Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-12-16, 20:34
Medlem
426Hemis avatar
Dreamhost forum på svenska,dom har iptv,comhem och satellit

https://www.dreamhost.me/forum/
2017-12-16, 20:36
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Det går, men det är otroligt krångligt.

Okej tack för svar!

Eftersom vi bara kommer kolla på TV kanalerna i vardagsrummet på en och samma TV, är siptv-appen man kan installera direkt på TVn då en bra lösning istället?

Har redan PS4 och massa annat, så slipper helst massa nya apparater som drar ström och tar plats

Mvh // BB
2017-12-16, 21:10
Medlem
testat iptvking några timmar och det som är intressant för mig, amerikanska kanaler för football och annan sport, laggar.. någon leverantör som är bra på US kanaler?
2017-12-16, 21:14
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atero
testat iptvking några timmar och det som är intressant för mig, amerikanska kanaler för football och annan sport, laggar.. någon leverantör som är bra på US kanaler?

Comhem sänder mycket US sport på TV3 sport HD utan lagg,men tyvärr bara en kanal
2017-12-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Okej tack för svar!

Eftersom vi bara kommer kolla på TV kanalerna i vardagsrummet på en och samma TV, är siptv-appen man kan installera direkt på TVn då en bra lösning istället?

Har redan PS4 och massa annat, så slipper helst massa nya apparater som drar ström och tar plats

Mvh // BB

Det går och är otroligt lätt på android.
Ladda bara hem appen iptv extreme, fyll i din m3u lista och epg and youre good to go.
2017-12-16, 21:50
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Meddelande som jag blivit ombedd att vidarebefordra av ägarna av Camdserver.
Jag citerar....

"Those using m3u or bouquet files should update the account files/links again, otherwise you would have performance issues. To do this, simply use the file links or Enigma 2 scripts given to you upon your payment to make it up to date."
Best Regards // Camdserver
2017-12-16, 22:02
Medlem
426Hemis avatar
Om man summerar iptv hur stor risk det är för lagg så är det
Internet via iptv är det stor risk för lagg för tvkanaler
Comhem via cardsharing är det liten risk för lagg för tvkanaler
Satellit via cardsharing är det liten risk för lagg för tvkanaler
2017-12-17, 00:02
Medlem
Om man ska köpa en box till tv vilken ska man köpa och av vem kör rapidiptv nu.
2017-12-17, 00:09
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
Beror på vad du vill göra med den bara för tv kanaler så kör på en MAG 254 eller en Tvip Satvision är en bra sida.
2017-12-17, 00:13
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
Jag tror att det är många här i tråden som kör Mag, själv så är jag Androidnörd så jag kör en Beelink (Android), gillar man iPhone eller andra Äppel-grejer så kör på Äppel-Tv'n.
2017-12-17, 00:17
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Jag tror att det är många här i tråden som kör Mag, själv så är jag Androidnörd så jag kör en Beelink (Android), gillar man iPhone eller andra Äppel-grejer så kör på Äppel-Tv'n.
Jag kör tvip´s box som är linux-baserat. Tycker det är mindre problem med linux än android. Men det är bara min egna uppfattning.
2017-12-17, 00:26
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Jag kör tvip´s box som är linux-baserat. Tycker det är mindre problem med linux än android. Men det är bara min egna uppfattning.
Ja smaken är som baken, delad.
Själv så älskar jag Androiden, jag fixar, rootar och moddar med mina lurar samt IPTV-dosan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in