Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-18, 11:18
Medlem
Bechir rabani? Var det den där pundarblatten som kasta sten i Göteborg? Aja, en mindre bolanasse i Sverige gör la inget. Tvivlar på att han blev mördad men om han blev det, kudos till den som gjorde det....
Citera
2017-12-18, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det här klippet går just nu på Facebook. En sammankomst för dissidenter för några dagar sedan. Förmodligen i Göteborg. Känner igen Ingrid Carlqvist och vad som ser ut som Arga Blatten. Rabani är med och det puffas för Aschberggate. Rabani skojar om begravning. Han anade inte hur rätt han har....

Inget bevis på mord, men visst känns sammanträffandena väl många?
https://m.facebook.com/story.php?sto...&id=1443020610

Det är inte Arga Blatten, det är "Conrad" som är med i duon Ingrid Conrad på youtube.
https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw
Citera
2017-12-18, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfnatt
Bechir rabani? Var det den där pundarblatten som kasta sten i Göteborg? Aja, en mindre bolanasse i Sverige gör la inget. Tvivlar på att han blev mördad men om han blev det, kudos till den som gjorde det....

Suck... han infiltrerade AFA under NMR-demonstrationen, för att visa hur det gick till.. Han kastade inte någon sten ö.h.t. Lär er lite innan ni far med osanning...

https://www.youtube.com/watch?v=BAJy9MKUzDE
Citera
2017-12-18, 11:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Dude, du missade några avgörande detaljer. Du jämställer mediejuden Robert Aschberg med större delen av den svenska högern. Större delen av svenska högern är inte betalda journalister som går hem oanmält till privarpersoner och tycker att de ska svara på frågor om politiska åsikter och bli uthängda på det sätt Aschberg bevisligen gör.

Ah, så när högern går hem till folk och kräver svar på frågor för att sedan kunna hänga ut dem på nätet som skutrkar oavsett vad deras svar på frågorna är, så är det "samhällstjänst", men när SVT eller Aschberg gör det så är det "högförräderi"? Har jag massuppfittat dig rätt nu?
Citera
2017-12-18, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Vad skulle han lägga ut för någon om Aschberg? Bechir kan ju inte vara den enda i världen med informationen så någon annan kan väl lägga ut det, kan man tycka.
Ingen annan vågar såklart, för att då kanske man börjar gå på anabola och får en hjärtinfarkt.
Citera
2017-12-18, 11:22
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Kompis
Ser att de avlönade fortfarande hårdbevakar tråden, gött att se faktiskt.
Det är då man vet att de börjar bli rädda/panikslagna, de små råttorna.

Den där CIA pistolen som fryser giftpilar har jag sätt ett bra tag, finns ju videor på när den pistolen visas upp i en domstol eller va de nu är.
Om det fanns sånna grejjer på 70/80 talet, varför skulle de inte finnas bättre grejjer nu?
Har utvecklingen gått bakåt på detta området?, om så varför?
Ja, här på ZOG-kontoret har vi stabsläge och har sen i torsdags upplåtit ett konferensrum till Mossad där de kan få spåna fritt på hur vi ska täcka över der här, om vi ska intensifiera chemtrails-ansträngningarna eller om det blir vaccin eller ökade mängder fluor i tandkrämerna den här gången för att få vårt sheeple att slagga vidare. Men just jag jobbar hemifrån idag, mina närmsta chefer Aschberg och Mathias Wåg har kommenderat flashback duty och det kan man lika gärna göra från soffan.

Hoppas på en fet bonus på julfesten sen och få skaka hand med Överhäxmästare Soros.
Citera
2017-12-18, 11:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag ser inga bilder på den länken.
Lust att ta fram en direktlänk till något av inläggen som visar bilder?
Det finns ingen direktlänk. Klicka på "DISCUSSION" längst ner i länken.
Citera
2017-12-18, 11:25
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Utveckla gärna vad som är fel.
Även om mycket kanske går att hitta i teorin så kommer det mesta inte hittas i praktiken. Du får gärna specificera vilka metoder de skulle tillämpa för att hitta vilket gift eller kemikalie som helst om de vet inte på förhand vet vad de ska leta efter.

Om någon har druckit en liter metanol eller cyanid som kommer det avslöjas. Exotiska och konstiga substanser i små kvantiteter kommer förmodligen inte hittas.
Citera
2017-12-18, 11:30
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Det är inte Arga Blatten, det är "Conrad" som är med i duon Ingrid Conrad på youtube.
https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw

Från I&C kan man också urskönja att han knappast var deppig eller något sådant:

Citat:
Jag hade turen kan man säga att prata senast med Bechir igår kväll, han lät glad. Han skulle komma med det nya scoopet om Robert Aschberg. Eventuellt skulle han släppa det idag, exakt just nu 18:15 skulle han vara med.
Citera
2017-12-18, 11:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det finns ingen direktlänk. Klicka på "DISCUSSION" längst ner i länken.

Det finns visst direktlänkar. En annan postare i tråden länkade till ett sådant, och där fanns en mycket mycket fin bild på sammankomsten. Så fin att den borde läggas till i TS.

Jag tror att problemet med Din länk var att det var en mobillänk, men eftersom jag sitter med web-browser så uppstod kompatibilitetsproblem. Den länk som jag fick av den andra användaren var en Vanlig facebooklänk och som fungerade utmärkt på min dator.
Senast redigerad av Trolltestet 2017-12-18 kl. 11:34.
Citera
2017-12-18, 11:32
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Robert Aschberg måste vara involverad i detta.
😂😂😂
Citera
2017-12-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Även om mycket kanske går att hitta i teorin så kommer det mesta inte hittas i praktiken. Du får gärna specificera vilka metoder de skulle tillämpa för att hitta vilket gift eller kemikalie som helst om de vet inte på förhand vet vad de ska leta efter.

Om någon har druckit en liter metanol eller cyanid som kommer det avslöjas. Exotiska och konstiga substanser i små kvantiteter kommer förmodligen inte hittas.

Jag har aldrig påstått att de alltid kommer hitta allting, bara att allting går att hitta. Hur ett gift skadat kroppen och hur det dödat personen gör ju att man kan begränsa sökningarna rejält. Ser man att något orsakat inre blödningar i organen så hoppar man ju givetvis direkt till sånt som orsakar inre blödningar och så vidare.

Du behöver ju inte heller veta exakt vad någon blivit förgiftad av för att kunna dra slutsatsen att någon blivit förgiftad. Om du har ett oförklarligt dödsfall där offret har specifika symptom som inte kan förklaras med någon synlig sjukdom eller organskada så kan man givetvis dra slutsatsen att personen blivit dödad på något annat sätt, till exempel gift.

Poängen här är att det är, mig veterligen, i stort sett omöjligt att förgifta någon utan att det går att upptäcka på ett eller annat sätt. Antingen genom att spåra själva giftet, eller genom att personen dött av sådana orsaker att alla andra dödsorsaker kan uteslutas.

Det är således inte möjligt att förgifta någon och få det att med 100% säkerhet se ut som naturlig död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in