2017-12-28, 09:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Jo, det är det minsta man kan göra som tack för allt jobb han lägger ner, samt för risken han tar.
Själv skulle jag aldrig vilja riskera att få en full och kåt Virtanen efter mig.
Ja men eller hur. Fast i det här fallet så är det väl AFA eller egentligen vilken som helst våldspolitisk gruppering som helst som ger sig på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Ja men nu är jag nyfiken och vill veta.
Det är jag också, jag vill också veta eftersom jag vill dricka öl, röka gräs och filosofera med honom. Men det han gör är så mycket viktigare så jag lägger ingen tid eller energi på att leta upp honom. Dessutom så respekterar jag hans integritet. Det borde du också göra.
Citera
2017-12-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ja men nu är jag nyfiken och vill veta.

Expo vill säkerligen också veta så att dom kan börja hota, svartmåla och trakassera. Frågan är varför du vill veta?
Citera
2017-12-28, 10:38
Medlem
Lydans avatar
Skvallra om hans åsikter och om vad han säger istället. Ett namn tycks inte särskilt viktigt, speciellt inte i dagens stasi-kultur.
Citera
2017-12-28, 11:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Skvallra om hans åsikter och om vad han säger istället. Ett namn tycks inte särskilt viktigt, speciellt inte i dagens stasi-kultur.
Förslagsvis i den här tråden: (FB) Video: "En arg blatte talar om invandring"
Citera
2017-12-28, 11:03
Han har ju konto här på Flashback men han får själv göra entré i tråden
Citera
2017-12-28, 11:10
Medlem
Jag tror att han lever på försörjningsstöd.
Citera
2017-12-28, 11:15
Medlem
Citat:
Vad heter han?

En lågoddsare är Muhammed - dom flesta muslimer heter så. och efternamnen hos bosnier är *xxx*ić.
Citera
2017-12-28, 11:15
Medlem
Enda jag "vet" om honom är att...
* Han har antaligen bekanta som är allt från vita nordbor till personer med muslimskt ursprung.
* Han går på ekonomiskt bistånd (försörjningsstöd?).
* Han gillar öl.
* Politiskt är han varken vänster eller höger, men är antagligen mer vänster än höger om man måste placera honom.

Det är åtminstone vad han "sagt" själv i sina videos. Med tanke på hur klimatet är idag, så tycker jag nog att han kan få ha sitt privatliv ifred (utöver det han själv sagt i videos). Förstår att han är orolig för konsekvenser om folk får reda på hans namn och bostadsort.
Citera
2017-12-28, 11:24
Medlem
Arga Blatten är ett av det bästa som hänt på nätet under senare år !! Om ni är så nyfikna på vår han bor så lyssna på språket/dialekten. Norrköping eller Finspång i Östergötland.
Citera
2017-12-28, 11:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Enda jag "vet" om honom är att...
* Han har antaligen bekanta som är allt från vita nordbor till personer med muslimskt ursprung.
* Han går på ekonomiskt bistånd (försörjningsstöd?).
* Han gillar öl.
* Politiskt är han varken vänster eller höger, men är antagligen mer vänster än höger om man måste placera honom.

Det är åtminstone vad han "sagt" själv i sina videos. Med tanke på hur klimatet är idag, så tycker jag nog att han kan få ha sitt privatliv ifred (utöver det han själv sagt i videos). Förstår att han är orolig för konsekvenser om folk får reda på hans namn och bostadsort.

Han har ju börjat halka ut mot höger den senaste tiden dock, exempelvis så har han okritiskt börjat småhylla Trump osv, tycker inte om att han har börjat slarva med källkritiken vilket även var något jag tog upp med honom på hans Facebooksida för ett bra tag sedan.

Kan säga att jag åtminstone har fått intrycket av att han har svårt för konstruktiv kritik (Det är något man får träna upp sig kring så det är inte direkt världens hemskaste sak)
Citera
2017-12-28, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han har ju börjat halka ut mot höger den senaste tiden dock, exempelvis så har han okritiskt börjat småhylla Trump osv, tycker inte om att han har börjat slarva med källkritiken vilket även var något jag tog upp med honom på hans Facebooksida för ett bra tag sedan.

Kan säga att jag åtminstone har fått intrycket av att han har svårt för konstruktiv kritik (Det är något man får träna upp sig kring så det är inte direkt världens hemskaste sak)

Tyvärr missat senaste tidens videos. Vet dock att yttrade en besvikelse på Trump en tid efter att han hade kommit till makten. Har du några exempel på hans "småhyllande" av Trump? Det är tråkigt om han börjar slarva ordentligt med källkritiken. Tyvärr är det många som är populära på internet, som har svårt för konstruktiv kritik. Tycker det väldigt är tråkigt.
Citera
2017-12-28, 11:33
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
En lågoddsare är Muhammed - dom flesta muslimer heter så. och efternamnen hos bosnier är *xxx*ić.

Nja, just bosniska muslimer (bosniaker) behöver inte ha typiskt muslimska namn.

Sen håller jag med om att man får respektera hans integritet. Och om hans önskan nu är att få vara privat, tycker jag det ska förbli så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in