Citat:
Ursprungligen postat av
Mingla101
Jag kan tänka mig att det är många tankar och viljor som surrar i ditt huvud nu och det var ju inte alls så länge sedan du och ditt ex bröt upp.
Jag tror att det kan behöva gå lite mer tid, man kan behöva tid att smälta allt efter ett så pass långt förhållande..
Däremot behöver du ju inte ge upp den nya kvinnan du träffat, var bara ärlig med henne och du får väl se om hon blir kvar..
Tack för ditt svar!
Ja, det är hur många tankar som helst.
Det som bekymrar mig mest är exet. Hon har till och med sagt att hon är väldigt trött på att behöva starta om med nya förhållanden. Sedan nämnde hon att om jag skulle ångra mig, så skulle jag höra av mig. Men det är ju säkert lätt att säga så när man är väldigt sårad. Sedan vill man ju inte att det ska gå allt för lång tid heller. Jag menar, hon håller ju på att återhämta sig från mitt uppbrott. Känns inte schysst att komma långt senare när hon redan har gått vidare. Då är det ju bättre att gå tillbaka tidigare, så kanske hon till och med blir glad?
Jag har varit helt ärlig med den nya kvinnan, och som det känns nu, så är det mycket lättare att bryta upp med henne, eftersom jag inte har någon historia med henne. Samtidigt är hon otroligt spännande.