Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 22:57
Medlem
Muhammadjudes avatar
ok nu vet jag men det kommer inte komma ut saker från i veckan, och så är det jul.

nu tror jag inte att Aschberg har dödat honom Ashberg är helt enkelt för rik och fet för att ens våga tipsa någon om att göra det då han kan åka dit. skipppa ashberg här snackar vi om människor som är all in.
men perfekt tidpunkt är det för obduktion lär inte ske förrän efter jul och ja..

vi kommer aldrig få veta
Citera
2017-12-17, 23:03
Medlem
praeles avatar
Bechir dog troligtvis naturligt. Lyssnade på Radio Nordfront idag och i chatten där länkade någon till följande inlägg där Bechir skriver att hans pappa har hjärtproblem och åker in och ut från sjukhuset:

(FB) Bechir Rabani gör hembesök hos Diamant Salihu och Thomas Mattsson efter uthängningen

Citera
2017-12-17, 23:06
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Bechir dog troligtvis naturligt. Lyssnade på Radio Nordfront idag och i chatten där länkade någon till följande inlägg där Bechir skriver att hans pappa har hjärtproblem och åker in och ut från sjukhuset:

(FB) Bechir Rabani gör hembesök hos Diamant Salihu och Thomas Mattsson efter uthängningen

Vad fan har en gammal mans hjärtproblem med en ung frisk att göra.. gör om gör rätt din idiot
Citera
2017-12-17, 23:06
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Vad fan har en gammal mans hjärtproblem med en ung frisk att göra.. gör om gör rätt din idiot
Det kan såklart vara genetiskt.
Citera
2017-12-17, 23:10
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:

Bra gräv. Är väl inte alltför ovanligt att hjärtproblem är ärftliga. Fast för konspirationsdårarna är det så klart bara ett bevis för att "judarna hade läst att han hade hjärtproblem i familjen och därför valde de diskret förgiftning för att mörda honom".
Citera
2017-12-17, 23:10
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:

spelar ingen roll
Citera
2017-12-17, 23:12
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Visst, men föräldrar med hjärtproblem är trots allt ganska vanligt. Vad som däremot är mycket ovanligt är att deras barn dör i förtid samtidigt som de konfronterar och hotas av aggressiva maktmänniskor.
Citera
2017-12-17, 23:13
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
spelar ingen roll

Klart som fan att det gör. Fungerar din hjärna överhuvudtaget?
Citera
2017-12-17, 23:14
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Visst, men föräldrar med hjärtproblem trots allt ganska vanligt. Vad som däremot är mycket ovanligt är att deras barn dör i förtid samtidigt som de konfronterar och hotas av maktmänniskor.

precis personen som postade det bevisar genom att posta att han är en idiot, hur ofta har inte äldre människor problem med allt möjligt och speciellt hjärtat.
men att gå från detta till att säga att det bevisar att en ung och vältränad frisk man ska dö av det i 30 års åldern är ju det dummaste jag läst här idag. Farsan dog för fan inte ens av det och han är låt säga dubbelt så gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gällane aschberg vill jag påpeka att jag inte tror han är involverad. hoppas ingen skadar honom
Citera
2017-12-17, 23:18
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Visst, men föräldrar med hjärtproblem är trots allt ganska vanligt. Vad som däremot är mycket ovanligt är att deras barn dör i förtid samtidigt som de konfronterar och hotas av maktmänniskor.

Det här resonemanget ser jag återkomma om och om igen. Du förstår väl att sannolikheten att drabbas av hjärtinfarkt som ung, hur liten den än må vara, inte blir mindre av att man samtidigt granskar makten?
Att man granskar makten kanske kan anses öka sannolikheten för andra förklaringar, och det kan man ju såklart argumentera för, men som sagt, att han granskade Aschberg minskar inte på något sätt risken att drabbas av hjärtinfarkt. Den är lika stor/liten som den hade varit om han inte ägnat sig åt det han gjorde.
Citera
2017-12-17, 23:18
Medlem
praeles avatar
Citat:
Visst, men föräldrar med hjärtproblem är trots allt ganska vanligt. Vad som däremot är mycket ovanligt är att deras barn dör i förtid samtidigt som de konfronterar och hotas av aggressiva maktmänniskor.
Jag vet inte hur pass vanligt det är med ärftliga hjärtsjukdomar osv och man spekulera i alla evighet om och vilka motiv som skulle kunna finnas om han nu blev mördad.

Jag undrar: Av alla dissidenter, varför just Bechir? Hans video om Aschberg är egentligen inga nyheter.
Jag tror också många överskattar hans uppföljande klipp som han skulle släppa, han skrev att det skulle komma "en update" Låter inte direkt som något gigantiskt avslöjande.
Citera
2017-12-17, 23:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
precis personen som postade det bevisar genom att posta att han är en idiot, hur ofta har inte äldre människor problem med allt möjligt och speciellt hjärtat.
men att gå från detta till att säga att det bevisar att en ung och vältränad frisk man ska dö av det i 30 års åldern är ju det dummaste jag läst här idag. Farsan dog för fan inte ens av det och han är låt säga dubbelt så gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gällane aschberg vill jag påpeka att jag inte tror han är involverad. hoppas ingen skadar honom

Det räcker med att han föddes med en defect på hjärtat som man inte upptäckte tidigare, sedan så är det inte omöjligt att man kan få knas med hjärtat även i ung ålder speciellt om man överanstränger kroppen eller dricker/äter saker som kan påverka hjärtat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in