detta borde väl vara uppenbart för de flesta som kan tänka själva vid det här laget.

/Johan

Rätt ska vara rätt!
Fri från judiska bankirer som sänkte Tyskland in i massarbetslöshet och utbredd svält. Ja, det gjorde han!
Men av de judar som sen dog en hemskt död, så hade en obefintlig minoritet något med det att göra!
Kanske ska tillägga att det i huvudsak var judar bakom massmorden i Ryssland efter Revolutionen.
Men samma sak där de flesta judar i Ryssland hade inget med det att göra.
Uppenbarligen hör familjen Aschberg till de allra värsta svinen som gjorde affärer med mördade Ryssars tillhörigheter.
Citera
2017-12-16, 13:04
Medlem
Observerads avatar
Oj, här snackar vi timing! Inte kan Aschberg ligga baom detta inte!
Citera
2017-12-16, 13:07
Bannlyst
Vem blir näste man att våga göra hemma hos reportage hos Aschbergs?
Aschbergs nya smeknamn borde bli ”The Ring”, besök Aschberg, en vecka senare är du död
Citera
2017-12-16, 13:08
Medlem
Jag visste inte att den här personen var "en kändis". Jag hade aldrig hört talas om honom innan läste tråden. Det är alltid väldigt sorgligt när en ung människa helt oväntat dör i sömnen. Kanske hade han tränat för mycket och ignorerat att han hade en pågående infektion i kroppen eller kanske hade hade ett medfött hjärtfel eller svaghet som inte upptäcktes i det landet där han föddes men som utan att ge av sig symtom ändå fanns där som en tickande bomb. Enligt Ratsit hade han en sambo och kanske hade han även barn. Mina tankar går nu till dem. Era konspirationsteorier om en gasattack, förgiftning etc är bara så ovärdiga och kränker hans sörjande anhöriga. Så lägg av!
Senast redigerad av nantale 2017-12-16 kl. 13:10.
Citera
2017-12-16, 13:11
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
E N P Å M I L J O N E N .

Inte alls. Av personer under 35 dör 3-5 stycken på 100 000 invånare i plötsligt hjärtstopp varje år. I Sverige betyder det ca 350-450 personer. Ovanligt ja, men knappast 1 på miljonen.
Orsak till hjärtstopp kan vara åderförkalkning (oftast hos äldre) men även hjärtsjukdom/medfödda fel som inte upptäckts. Finns många exempel på till synes fullt friska människor drabbats av plötsligt hjärtstopp. Bland annat inom sporten, orientering och fotboll som exempel.

Om han sedan tog droger så kan även det vara en orsak.
Citera
2017-12-16, 13:14
Medlem
Jag fick för mig att han avled i sitt hem, men enligt videon "Till minne av vår hjälte och frände Bechir Rabani" på YT ska han ha avlidit i Båstad. Någon som kan bekräfta detta?
https://www.youtube.com/watch?v=IsndyETGpOQ
(34:50 ringer "Johan" från Granskning Sverige till polisen)
Citera
2017-12-16, 13:15
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Jag fick för mig att han avled i sitt hem, men enligt videon "Till minne av vår hjälte och frände Bechir Rabani" på YT ska han ha avlidit i Båstad. Någon som kan bekräfta detta?
https://www.youtube.com/watch?v=IsndyETGpOQ
(34:50 ringer "Johan" från Granskning Sverige till polisen)

Fultjack med andra ord.
Citera
2017-12-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp
Fultjack med andra ord.

Källa på det?
Nej, det har du inte, för du kände inte honom, du sitter och gissar och gör dig själv till åtlöje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in