Citat:
Ursprungligen postat av
sinewave
Så hittills har alltså ingen en bra förklaring till varför han fick hjärtattack.
Om man istället vill ha lite faktisk data kommer här en sammanställning från Socialstyrelsen:
http://www.socialstyrelsen.se/Lists/...2017-10-23.pdf
I dokumentet kan man bl a läsa:
Om vi tittar på Excel-dokumentet som finns och som utgör underlaget kan vi också se att det under hela 2016 var totalt 3 personer i åldersgruppen 30-33 av 6 280 som dog av akut hjärtinfarkt. En skillnad på 209 233%. Det förefaller alltså extraordinärt osannolikt att dö av hjärtinfarkt vid 33 års ålder.
Källa (tabell 6):
http://www.socialstyrelsen.se/SiteCo...3-tabeller.xls
Så de som i tråden försöker lägga fram hjärtinfarkt som något helt normalt för en person på 33 år verkar inte riktigt ha statistiken på sin sida.
Statistik, publ. 2017:
http://www.socialstyrelsen.se/publik...017/2017-10-23
Jag tror det ligger på en annan bog. Man försöker förvilla, håna, förminska, obetydliggöra Bechir och dennes gärningar. Någon högg till med att 3-500 under 35 år dör i hjärtattack i Sverige varje år.
Det är osannolikt att man dör i hjärtattack vid 33 års ålder. Tar man hänsyn till de i det här fallet tillsynes icke befintliga riskfaktorerna på hjärtattack vid den åldern och tar med i beräkningen vad han jobbade med, vad han aviserade att publicera dagen efter och vilka krafter han utmanade så är det mer eller mindre uteslutet att hans död var naturlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersHellSeger
Rabani var en bra och rättfärdig person som stod på svenska folkets sida mot (((systemet))).
Det betyder att han blev en fiende till JUDE-makten som styr Sverige och i princip hela världen. Som palestinier var han mycket medveten om hur JUDE-makten fungerar och med vilken grymhet och ondska den verkar.
Nu vid tillfället för sin död höll Rabani på med att för omvärlden berätta om hur det JUDE-styrda och JUDE-finansierade EXPO arbetar. I samband med det granskar han också JUDEN Robert Aschberg, en av de ledande personerna inom EXPO.
Detta kriminella Soros-finansierade EXPO som också stöds ivrigt av den (((svenska))) staten.
En frisk man på 33 år dör inte av hjärtinfarkt. Han har blivit röjd ur vägen av (((systemet))) därför att han satt på heta potatisar och var en nagel i ögat på de mäktiga och styrande.
Bechir Rabani var en sann och bra människa.
Kampen går vidare...
Hell seger!
Citera
Han blev varnad av säk att vara försiktig enligt tidigare uppgifter. Samma kväll som han besökt Aschberg stängs alla hans FB-konton ner, något som aldrig hänt tidigare.
Frågan är vad han hade hittat på RA och tänkte publicera.
Citat:
Ursprungligen postat av
sjelvefan
Vad/vem är egentligen källan till just hjärtattack? För varken Megafonerna, hans familj eller polisen har väl gått ut med någon dödsorsak?
Det ryktet/påståendet verkar ha uppstått på annat sätt (liksom alla andra rykten), men kommer det från någon som faktiskt kan veta? Jag utesluter dock inget, men för mig låter då ingenting bekräftat åt något håll.
”...Vi vet i nuläget inte orsakerna bakom dödsfallet och ryktesspridningen är stor så tills vidare information finns kan vi endast skänka våra tankar och kondoleanser till Bechirs familj och anhöriga i denna svåra tid.”
”Här kommer en hälsning till alla från Bechirs familj. Vi på Megafonerna uppmanar er alla att följa och respektera familjens önskan i denna svåra stund.
Hej! Bechir är min bror. Jag förstår att min brors död har fött många tankar och känslor. Vi har tyvärr inga svar just nu. Många i min familj följer Megafonerna och det arbete som han gjort , Jag vill därför be er respektera vår sorg. Varje gång någon nämner tankar kring mord eller andra teorier så påverkar det oss något enormt. Tack!”
Att familjen känner så har jag all förståelse för. Jag menar att spekulationerna om vad som hänt vare sig skändar BR eller dennes familj. Tvärtom, vi försöker ge BR upprättelse. Vi vet ju inte vilka hot familjen utsatts för eller riskerar utsättas för. De ska inte behöva ta kampen och allra minst ensamma.
Citat:
Ursprungligen postat av
CoopCola
Men snälla, om det nu är judar eller vad du nu tror som ligger bakom, så spelar det ingen som helst roll hur mycket folk "kräver" en viss obduktion. Om det är galna judar och Aschberg bakom så kommer det aldrig att klaras upp, hur mycket ni än försöker.
Skjut Robert om ni vill ha förändring, inget annat kommer fungera. "De" är mäktigare än så.
Han är bara en i mängden precis som åtskilliga andra på dessa nivåer är. Det krävs något mer organiserat och systematiskt för att det ska bli en förändring.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalleochchokladfabriken
Vilket har konstaterats tidigare, nämligen dels att en frisk man i 30-års åldern har nästintill minimala risker att dö utav hjärtarytmi. Att det sammanfaller med en nyligen hembesökt och förbannad herr och fru aschberg, varningar från polisens underrättelsetjänst/Säpo, är det bekräftat? Sen att bechir hade ett nytt scoop att avslöja. Väldigt många olika konstiga sammanträffningar.
Om vi bara ser till att bechir påstås ha dött av hjärtfel, det kan hända, han kanske har andra familjemedlemmar med samma problem, men då borde han ha levt ett sunt leverne och fått medicin för det.
Sen adderar vi det med ovanstående, och vi alla vet vad aschberg/media/dagens regim är kapabla till.
Inte första gången heller.
Cats Falck lyckas med att köra ned i vattnet med kollega vid stadsgårdskajen, en kollega som hon skulle göra ett reportage om svensk vapenförsäljning, som vi alla känner till vid det här laget.
Carl Algernon, officern som plötsligt bestämmer sig för att hoppa framför ett sl-tåg mitt på tc. Officerare är människor som alla oss andra, men att Algernon skulle hoppa framför ett pendeltåg känns inte så gentlemannamässigt. Även han var väll inblandad i samma affär som Falck och hennes kollega.
I relativ närtid dog väll en hög officer inom ksi, även där försökte man skylla på självmord/drunkning, och i samma veva så tar en skydsvakt på Rosenbad upp sitt tjänstevapen och avrättar sig själv. Genom att skjuta sig i magen....
Är man inte en konspirationsteoretiker sen tidigare, så blir man lätt det utav alla händelser.
Det kan ioförsig vara ett mål i sig, att få svenskar dessulionerade och varken veta ut eller in.
Glöm inte SÄPO-chefens osannolika hjärtinfarkt 2007 eller Palme, Lindh osv. Personligen tror jag man kan räkna in Hammarskjöld, Gustav Adolf, Kreuger också. Finns säkert åtskilliga fler.
https://www.expressen.se/nyheter/sap...ar-i-toppform/
Citat:
Säpochefen Klas Bergenstrand, 61, var i topptrim. Därför kom hans mystiska död som en chock.
Hustrun Christina berättar i Expressen om makens goda hälsa.
- Han var sportig. Han åkte skidor och han cyklade till och från jobbet.
"Han var i oerhört god form"
Klas Bergenstrand var ytterst ansvarig för Säkerhetspolisen - och rikets säkerhet. Han var också en idrotts- och renlevnadsman. Han tyckte om att hålla igång kroppen - ändå var det en plötslig hjärtsjukdom som blev hans död. Om Klas Bergenstrand som kollega, säger Jakob Larsson: - Klas Bergenstrand var oerhört energisk och i oerhört god form.
Hustrun bekräftar att hennes man var i mycket god fysisk form och tränade regelbundet: - Han var sportig, berättar hon.
Cyklade till jobbet
Trots att Klas Bergenstrands namn ofta figurerade på nazistiska webbsidor fortsatte han envist att cykla till och från jobbet. - Han cyklade mycket innan vi flyttade från Täby. Och han åkte mycket skidor, berättar hustrun. Klas Bergenstrand brann för att hålla sig i trim. Fyra veckor varje vinter ägnade han åt längdåkning.
Vandrade i Alperna
På somrarna tog han minst tre veckor ledigt för att segla eller vandra i Alperna.