Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suedibanani
Kanske lite orättvist att säga att Natalie liknar Jennifer Black . Jennifer Black är ungefär 30 år, hon har gestaltat fyra partier. Medans Natalie är cirka 20 år gammal, och vad jag kan finna finner jag ingen info om henne från något annat parti. Det är först på senare tid som SD blivit mer accepterat i Samhället. Tjejer i tonåren faller lätt för grupptryck och det är inte så konstigt att Natalie har en bakgrund inom dessa rörelser. Så farliga känns inte hennes artiklar heller för den delen. SD har dessutom en väldigt genomarbetad politik för djurskyddsfrågor. Som Natalie även lyft i sina debattartiklar.

Det är väl bra om hon vid 21 års ålder gått med och engagerat sig i SD. Rätt så ung ålder fortfarande. Men det känns som att många söker sig till partiet nu när det växt sig så stort och det finns många högavlönade poster att nå efter valet.

Det var även väldigt ohyfsat av henne att blocka Simon från att hälsa på Pavel. Det är Simons beslut om han vill hälsa på Pavel och inte hennes.

Nej hon ser inte ut som Jennifer black eller är i samma ålder. Men hon beter sig EXAKT som Jennifer black. Nataly är så PK att hon spricker och hoppar snart till medborgerlig samling.
Citera
2018-01-25, 04:42
Medlem
Natalie ”Nataly” och jag var goda vänner för ett tag sedan - Vilket jag numera inte förstår?

Om ni vill ha skvaller:

• Hon ljög om att ha varit förlovad med en kille i två år under gymnasiet när hon i själva verket endast var ihop med en snubbe (SSU) i sin parallellklass under 9 månader.
Efter den relationen var det torrt.

• Hon ljög om att ha gjort diverse operationer och berättade detaljerat att dessa utförts på grund av cancer. Enligt hennes mamma hade de operationerna hon beskrivit aldrig funnits.

• Hennes bror är väktare men enligt Natalie är han polis och bär pistol konstant.
(Väktare bär endast batong)

• Hon sa till alla att hon pluggade till läkare på KI på distans - Vilket inte erbjuds och därmed inte är möjligt.

• Det går rykten om att hon stulit från många i sin umgängeskrets. Allt från smink till kläder och även mobiltelefoner.

• Hon köper falska märkeskläder på nätet för att sälja dyrt och hävda att de är äkta.

• Hon påstår att hon jobbat som modell runt om i världen men det enda som finns att hitta är hennes egna portfolio med bilder tagna i en källare i Söderort.

• Hon säger att hon levet ett glamoröst liv, men pengar finns inte och hennes identitet är påhittad.
Citera
2018-01-25, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julemm
Natalie ”Nataly” och jag var goda vänner för ett tag sedan - Vilket jag numera inte förstår?

Om ni vill ha skvaller:

• Hon ljög om att ha varit förlovad med en kille i två år under gymnasiet när hon i själva verket endast var ihop med en snubbe (SSU) i sin parallellklass under 9 månader.

• Hon ljög om att ha gjort diverse operationer och berättade detaljerat att dessa utförts på grund av cancer. Enligt hennes mamma hade de operationerna hon beskrivit aldrig funnits.

• Hennes bror är väktare men enligt Natalie är han polis och bär pistol konstant.

• Hon sa till alla att hon pluggade till läkare på KI på distans - Vilket inte erbjuds och därmed inte är möjligt.

• Det går rykten om att hon stulit från många i sin umgängeskrets. Allt från smink till kläder och även mobiltelefoner.

• Hon köper falska märkeskläder på nätet för att sälja dyrt och hävda att de är äkta.

• Hon påstår att hon jobbat som modell runt om i världen men det enda som finns att hitta är hennes egna portfolio med bilder tagna i en källare i Söderort.

• Hon säger att hon levet ett glamoröst liv, men pengar finns inte och hennes identitet är påhittad.

Vad jag vet så umgås hon med flera inom SSU. Har hon själv varit medlem där? .
Citera
2018-01-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agentstudent55
Vad jag vet så umgås hon med flera inom SSU. Har hon själv varit medlem där? .

Både i SSU och MUF.
Citera
2018-01-25, 18:19
Medlem
Citat:

Om ni vill ha skvaller:

Juste! Angående hennes skönhetsoperationer har detta utförts:

- Fillers i läpparna
- Botox i pannan
- Fillers under ögonen
- Fillers över kindbenen
- Förstoring av brösten

Utöver det är ögonbrynen tatuerade och även en eyeliner är tatuerad.

Innan hon var öppen med bröstförstoringen hade hon tidigare opererat brösten men ljugit om det.

Angående hennes operation av näsan känns det väldigt sketchy då hon ”redan betalat för operationen á 60 000kr” samt att hennes läkare ”dog i en bilolycka samma dag som hon skulle opererats” och att hon ”nu måste vänta i ett halvår för att få en ny tid”.
Citera
2018-01-26, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suedibanani
Kanske lite orättvist att säga att Natalie liknar Jennifer Black . Jennifer Black är ungefär 30 år, hon har gestaltat fyra partier. Medans Natalie är cirka 20 år gammal, och vad jag kan finna finner jag ingen info om henne från något annat parti. Det är först på senare tid som SD blivit mer accepterat i Samhället. Tjejer i tonåren faller lätt för grupptryck och det är inte så konstigt att Natalie har en bakgrund inom dessa rörelser. Så farliga känns inte hennes artiklar heller för den delen. SD har dessutom en väldigt genomarbetad politik för djurskyddsfrågor. Som Natalie även lyft i sina debattartiklar.

Det är väl bra om hon vid 21 års ålder gått med och engagerat sig i SD. Rätt så ung ålder fortfarande. Men det känns som att många söker sig till partiet nu när det växt sig så stort och det finns många högavlönade poster att nå efter valet.

Det var även väldigt ohyfsat av henne att blocka Simon från att hälsa på Pavel. Det är Simons beslut om han vill hälsa på Pavel och inte hennes.

Liknelserna mellan henne och Black är ganska tydliga vid det här laget. Inte minst med Julemms vittnesmål. Jag har pratat med några 90 talister ifrån Söderort om henne. En av dom berätta att Natalie var helt skev, att hon aldrig hetat "Nataly", hon är "skitstörd". Natalies SSU kompis Ellen Tengström är rätt så skev hon med. Hörde att hon tom var medlem i SSU förut. Var det länge sedan? . Sen dom där jäkla perukerna är ett till signum. Så larvigt, så plastigt. Själv har jag bara det på halloween. Men å andra sidan ges nog människorna omkring "Wright" och "Black" möjlighet till att fira Halloween året om. Fyfan vilka skumma människor.
Citera
2018-01-26, 16:34
Medlem
Citat:
Natalies SSU kompis Ellen Tengström är rätt så skev hon med. Hörde att hon tom var medlem i SSU förut. Var det länge sedan?

Hon var med i SSU (aktivt) senast för 2 år sedan.
Sedan MUF endast någon månad därefter.
När hon talar med erkända feminister är det även tal om FI men om hon faktiskt varit med eller om hon ljuger är jag inte 100 på.
Citera
2018-01-27, 14:30
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:

Om ni vill ha skvaller:

Hon kallade sig även singer/songwriter på sin gamla twitter. Att hon tävlar i mma har jag inte heller lyckats bekräfta?
Citera
2018-01-27, 20:13
Medlem
Enligt natalys blogg så har hon köpt en lya i Paris.

En snabb ratsitsökning ger informationen att hon bor i det minst sagt oglamorösa området storvreten. Hemma hos mamma och pappa. Hur går detta ihop?
Citera
2018-01-27, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gavelpamov
Enligt natalys blogg så har hon köpt en lya i Paris.

En snabb ratsitsökning ger informationen att hon bor i det minst sagt oglamorösa området storvreten. Hemma hos mamma och pappa. Hur går detta ihop?

"jag bor på Kungsholmen men är folkbokförd i Tumba" har hon sagt svarat på frågan var hon bor. Det var lite märkligt svar. Vad tycker förresten den tidigare feministen Natalie om att hennes killes sambo är våldtäktsman och kvinnomisshandlare?
Citera
2018-01-30, 20:08
Medlem
Citat:
"jag bor på Kungsholmen men är folkbokförd i Tumba" har hon sagt svarat på frågan var hon bor. Det var lite märkligt svar. Vad tycker förresten den tidigare feministen Natalie om att hennes killes sambo är våldtäktsman och kvinnomisshandlare?

Citat:
1.Robert Stenkvist

2.Östen Granberg

3.Sebastian Lindqvist

4.Martin Inglot

5.Niklas Lekander

6.Nils Ahlin

7.Sergius Himmelving

8.Alexandra Tuvell

9.Anneli Anderssen

10.Johan Holmberg

11.Rasmus Henriksson

12.Lars Holmberg

13.Anne Rosensvärd

14.Kristofer Szubzda

15.Inger Tuvell

16.Stefan Anderssen

17.Maroun Assaly

18.Michael Lejon

19.Lana Issakainen

20.Nataly Wright Fatouhiy

21.Christer Isaksson

22.Dana Platter

23.Margareta Isaksson

24.Benito Fonyodi

25.Endre Maté

26.Annkatrin Matar

27.Richard Degeräng

28.Carl-Gustaf Rosensvärd

Att hon satsar på en politisk karriär är nog svaret(plats #20). Lättare att bli politiker i Botkyrka än i Stockholm.

https://botkyrka.sd.se/sd-botkyrkas-...f-lista-valda/
Citera
2018-01-31, 19:00
Bannlyst
Sen när är Natalie halvbritt? Både mor oh far hennes verkar ha arabiskt klingande namn. Hennes svenska är väldigt skev också. Nyinvandrad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in