Konstigt att han finner sig i det. Han har kanske ftt visa sig naken fr lnge. Till 8-9 rcker tycker jag. Knde sjlv liksom mnga andra att det liksom frvntades att man skulle vara naken hemma ibland och att mamma skulle komma in i badrummet och det kndes bara kymigt, jag ville egentligen inte alls att det skulle vara s. Men vid 11 fick jag pltsligt nakenfrbud och det kndes faktiskt vldigt sknt och befriande! Den hr grabben har vant av sig att vara naturligt blyg.
Trden ligger i relationsAKUTEN o sonen r numer 25 r gammal. Knns det verkligen som ett akut mne s hr, nio r senare?
Det r s hr att jag 41 och min tjej 44 varit ihop i drygt 6 mnader, det vldigt mrkliga och det jag har vldigt svrt att inte reagera p r
att varje gng hennes son (16r) duschar s str hon utanfr (drren helt ppen) och pratar med honom?
Vid ett tillflle satt jag i kket och hon stod utanfr tills han va klar, d gr hon in och sger nt jag inte hr...sen sger hon "vad r det dr" d svarar han (det r min snopp)??????
Vid ett tillflle i somras var vi och solade alla tre, varp hon ger sin son en l som han stter mellan benen och sger till henne XXXXX kolla s gr han en onani rrelse p flaskan, det enda svaret hon ger honom r "skummar det snart"??
Nu i helgen s fick sonen feber, inget konstigt i det men efter han duschat s sa hon att han skulle lgga sig i hennes sng, dessutom helt naken??? Hon har vid ett par tillfllen ven kommenterat hur stor "snopp" han har?? Hon och jag hade vl i och fr sig ett "hyfsat" sexliv tills fr drygt en mnad sen men nu vill hon inte ens ta i mig. Hon t o m sitter p huk i duschen med brett srade ben och tvttar sig nr han r i badrummet, men hon vill inte visa sig naken fr mig?
Det hr tar s vldigt mycket p mig mentalt eftersom jag inte vet hur jag ska reagera?
Det lter jttemysko. Fr mig har din kvinna stora problem med normal grnsdragning,
Jag vet inte s mycket om incest och pedofili, men jag tycker att det du nmner stmmer in p sdant som anses som traumatisering av barnet.
Lgg benen p ryggen! Du vill inte riskera att bli frknippad med sdana sjuka grejer. I vrsta fall s kanske du sjlv blir stigmatiserad och utsttt, p grund av hur folk associerar.
Och oavsett om det du nmner bygger p incestusa tendenser, eller ngot annat:
Blir du inte sjlv jvligt cklad av det?
Knns det inte totalt fel att vara med en kvinna som verkar mer sexuellt nyfiken p sin egen son, n p dig?
Hade du tyckt att det hade varit normalt, om du sjlv hade sttt och spanat in din EGEN dotters brst, i stllet fr din kvinnas? Vnd p situationen, och smaka av. Visst knns det ckligt och att ngot definitivt r fel?
Nej, jag tycker helt klart att du borde dumpa krringen direkt, utan att frska underska saken djupare.
Dagens ckligaste trd fr vrigt.
[EDIT: Sorry, missade att ngon bumpade en jttegammal trd.]
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!